باند دزدان سابقه دار متلاشی شد

سه تن از اعضای سابقه دار یک باند سرقت در حالی به دام افتادند که تلاش برای ریشه یابی سرقت های آنان ادامه دارد.

باند دزدان سابقه دار متلاشی شد
چند روز قبل جوان 20 ساله ای سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مورد ظن عوامل اطلاعاتی قرار گرفت و بلافاصله متوقف شد.
در بازرسی بدنی از این مظنون جوان،تعدادی کلید، مقداری مواد مخدر و یک دستگاه گوشی تلفن کشف شد که فرضیه سرقت را تقویت می کرد.
به محض این که مشخص شد این جوان موتورسوار دوبار سابقه کیفری نیز دارد،هماهنگی های قضایی برای انتقال وی به مقر انتظامی انجام شد و بدین ترتیب «ابوالفضل-ع»در دایره تجسس کلانتری شفای مشهد مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفت.
او که ابتدا خود را بی خبر از همه ماجراها نشان می داد و با مظلوم نمایی مدعی بود حتی از وجود مواد مخدر در جیبش هم اطلاعی ندارد، وقتی با اسناد و مدارک انکارناپذیر پلیس روبه رو شد، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت:موتورسیکلت سرقتی است و آن را از فردی به نام «میلاد» خریده است.
طولی نکشید که با دستورات ویژه سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفای مشهد)عملیات گسترده نیروهای انتظامی برای دستگیری عاملان سرقت وارد مرحله جدیدی شد و گروه تجسس در یک عملیات ضربتی نه تنها «میلاد» را در مخفیگاهش به دام انداختند بلکه با اعترافات وی، یکی دیگر از دزدان سابقه دار را که در فروش موتورسیکلت سرقتی نقش داشت، نیز دستگیر کردند.
از سوی دیگر دامنه عملیات بر گوشی تلفن سرقتی همراه موتورسوار سابقه دار، متمرکز شد و خریدار گوشی های سرقتی نیز در مقابل آرامگاه خواجه ربیع به دام افتاد.
بررسی های گسترده عوامل انتظامی با بهره گیری از راهنمایی های رئیس کلانتری شفا برای ریشه یابی سرقت های اعضای این باند سابقه دار آغاز شده است.
منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها