قلعه‌نویی: امیدوار به حل مشکلات هستیم

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جلسه‌ای که با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان داشت اظهار کرد: از آقای هاشمی تشکر می‌کنم که برای کادر فنی تیم ملی زمان گذاشتند تا درباره دغدغه‌ها و اردوهایی که داریم، صحبت‌ کنیم.

قلعه‌نویی: امیدوار به حل مشکلات هستیم

امیر قلعه‌نویی پس از دیدار با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: جام ملت‌های آسیا در پیش است و یک برنامه کوتاه‌مدت برای این رویداد در نظر داریم و در این خصوص توضیحات فنی مورد نظر را ارائه کردیم. در این جلسه همچینین در خصوص دغدغه‌هایی که بیشتر جنبه مالی داشت، صحبت‌هایی را مطرح کردیم و امیدوارم با رهنمودهای وزیر این مشکلات هم حل شود.

او ادامه داد: آقای هاشمی از قدیم به فوتبال اشراف دارد و ضمن خسته نباشید به آقای سجادی، خیلی خوشحالیم کسی به ورزش آمد که تجارب خوبی در زمینه ورزش دارد و از جنس ورزش است و امیدوارم با انتخاب ایشان، دغدغه و مشکلات ورزشی هم حل شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: ما در شرایط سختی قرار داریم. در گذشته فوتبال ما سابقه تعلیق شدن را داشته و الان هم مشکلات خاص خودمان را داریم اما از روزی که کار را شروع کردیم، با همدلی داریم امور را پیش می‌بریم. بازیکنان و کادر تیم ملی هم با وجود مشکلاتی که وجود دارد، در پی این هستند تا دل مردم را شاد کنند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: ما سربازان وطنیم و باید سفیر این مملکت باشیم و امیدواریم با جمیع مشکلاتی که هست به آن چیزی که لیاقت مردم است،‌ برسیم. در این ۶ ماه همه همدل بودیم و کار را داریم پیش‌ می‌بریم و امیدوارم آقای وزیر هم که از جنس ورزش است و از لایه‌های پایین ورزش به این مرحله رسیده، به مشکلات رسیدگی و آنها را حل کنند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد