رئیس فدراسیون فوتبال ایران:

خیبر نمی‌تواند در لیگ برتر در خرم آباد میزبانی کند/ شاید شروع لیگ به تعویق بیفتد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد بازی‌ها فقط در ورزشگاه‌هایی که مشکل نداشته باشند، برگزار می‌شود.

خیبر نمی‌تواند در لیگ برتر در خرم آباد میزبانی کند/ شاید شروع لیگ به تعویق بیفتد

امیرحسین روشنک مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر صبح دیروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ورزشگاه شهید نصیری یزد 28 مورد نقص دارد و تا زمان عدم رفع آن نمی‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد و حالا هم مهدی تاج خبر از نواقص پرشمار ورزشگاه خرم‌آباد داد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان در واکنش به اظهارات وزیر مبنی بر اینکه 110 میلیارد برای سیستم وی‌ای‌آر داده‌اند، گفت: نامه‌ای به وزیر و به همه ارکان زدم و گفتم که لیگ آینده تا زمانی که مولفه‌های مناسب نباشد، برگزار نمی‌شود. شما رسانه‌ها نیز باید به ما کمک کنید که در لیگ آینده مثلا جایگاه وی‌ای‌آپی در همه ورزشگاه‌ها داشته باشیم.

او ادامه داد: من دیروز به خرم آباد رفتم و نشاط مردم را دیدم و لذت بردم. ولی واقعیت این است که نمی‌توانیم ما در آن ورزشگاه لیگ برتر را برگزار کنیم و برای مثال باید بلیت الکترونیک داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: 38 مورد از فردا ستاد تامین و تجهیز ورزشگاه‌ها باید انجام دهند. ما باید به باشگاه‌ها تذکر بدهیم که آدم‌های خودش را بفرستند که طبق استانداردهای ای‌اف‌سی باید آماده شوند.

تاج تصریح کرد: در آن دسته از ورزشگاه‌هایی که آماده است، بازی را برگزار می‌کنیم. جاهایی که آماده نیست، ما نمی‌توانیم مسابقه برگزار کنیم. ضمن اینکه ممکن است لیگ به تعویق بیفتد و بحث وی‌ای‌آر یکی از آن موردها است.  

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز بی‌سامانی برای ورود به ورزشگاه دیدید، نماینده مجلس را راه ندادند. در حالی که در آینده طبق AFC، ناظر بازی فرمانده میدان است و هر تصمیمی گرفت باید همان اجرا شود. حالا اگر می‌خواهد VIP را باز نکند،‌ باشگاه است که تصمیم می‌گیرد. ما چرخه معیوبی داریم و باید اصلاح کنیم.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها