ابتلای بیش از ۵۱ هزار یزدی به کرونا تا کنون

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ابتلای بیش از ۵۱ هزار یزدی به کرونا از ابتدای همه گیری کرونا در استان و فوت بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ یزدی در همین رابطه خبر داد.

ابتلای بیش از ۵۱ هزار یزدی به کرونا تا کنون

دکتر ابراهیم سلمانی در این باره تصریح کرد: از ابتدای همه گیری کووید ۱۹ در استان یزد، ۵۱ هزار و ۷۲۵ یزدی به این بیماری مبتلا شده‌ و متاسفانه یک هزار و ۷۶۶ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته از ۲۴۱ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۹۶ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

سلمانی به فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۷۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به تزریق ۹۱ هزار و ۳۲۵ دوز واکسن به گروه‌های هدف در استان، گفت: تاکنون ۶۵ هزار و ۳۸۶ دوز واکسن در مرحله اول و ۲۵ هزار و ۹۳۹ دوز واکسن در مرحله ی دوم به گروه‌های هدف در استان یزد تزریق شده است.

سلمانی از همشهریان خواست همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی و حضور در اماکن شلوغ جدا خودداری کنند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد