احتمال تقابل ایران-ژاپن قبل از فینال!

شکست ژاپن برابر عراق، علاوه براینکه یک نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود، تمام معادلات حذفی جام ملت‌های آسیا را هم به ریخته است.

احتمال تقابل ایران-ژاپن قبل از فینال!

پیروزی 2-1 عراق مقابل ژاپن، باعث شد تا عراق صعودش را به مرحله بعد جام ملت‌ها قطعی کند و با توجه به بازی آخر عراقی‌ها مقابل ویتنام اگر عراق را صدرنشین گروه چهارم در نظر بگیریم و ژاپن هم به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کند، آنگاه شاهد حضور فینال‌های زودرس در مراحل یک هشتم و یک چهارم پایانی جام خواهیم بود.

ایران و کره جنوبی با توجه به قدرت و تیم‌هایی که در گروهشان حضور دارند، به احتمال فراوان به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود خواهند کرد و این اتفاق، باعث تقابل این دو تیم در مراحل حذفی با سامورایی‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ جام با شکست ژاپن مقابل عراق

ژاپن در مرحله یک هشتم پایانی جام به مصاف کره جنوبی خواهد رفت و برنده این بازی به احتمال فراوان حریف ایران در مرحله یک چهارم خواهد شد. هر دو تیم کره جنوبی و ژاپن از قدرت‌های فوتبال آسیا هستند و حالا با شکست سامورایی‌ها، شاگردان هاجیمه موریاسو دیدارهای سختی در مراحل حذفی خواهند داشت. ایران اگر صدرنشین گروه سوم شود، با تیم‌های سوم یکی از گروه‌های A, B یا F برخورد می‌کند و می‌توان ایران را با توجه به قدرتی که دارد برنده این بازی دانست. اما همانطور که گفته شد، مشکل اصلی تقابل سخت ایران در یک چهارم پایانی با برنده ژاپن و کره جنوبی خواهد بود.

البته اگر شاگردان قلعه‌نویی ترجیح دهند در گروه خود دوم شوند، آنگاه ایران به سمت راحت‌تر جدول می‌رود. با دوم شدن ایران در گروه C، ایران به تیم دوم گروه A که احتمالا چین است برخورد می‌کند و با برد برابر چین، حریف دیگر ایران هم احتمالا عراق خواهد بود. در تمامی موارد بالا تماما از احتمالات گفته شده است. باید به نظاره نشست و دید که نتایج دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به چه شکلی رقم خواهد خورد، اما شکست ژاپن حالا دیگر معادلات حذفی این جام را به طور کلی به هم ریخته است.

منبع: طرفداری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    با این تاکتیکی که تیم ایران داره شش تا مهاجم نوک و حضور چشمی و قائدی ایران بتونه صعود کنه هنر کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد