حادثه تبرکشی در چهارراه میدان گرگان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به حادثه آشوب خیابانی در چهارراه میدان گرگان، گفت: این فرد هیچ خصومتی با افراد زخمی شده نداشته و با خاطر مسائل روحی و روانی این کار را انجام داده است.

حادثه تبرکشی در چهارراه میدان گرگان

سرهنگ مجتبی مروتی اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ دیروز موضوعی مبنی بر درگیری در چهارراه میدان گرگان به پلیس اطلاع داده شد و بلافاصله عوامل انتظامی وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: فردی که این حادثه را به وجود آورده کارتن خواب بوده و از لحاظ روحی و روانی وضعیت آشفته‌ای دارد که البته این موضوع توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: این فرد به‌ منظور تهیه قرص برای آرامش خودش به این محل مراجعه کرده بوده که در آنجا با یک نفر درگیری لفظی پیدا می‌کند و در ابتدا با تیغ موکت بری به سمت مردم حمله‌ ور می‌شود و بعد از آنکه تیغه موکت بری شکست، از همان بساط پهن شده در محل، ۲ وسیله برنده بر می‌ دارد و دوباره شروع به حمله به مردم می‌کند.

مروتی خاطرنشان کرد: همکاران ما با حضور در محل و بعد از تیراندازی، فرد را زمین‌گیر و دستگیر می‌کنند.

وی گفت: بر اثر اقدامات این فرد ۱۰ نفر از شهروندان زخمی شده که متأسفانه یک نفر از آنها به توجه به شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: این فرد هیچ خصومتی با افراد زخمی شده نداشته و تنها به خاطر مسائل روحی و روانی این کار را انجام داده است. از همان شب گذشته پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در حال رسیدگی است.

منبع: ایسنا

26

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ترامپ
    0

    شما را به مقام انسانیت میرسانیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد