تلاش دوباره علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال

بیش از یک سال قبل بود که مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخابات رییس این فدراسیون برگزار و طی آن کیومرث هاشمی،‌ مصطفی آجورلو، علی کریمی و شهاب‌الدین عزیزی خادم برای تصدی این سمت با یکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت عزیزی خادم با رأی اکثریت در این انتخابات پیروز شد.

تلاش دوباره علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال

یکی از اتفاقات ویژه آن مجمع حضور علی کریمی در رقابت ریاست فدراسیون فوتبال بود و مشابه این اتفاق که یک چهره کاملاً ورزشی در سنین جوانی برای این سمت اقدام کند و این موضوع در نوع خودش جالب توجه بود.

با این وجود کریمی مورد اعتماد اهالی مجمع قرار نگرفت و این عزیزی خادم بود که جانشین مهدی تاج شد.

پس از این انتخاب و از همان روزهای نخست، حاشیه‌هایی پیرامون فدراسیون فوتبال شکل گرفت و در نهایت ادامه این حواشی و سلسله اشتباهات مدیریتی در رأس فدراسیون فوتبال باعث شد هیات رییسه تصمیم به عزل او گرفته و فدراسیون تا زمان تشکیل مجمع عمومی و تصمیم گیری در این خصوص با سرپرستی میرشاد ماجدی اداره شود.

با وجود اینکه هنوز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص عزیزی خادم تصمیم‌گیری نکرده ولی شنیده‌ها از قطعیت عزل او و برگزاری مجمع انتخاباتی دوباره به زودی خبر می‌دهد.

در این راستا خبر رسید که علی کریمی قصد دارد با دعوت اطرافیان بار دیگر شانس خودش را برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون امتحان کند. ظاهراً عده‌ای از اهالی فوتبال و اعضای مجمع به کریمی گفته‌اند که در مجمع قبلی اشتباه کردند و به عزیزی خادم اعتماد کردند و بهتر بود همان موقع فوتبال را به دست فوتبالی‌ترین چهره انتخابات بسپارند و حالا در صورت ورود دوباره کریمی از وی حمایت خواهند کرد.

در این میان مشورت با برخی چهره‌های برجسته هم کریمی را بر آن داشته تا برای بار دوم وارد کارزار انتخاباتی فدراسیون شود و اگر این اتفاق بیافتد در نوع خودش قابل توجه خواهد بود.

منبع: ایلنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    هیچ موقع مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اجازه نمی دهد یک شخص فوتبالی شناخته شده و مستقل سکان ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرد! احتمالاً باز رقابت بین مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی و دیگر کاندیداهای سرشناس سیاسی خواهد بود.

  • ناشناس
    5

    جادوگر رو عشقه؛فوتبال دنیا بدون جادوگر یعنی هیچ وپوچ!

  • M
    0

    بهترین گزینه برای فدراسیون فوتبال علی دایی.یک شخصیت با ابعاد بین الملل و البته باسواد.

  • ناشناس
    0

    علی کریمی اونقدر ناز وافاده داره که سر یکماه نشده قهر میکنه و فدراسیون رو به اتش میکشه .

  • زولبیا
    3

    اگر علی کریمی بشه که من یکی دیگه فوتبال نگاه نمیکنم این شخص خیلی بد اخلاق وبا پیراهن خودش هم مشکل داره .فقط آجرلو چون شخصی با درایت ونترس و به فکر تمام تیمها هست وهر جا که میره با جان ودل کار میکنه.کاخ علی کریمی نشانگر همه چیر است

  • حاجی محمد راد
    0

    کاشکی علی کریمی جادوگر زمین فوتبال و متخصص بازی های فوتبالی دوره های آموزشی و پژوهشی مدیریت را در این مدت طی کرده بود و حالا قصد دارد مدیریت فوتبال ایران را که محله افراد قالتاق و هف خط و دودره بازی براي غارتگری و چپاول و بر اساس ریل گذاری رؤسای کج دست و کجرو و سارقان گانگستر سابق فدراسیون بر عهده بگیرد،؟

  • ناشناس
    0

    نمیزارن و البته علی کریمی هم درسته فوتبالی و محبوبه ولی تجربه مدیریتی نداره

  • احمد علیزاده
    0

    لزوما فوتبالیست خوب مدیر خوبی نمی شود ،علی کریمی سواد آنچنانی ندارد واز نظر اعصاب هم بیشتر به رزمنده های دفاع مقدس که اکثرا موجی هستندشبیه منتها درصدش؟چون پولدار هست عده ای پاچه خوار بله قربان دور برش هستندتائید میکنند حرفهایش را ،مدیر فوتبالی علی دایی تحصیلات عالیه سخنور ادم بسیار موفق در هرکاری ،بعیده قبول کنه چون وزارت ورزش را قبول نکرد، آقای کریمی خودش نباید وارد اینکار بشه هرچند حب قدرت هم قابل چشم پوشی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد