شوماخر پس از ۱۱ سال آفتابی شد

اسطوره فرمول یک برای اولین بار بعد از ۱۱ سال، در یک مراسم حضور پیدا کرد.

شوماخر پس از ۱۱ سال آفتابی شد

میشائیل شوماخر، اسطوره فرمول یک برای اولین بار پس از بیش از یک دهه پس از حادثه اسکی، در مراسم عروسی دخترش در اسپانیا در انظار عمومی ظاهر شد.

شوماخر که از زمان این حادثه وحشتناک توسط خانواده اش محافظت می شود، در مراسم عروسی جینا ماری که در مایورکا برگزار شد، دیده شد. فقط اعضای خانواده و بستگان نزدیک اجازه حضور در این مراسم را داشتند. 

این اولین باری است که او بعد از حادثه اسکی در معرض دید عموم قرار گرفته  و با این حال از مهمانان این مراسم خواسته شده است که برای جلوگیری از عکس گرفتن، تلفن همراه خود را همراه نداشته باشند.  

سال گذشته، ژان تاد دوست دیرینه مایکل و رئیس سابق فراری و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی فاش کرده بود که  مایکل دیگر مثل قبل  نیست و خیلی فرق کرده است. بعد از اتفاقی که برای این راننده پرافتخار در جریان اسکی رخ داد، زندگی او متفاوت شده است.  

علیرغم استفاده از کلاه ایمنی، شوماخر در دسامبر ۲۰۱۳ دچار آسیب مغزی شد و اگر از وسایل حفاظتی استفاده نمی کرد قطعاً جانش را از دست می داد. او با هواپیما به بیمارستان گرنوبل منتقل شد و  تحت چندین عمل جراحی قرار گرفت. شوماخر مدت زمان طولانی را در مراقبت های پزشکی گذراند و خانواده‌اش تلاش کردند تا حریم خصوصی او را حفظ کنند.

شوماخر و همسرش کورینا دو فرزند دارند و دخترشان این هفته در یک مراسم خصوصی در مایورکا اسپانیا ازدواج کرد. 

شوماخر سال ۲۰۱۲ از مسابقات حرفه‌ای بازنشسته شد و به عنوان بهترین ورزشکار تاریخ فرمول یک شناخته می‌شود که هفت عنوان قهرمانی جهان و ۹۱ قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ کسب کرده است.

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    2

    روحش شاد و یادش گرامی باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد