تداوم کمک مومنانه در شهرستان کوهرنگ/ ۹ هزار بسته معیشتی توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ از تداوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۹ هزار بسته معیشتی در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع شده است.

تداوم کمک مومنانه در شهرستان کوهرنگ/ ۹ هزار بسته معیشتی توزیع شد

عزیز موسایی اظهار داشت: در مرحله ششم کمک مومنانه در شهرستان کوهرنگ 300 بسته معیشتی توزیع و تاکنون 9 هزار بسته معیشتی در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع شد که 35 میلیارد ریال، ارزش ریالی آن‌ها است.

وی افزود: بخشی از کمک‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی صرفا برای بیماران کرونایی و کسانی که در قرنطینه بودند صورت گرفت و بخش دیگر کمک‌ها در بحث محرومیت‌زدایی و آسیب دیدگان از کرونا است که در سراسر شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: عمدتا ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده 400 هزار تومان است که شامل برنج، روغن و... می‌باشد. با هم‌افزایی کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ستاد رزمایش کمک مومنانه استان، این کمک‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای این طرح، گفت: در اجرای این طرح از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شد و برای اجرای طرح شهید سلیمانی از طریق پایگاه‌های مقاومت بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

موسایی خاطرنشان کرد: بسته‌های بهداشتی، لوازم‌التحریر، بخشش اجاره‌ها از دیگر اقدامات بود و همچنین در سال جاری حدود 60 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان کوهرنگ اهدا شد و چند مورد لوازم خانگی هم به افراد نیازمند اعطا شد.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ در پایان بیان داشت: موارد آموزشی در رابطه با کرونا از طریق پایگاه‌ها صورت گرفته که با همکاری‌ مردم و بسیجیان شهرستان، آمار مبتلایان به کرونا کمتر شده است.

منبع: تسنیم

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد