ادعای روزنامه قطری درباره مکان بازی با ایران/ ساکت: داوران دیدار با قطر از سفر به ایران انصراف دادند/ نامه تند فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA منتشر شد

روزنامه الشرق مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین ازبکستان یا امارات، یک کشور را برای برگزاری بازی ایران و قطر مشخص خواهد کرد.

ادعای روزنامه قطری درباره مکان بازی با ایران/ ساکت: داوران دیدار با قطر از سفر به ایران انصراف دادند/ نامه تند فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA منتشر شد

پس از اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر تغییر مکان برگزاری بازی با قطر و ارائه سه پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا، حالا روزنامه قطری الشرق یکی از گزینه‌ها یعنی جابجایی میزبانی و میهمانی دو تیم را رد کرده و مدعی شده که این بازی در تاشکند یا دبی برگزار می‌شود.

در گزارشی که منتشر شده، آمده است: روزنامه الشرق از منابع اختصاصی خود اطلاع یافته است که فدراسیون فوتبال ایران درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده است که شامل اسامی کشورهایی است که برای میزبانی بازی تیم ملی این کشور مقابل قطر در دور چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نامزد شده‌اند.

فدراسیون فوتبال ایران در ابتدا ازبکستان و به طور مشخص شهر تاشکند را به عنوان گزینه نخست انتخاب کرده است، زیرا تلاش دارد تیم ملی قطر را در پایتخت ازبکستان میزبانی کند. همچنین امارات و شهر دبی به عنوان گزینه دوم در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز، این مسابقه در آنجا برگزار شود.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را در مورد محل برگزاری این مسابقه فردا، چهارشنبه، یا در ساعات آینده اعلام کند. این تصمیم پس از درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای تعیین نهایی ورزشگاه و کشور میزبان، با تأیید نهایی کنفدراسیون آسیا اتخاذ خواهد شد.

پیش‌تر، فدراسیون فوتبال قطر به دلیل شرایط فعلی منطقه، به طور رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود که مسابقه از ایران به کشوری بی‌طرف منتقل شود.

ساکت: داوران دیدار با قطر از سفر به ایران انصراف دادند

 

عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به لغو میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در مشهد واکنش نشان داد.

محمدرضا ساکت درباره لغو دیدار تیم‌های ایران و قطر که قرار بود روز ۲۴ مهر ماه در مشهد برگزار شود، اظهار داشت: اولین درخواست کنسلی مربوط به داوران ژاپنی بود که پنجشنبه گذشته به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد. بعد از آن طبیعتاً باید داوران جدیدی جایگزین می‌شدند. حتی تا دیروز هم منتظر بودیم که آیا اطلاعات جدیدی می‌آید یا نه.

وی ادامه داد: هیچ نقطه منفی را اعلام نکرده بودند و همه مراحل برای برگزاری به خوبی در حال انجام بود؛ تا اینکه امروز ساعت ۱۰ صبح ایمیلی دریافت شد که در آن گفته شده بود بازی در داخل ایران لغو شده است.

ساکت عنوان کرد: فدراسیون فوتبال بلافاصله عکس العمل‌های لازم را انجام داده. مکاتباتش صورت گرفته و منتظر پاسخ‌هایی هستند. AFC گفته است تا فردا (چهارشنبه) شهر و میزبان جایگزین را معرفی کنیم که این موضوع توسط فدراسیون در حال بررسی است.

در پی لغو میزبانی تیم ملی ایران صورت گرفت

نامه تند فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA منتشر شد+ متن

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،با ارسال نامه ای به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را به برگزاری بازی در کشور ثالث اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال نامه شدیداللحن خود مبنی بر سلب میزبانی تیم ملی ایران در بازی با قطر و انتقال آن به کشور ثالث در تصمیم امروز صبح فیفا و AFC را با ارسال نامه‌ای پاسخ داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

آقای مانولو زوبیرو؛ مدیر مسابقات فیفا

جناب آقای شین منگیل؛معاون دبیرکل AFC و مدیر کل مسابقات

قبل از هر چیز عمیقاً نارضایتی و اعتراض خود را درباره تصمیم جابجایی مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر اعلام می نمائیم که باعث ناراحتی عمومی در بین هواداران فوتبالی شده است که مشتاقانه در سراسر کشور منتظر این بازی بودند.

ثانیاً به اطلاع شما می‌رسانیم که طی چند هفته گذشته ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا و ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ در شهرهای مختلف بدون هیچ گونه مشکل و نگرانی برگزار شده است.

علاوه بر این، لطفاً توجه داشته باشید که در لحظه نگارش این نامه پروازهای کلیه خطوط هوایی داخلی و چندین شرکت هواپیمایی بین المللی فعال است، برای مثال، تیم زیر ۱۷ سال ایران روز گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۳) از کمپ تمرینی خود در دوحه توسط ایرلاین عمان به کشور بازگشت و تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران روز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ به تاشکند پرواز کرده است.

با این گفته و با تاکید بر حق غیرقابل تردید میزبانی بازی فوق در خاک کشورمان، در صورتی که اصرار دارید فدراسیون فوتبال ایران را مجبور به انجام بازی خانگی خود در خارج از کشور نمائید، پیشنهاد می‌کنیم ترتیب بازی ایران و قطر را در خانه و خارج از خانه جابجا نمائید. از این رو بازی رفت را مورخ ۲۴ مهر در دوحه برگزار خواهیم کرد و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ میزبان قطر در جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

با در نظر گرفتن تعداد کافی استادیوم‌های استاندارد، هتل‌های ۵ ستاره و مسیرهای مختلف پروازی مناسب به دوحه، به نفع همه ذینفعان است که این مسابقه در دوحه قطر برگزار شود

منبع: فرارو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بهلول
    0

    مادرراس قله ایم بیایندانجابازی کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      امنیت دوزاریشونوهیچکس قبول نداره

  • ناشناس
    0

    بریم عراق بازی کنیم باورزشگاه جدبدی که از پول بیت المال ساخته ایم خخخخ

  • علی
    0

    AFc پول خور قطر و دوست اسرائیل است

  • ناشناس
    0

    ای دریغا که ایران ویران شود بیکس وطنم مظلوم وطنم

  • ناشناس
    0

    هشتادملیون درخواب. کره شمالی غرب اسیاییم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد