ورود زائران خارجی کربلا از مرز آستارا نسبت به پارسال فزونی یافت

مدیر پایانه مرزی آستارا گفت: با ورود یک هزار و 811 زائر خارجی کربلای معلی از این پایانه برای حضور در آیین اربعین حسینی ،شمار آنها نسبت به تعداد زائران سال قبل افزایش یافت .

ورود زائران خارجی کربلا از مرز آستارا نسبت به پارسال فزونی یافت

به گزارش سایت خبر فوری ، جلال دیانسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد زائران خارجی اربعین حسینی وارد شده به آستارا در سال قبل 6 هزار نفر بود اما تاکنون هفت هزار و 959 زائر خارجی برای عزیمت به کربلا از پایانه مرزی این شهرستان وارد ایران شده اند.
وی اظهار کرد: زائران با 135 دستگاه اتوبوس یا ون از پایانه مرزی آستارا گذر کرده اند و احتمال می رود در روزهای آینده شمار آنها افزایش یابد.
زائران خارجی اربعین حسینی بعد از ورود به آستارا در موکب های مستقر در پایانه مرزی و بقعه امامزادگان این شهرستان، به صورت موقت اسکان و عزاداری می کنند.
در کنار موکب استقبال از زائران خارجی اربعین در پایانه مرزی آستارا، غرفه های پذیرایی، نمازخانه، پاسخگویی به شبهات و سئوالات شرعی و امداد و نجات دایر شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پر تردد ایران است و سالیانه حدود 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن گذر می کنند.

منبع: ایرنا

56

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد