روایت عکاس پیشکسوت از ‌اتفاق عجیبی که برای پوستر فیلم «جدایی نادر از سیمین» رخ داد!

عکاس فیلم «جدایی نادر از سیمین»، ۶۴ هزار فریم عکس گرفت، اما برای انتخاب چند عکس به همراه کارگردان، یک صبح تا شب وقت گذاشت!

روایت عکاس پیشکسوت از ‌اتفاق عجیبی که برای پوستر فیلم «جدایی نادر از سیمین» رخ داد!

امیر عابدی از  برجسته ترین عکاسان سینمای ایران است. او در حاشیه جشنواره امسال فیلم‌فجر با خبرفوری به گفتگو نشست و خاطراتی از گذشته را مرور کرد.

او در این گفتگو، یادآور شد: سالیان سال نمایشگاه داشتیم که با افتتاحیه همراه بود، کاتالوگ داشت، کتاب داشت و میهمانان ویژه از آن بازدید می کردند. یک نمایشگاه ثابت داشتیم یک نمایشگاه جداگانه و فشرده در برج میلاد داشتیم تا اصحاب رسانه و دوستان هنرمند که برای بازدید از عکس ها فرصتی برای رفتن به خانه هنرمندان و پردیس ملت ندارند بتوانند یک شمئه ای از کارها را در اینجا ببینند.

عابدی ادامه داد: این بخش ۹سال تعطیل بود و انجمن عکاسان ایران با تلاش مضاعف خود توانست این بخش را دوباره احیا کند و در ۲۶جشنواره فیلم فجر به دبیری "رضاداد" این اتفاق افتاد .

او در نقد مجازی شدن حوزه هنر عکاسی هم بیان کرد: عکاسان اینستا گرامی در واقع عکاسان ای ون تی هستند.عکاسان ای ون تی  فقط بلدند عکس های یادگاری بگیرند یعنی به بازیگران می گویند ژست بگیرند تا عکسی از آنها گرفته شود البته روی این عکس ها بواسطه فتوشاپ نیز کلی کار می شود و این سیستم نادرستی است که متاسفانه وارد سینما شده. در واقع عکاسان ای وی تی بسیار در عکاسی صحنه های سینمایی که نیازمند سرعت عمل است ناتوانند.

وی افزود: یک خاطره تلخ دارم از یکی از بهترین فیلم های سینمای ایران که یکی از بزرگترین جایزه ها ی بین المللی سینما را گرفته و آن این است که عکاس آن فیلم حدود ۶۴هزار فِریم عکس از کار گرفت در صورتی که برای انتخاب چند عکس از میان آنها مجبور شدم به همراه کارگردان کار یک صبح تا شب  وقت بگذارم و کلا شاید تعداد عکس های خوبی که توانستیم بیابیم ۱۰ عدد عکس هم نشد البته ناگفته نماند آن عکاس اتفاقا عکاس خوبی بود اما در جایی خارج از سینما.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید:

حجم ویدیو: 88.76M | مدت زمان ویدیو: 00:12:57 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد