خدمات سئو سایت چیست و شامل چه مواردی میشود؟

خدمات سئو سایت چیست؟ این سوال بسیاری از افرادی است که به تازگی با سئو آشنا شده اند ولی هنوز هم مفهوم آن را به خوبی نمی‌دانند.

خدمات سئو سایت چیست و شامل چه مواردی میشود؟

قبل از هرچیزی باید بگوییم که در چند سال اخیر بیش از 60% از مشاغل بر روی خدمات سئو سایت سرمایه گذاری کرده اند و نتیجه اش را هم گرفته اند. در واقع میتوان گفت خدمات سئو میتواند تحول شگفت انگیزی در موفقیت و افزایش درآمد کسب وکار شما داشته باشد، که در این مقاله به آنها میپردازیم.

خدمات سئو چیست؟

به مجموعه کارها و اقداماتی که یک شرکت سئو یا سئوکار برای بهینه سازی یک سایت انجام میدهد تا در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید، خدمات سئو میگویند. سئو باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت میشود که در نتیجه به افزایش درآمد منجر میشود. شما با انجام خدمات سئو حرفه ای میتوانید محصولات و خدمات خود را در نتایج برتر موتورهای جستجوگر در معرض دید کاربران بسیار زیادی قرار دهید و با جذب آنها، محصولات خود را بفروشید.

خدمات سئو سایت حرفه ای به بخش‌های مختلفی تقسیم میشود. مثلا شرکت های بزرگی مثل سئو موشک بعضی از خدمات سئو مانند: تولید محتوا، لینک سازی خارجی، سئو داخلی، سئو تکنیکال و غیره را به صورت جداگانه به مشتریان ارائه میدهند. همچنین اگر سایت شما نوپا است، میتوانید از همان ابتدا به شرکت های بزرگی مثل سئو موشک بسپارید تا تمام اقدامات لازم برای بهبود سئو سایت را از صفر تا 100 بر روی آن انجام دهند.

اهمیت خدمات سئو چیست؟

اهمیت خدمات سئو چیست - تصویر 2

در واقع هدف کلی تمام افراد از سفارش خدمات سئو رسیدن به نتایج برتر گوگل و درنهایت افزایش درآمد است. هنگام سفارش خدمات سئو یکسری از کلمات کلیدی مربوط به بیزینس خود را در اختیار یک سئوکار یا شرکت خدمات سئو قرار میدهید تا با بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجوگر در رتبه‌های برتر قرار بگیرد. سفارش خدمات سئو سایت حرفه ای باعث:

  • افزایش ترافیک ارگانیک و ورودی های سایت میشود.
  • باعث برند و شناخته شدن کسب و کار شما میشود.
  • درآمد و فروش شما چندین برابر خواهد شد.
  • باعث افزایش نرخ تبدیل و تعامل کاربران میشود.
  • در کمترین زمان میتوانید خدمات و محصولات خود را به صورت 24 ساعته به مشتریان ارائه دهید.
  • کسب وکار شما دیگر مربوط به یک منطقه نیست و میتوانید از اکثر نقاط کشور مشتری داشته باشید.

خدمات سئو شامل چه مواردی است؟

انواع خدمات سئو - تصویر 3

به طوری کلی خدمات سئو  را میتوان به 3 دسته اصلی تقسیم کرد، که شامل:

  1. خدمات سئو داخلی
  2. خدمات سئو خارجی
  3. خدمات سئو تکنیکال

خدمات سئو شامل این 3 قسمت میباشد و شما نمیتوانید یکی از این موارد را انجام دهید و به موارد دیگر بی توجه باشید. هر کدام از این موارد شامل بخش های مختلفی است که باید برای پیاده سازی آنها یک برنامه ریزی اصولی انجام شود.

خدمات سئو داخلی

سئو داخلی یکی از مهمترین موارد سئو سایت است که در همان ابتدای راه اندازی سایت باید با برنامه ریزی دقیق انجام شود. اگر میخواهید یک سایت قدرتمند و معتبر داشته باشید، باید به سئو داخلی سایت توجه ویژه ای داشته باشید. انتخاب کلمات کلیدی و تولید محتوای باکیفیت یکی از مهترین مواردی است که در سئو داخلی انجام میشود. یک سئوکار حرفه ای باید کلمات کلیدی درآمدزای مربوط به حوزه کسب و کار شما را پیدا کند و سپس محتوایی بر اساس نیاز و خواسته های کاربران تولید کند تا بتوانند ترافیک سایت را به صورت ارگانیک افزایش دهد.

اقداماتی زیادی از جمله قرار دادن تصاویر باکیفیت و بهینه سازی آنها، لینک سازی داخلی، قرار دادن ویدیوها، استفاده از تگ‌های h، چگالی کلمات کلیدی و غیره که مربوط به خدمات سئو داخلی میشود.

خدمات سئو خارجی

به تمام کارهایی که یک سئوکار بیرون از سایت انجام میدهد سئو خارجی میگویند. یکی از مهترین موارد در سئو خارجی مربوط به لینک سازی خارجی و گرفتن رپورتاژ آگهی است. برای افزایش رتبه سایت باید از وبسایت های معتبر و مرتبط با حوزه کاری خود لینک دریافت کنید. با لینک سازی میتوان قدرت و اعتبار سایت لینک دهنده را به وبسایت خود منتقل کرد. رپورتاژآگهی یک روش بسیار عالی و قدرتمند برای دریافت لینک های با ارزش محسوب میشود. همچنین سئو خارجی شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی، ساخت وبلاگ، شرکت در انجمن ها، وبینارها و غیره میباشد.

خدمات سئو تکنیکال

سئو تکنیکال یکی از مهمترین مواردی است که در بعضی از وبسایت ها آن را نادیده میگیرند. با انجام نکات سئو تکنیکال میتوان به ربات های گوگل کمک کرد تا سریعتر و راحت تر محتوای یک صفحه را بخزند و ایندکس کنند. همچنین سئو تکنیکال باعث بهبود و افزایش تجربه کاربری میشود. در سئو داخلی موارد مختلفی مانند: افزایش سرعت سایت، ایجاد نقشه سایت، استفاده از استراکچردیتاها، قرار دادن فایل robot.txt، برقرای امنیت سایت و غیره انجام میشود.

انواع سئو سایت

برای سئو یک سایت 3 روش سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری وجود دارد.

  1. سئو کلاه سفید: وقتی یک سئوکار تمام کارها و اقداماتی که برای بهینه سازی یک سایت انجام میدهد، مطابق با قوانین و خواسته های گوگل باشد، سئو کلاه سفید میگویند.
  2. سئو کلاه سیاه: هنگامی که یک سئوکار اقدامات که انجام میدهد مخالف خواسته های گوگل است و از قوانین آن سرپیچی میکند، سئو کلاه سیاه میگویند.
  3. سئو کلاه خاکستری: یک سئوکار گاهی اوقات در کنار پیاده سازی اقدامات سئو کلاه سفید یکسری ترفندها و استراتژی های کلاه سیاه را هم پیاده سازی میکند که به آن سئو کلاه خاکستری میگویند.

آیا خدمات سئو برای یک سایت همیشگی است؟

بله. انجام خدمات سئو برای هر سایت به صورت دائم و همیشگی است و تا وقتی که میخواهید در نتایج برتر گوگل باشید و از طریق سایت درآمد داشته باشید، باید سئو سایت خود را نیز انجام دهید. گوگل همیشه سعی میکند بهترین نتیجه را به کاربران ارائه دهد، به همین دلیل دائما با بروزرسانی الگوریتم های خود تلاش میکند تا وبسایت‌های باکیفیت را در نتایج خود به کاربران نمایش دهد. بنابراین هر وبسایتی که میخواهد در کورس رقابت بماند، باید خدمات سئو سایت خود را بر اساس بروزرسانی های گوگل پیاده‌سازی کند.

قیمت خدمات سئو چقدر است؟

قیمت خدمات سئو چقدر است - تصویر 4

یکی از سوالات پرتکراری که صاحبان کسب‌و‌کارها هنگام سفارش خدمات سئو دارند، مربوط به هزینه سئو سایت است. در واقع قیمت خدمات سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر نوع کسب و کاری متفاوت خواهد بود. مسلما قیمت خدمات سئو برای کسب‌وکارهای کوچک خیلی کمتر از بیزینس‌های بزرگ است. همچنین هزینه سئو با توجه به سختی کلمه کلیدی، میزان رقابت و خواسته‌های کارفرمایان میتواند متغیر باشد. برای آگاهی از هزینه‌های حدودی قیمت سئو سایت میتوانید به سایت seomoshak.com مراجعه کنید. مجموعه سئو موشک هزینه خدمات سئو را در ۴ پلن ارائه میدهد که میتوانید با توجه به نیاز و خواسته های خودتان یکی از آنها را سفارش دهید.

کلام آخر

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات ارزشمندی درباره خدمات سئو و اهمیت آن به شما ارائه دهیم. اگر به دنبال سفارش خدمات سئو هستید، بهترین کار قبل از هرکاری مشاوره درباره خدمات سئو سایت است. برای مشاوره میتوانید به سایت سئو موشک مراجعه کنید تا با کارشناسان سئو موشک درباره اهداف کسب و کارتان به صورت رایگان مشورت کنید. مجموعه سئو موشک کلیه خدمات مربوط به سئو و طراحی سایت را به صورت حرفه ای در پلن های مختلف با توجه به نیاز کاربران ارائه می‌دهد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها