شرایط پرداخت وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام اولین مرحله وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و آخرین مهلت زمان ثبت‌نام را تا روز دوشنبه (۴ تیرماه) اعلام کرد.

شرایط پرداخت وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان

محسن تقیانی، در این باره اظهارکرد: ثبت‌نام اولین مرحله وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز شده و تا روز دوشنبه (چهارم تیرماه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام پرداخت خواهد شد، تاکیدکرد: برای کانون‌های بازنشستگی هر استان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که بعد از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌کنندگان سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درخصوص شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: دارا بودن سن حداکثر ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله شروط دریافت این تسهیلات است.

وی همچنین درخصوص زمان پرداخت وام اعلام کرد که از روز چهارشنبه (ششم تیرماه) اقدامات اداری و بررسی‌های لازم توسط بانک عامل آغاز و طی حدود یک هفته وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • از سال 1395 تاکنون هنوز هم وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ندادند چرا؟
    0



    از سال 1395 تاکنون هنوز هم وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ندادند چرا؟

  • ناشناس
    0

    قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

  • ناشناس
    0

    خبری از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن در بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
    با اینکه با دستور رئیس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی و با ابلاغ بانک مرکزی به تمام بانک ها در سراسر کشور شده است ولی بازهم متاسفانه بانک ها از پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی را انجام نمی دهند و خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟

    سرنوشت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟
    کدام بانک، به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن می دهند؟
    از کدام بانک ها وام بدون ضامن بگیریم؟
    بازنشستگان تامین اجتماعی که تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن نگرفتند، چه کنند؟

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
    0

    کدام وام ها بدون ضامن هستند؟
    بعد از 30 ماه و 3 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
    نظر شما با موفقیت ارسال شد.

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
    0


    در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟
    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس
    0

    سود وام سی میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی چند درصداست؟

  • ناشناس
    0

    چرا فقط بازنشستگان فرهنگی پس بقیه بازنشستگان را چرا نگفتی همسان سازی برای همه بازنشستگان اجرانشده است

  • ناشناس
    0

    چرا کانون بازنشستگان ثبت نام اینترنتی نداره چرا وام فقط به بانک رفاه تعلق میگیره زمانیکه من بازنشسته شدم خود سازمان بانک رفاه، صادرات و ملت را معرفی کردن این تقصیر ما نیست چرا بانکهای دیگه این وام را نمیدن

  • دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود.
    0

    دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها