ایران بارانی می‌ماند

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور خبرداد و گفت: دمای شمال شرقی کشور۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

ایران بارانی می‌ماند

احد وظیفه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (۱۶ آبان ماه) از بارش‌های پراکنده شرق سواحل خزر و شمال شرق کشور به‌تدریج کاسته می‌شود و دمای شمال شرقی کشور۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد. او افزود: طی سه روز آینده برای غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های زاگرس در غرب و جنوب غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می شود.

به گفته وظیفه، در جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز، دامنه های زاگرس در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان و شمال خوزستان و شمال فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

او با بیان اینکه فردا (۱۷ آبان ماه) علاوه بر این مناطق، بخش‌هایی از استان چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان بارش خواهند داشت، اظهارکرد: جمعه ( ۱۸ آبان ماه) بارش به دامنه‌های زاگرس شامل بخش‌های جنوبی استان‌های زنجان، قزوین، کردستان و شمال استان‌های همدان، مرکزی،کرمانشاه، شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان محدود می‌شود. مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده برای شمال بوشهر، جنوب اصفهان، جنوب خوزستان و غرب خلیج فارس رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ آبان ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد و بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت (۱۸ آبان‌ماه)صاف تا کمی ابری خواهد بود. دمای هوا در این روز به ۱۴ و ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا

1920

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد