کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری بسیج می‌شوند

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه به زودی با ساماندهی نیروهای بسیجی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا در استان فعال می‌شود.

کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری بسیج می‌شوند

سردار علی‌محمد اکبری روز پنجشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه تشکیل بسیج محلات برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار داشت: بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای که نیاز باشد در کمک‌رسانی آماده هستندو در زمینه مقابله به شیوع کرونا نیز این آمادگی وجود دارد تا به کمک نیروهای بهداشت و درمان بشتابد.

وی ادامه داد: طرح بسیج محلات با محوریت سپاه به همین منظور طراحی شده است و تلاش می‌شود تا بر اساس آن، با شناسایی به موقع افراد بیمار از حضور آنها در سطح جامعه جلوگیری شود.

اکبری تصریح کرد: شناسایی منشا بیماری از اهمیت بالایی در مهار این ویروس برخوردار است، از همین‌رو افراد بیمار شناسایی شده در محلات باید به مدت ۲ هفته در قرنطینه باشند و افراد مجری طرح در این مدت با سرکشی و کمک‌رسانی به این افراد، مانع از حضور آنها در تجمعات می‌شوند و چنانچه نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند با آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تیم‌های مردمی بسیج محلات شامل یک پزشک، چهار پرستار و ۱۰ نیروی بهورز و بسیجی هستند که در مرحله اول به رصد محلات می‌پردازند.

اکبری با اشاره به آمارهای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار داشت: ۳۰ تا ۳۵ درصد افراد مبتلا به کرونا قرنطینه خانگی را رعایت نمی‌کنند و در سطح جامعه و اجتماعات حضور پیدا می‌کنند که این تیم‌های مردمی برای جلوگیری از این موضوع فعالانه وارد عمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در برخی استان‌های پایلوت موفقیت‌آمیز بوده است، افزود: طرح بسیج مردمی محلات به زودی و به مدت ۶ ماه در استان اجرا می‌شود.

وی در ادامه از جمع‌آوری و توزیع ۶۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی نقدی و غیرنقدی در بین نیازمندان استان در قالب طرح مواسات خبر داد و گفت: همچنین ۳۹ میلیارد تومان اعتبار نیز برای خوداشتغالی و کارآفرینی مددجویان کمک امداد استان اختصاص داده شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه به زودی تیم‌های مردمی با محوریت بسیج و سپاه با کمک نیروهای بهداشتی و معتمدین محلات تشکیل و به شناسایی بیماران و اطرافیان آنها می‌پردازند.

این تفاهم‌نامه بین سه نهاد استانداری، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و سپاه چهارمحال و بختیاری منعقد شده است.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد