در ساختمان شورای شهر تهران برگزار شد؛

جلسه شورای اسلامی شهرستان شمیرانات

جلسه شورای اسلامی شهرستان شمیرانات باحضور حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورای شهر تهران و شورای شهرستان شمیرانات و نماینده شورای اسلامی شهرستان شمیرانات در شورای عالی استان ها، نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، محمدی مدیریت پسماند شهرداری تهران، حمزه صفا رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات، جواد شمشکی نائب رئیس، حمید انیسی و حسین طلایی دانا از اعضای شورا، حسینی سرپرست شهرداری لواسان و معاونت های خدمات شهری شهرداری لواسان و شمشک دربندسر در ساختمان شورای شهر تهران برگزار شد.

جلسه شورای اسلامی شهرستان شمیرانات

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در آغاز توضیح داد : طبق بازدیدهایی که از بخش لواسانات و رودبار قصران داشتیم نیاز بر این شد جلسه ای مشترک با معاونت خدمات شهر و پسماند شهرداری تهران بگذاریم و موضوعاتی از قبیل پسماند زباله خشک و تر و هزینه های مربوطه، تحویل متوفی از بهشت زهرا و انتقال متوفی ها از طریق آمبولانس پلاک شهرداری های منطقه ، ایجاد کمپ در زمینی در یکی از دو بخش جهت نگهداری و جمع آوری سگ های بلاصاحب  و جمع آوری نخاله های ساختمانی را مطرح نماییم.

وی حسن ختام سخنانش بر پیگیری تصمیمات و مصوبات بود که در ماه های آینده با عملیاتی شدنشان مرتفع شود.

در ادامه حسینی سرپرست شهرداری لواسان تشریح نمود : این جلسه پیرو جلسه چند ماه گذشته برگزار شد و مصوبات جلسه قبل پیگیری و مسائل و موضوعات جدید نیز مطرح گردید.

photo_2024-07-11_18-24-09

وی ادامه داد: با توجه به همجواری شهر لواسان با منطقه ۴ تهران یکسری تداخل وظایف وجود دارد که میبایستی برخی از کارها با همفکری به نتیجه برسد.

سکاندار مدیریت شهری در پایان بیان نمود: موضوعاتی از جمله بحث کنترل نخاله هایی که در حریم شهر تخلیه می شوند، کنترل سگ های بلاصاحب، دریافت تخفیفات مربوط به هزینه های پسماند شهر لواسان مطرح شد که با پیگیری و عملیاتی شدنشان منافع خوبی برای هر دو شهر خواهد داشت. 

photo_2024-07-11_18-24-01

پس از آن رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات با اشاره به پیگیری مصوبات جلسه گذشته در سال ۱۴۰۲ مطرح نمود: تصویب مصوبه توسط شورای شهر تهران مبنی بر تخفیف یا شراکت در هزینه پسماند این شهر ها که قسمتی از آن توسط گردشگران تهران ایجاد میشود  و نیز ایجاد گیت در جاده تلو توسط شهرداری تهران جهت کنترل تخلیه نخاله های ساختمانی موضوعات مهم جلسه بود. 

ایشان در انتها خاطرنشان ساخت : امیدواریم در آینده نزدیک رفع مشکل صورت گیرد و بتوانیم در راستای رضایت شهروندان قدم های مثبتی برداریم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد