قتل هولناک زن و شوهر همسایه به خاطر شارژ ساختمان

مرد عصبانی در اقدامی هولناک زن و مرد همسایه را به خاطر اختلاف بر سر پرداخت شارژ ساختمان مقابل چشمان فرزند خردسالشان به قتل رساند.

قتل هولناک زن و شوهر همسایه به خاطر شارژ ساختمان

صبح شنبه دوم تیر، مأموران کلانتری 115 رازی در تماس با بازپرس  جنایی تهران از قتل زوج جوانی در خانه‌شان خبر دادند.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و در راه‌پله‌های ساختمان با جسد خونین زن و شوهر جوانی مواجه شدند. در چند قدمی آنها پسر سه ساله مقتولان در حالی که لباس‌هایش خونی بود، ایستاده گریه و بی تابی می‌کرد.
تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که مرد همسایه ساکن طبقه همکف عامل قتل زوج جوان است. بدین ترتیب دستور بازداشت عارف، متهم فراری صادر شد و کارآگاهان جنایی موفق شدند مرد جوان را در همان حوالی خانه بازداشت کنند.

عارف در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند وقت پیش در یکی از واحد‌های طبقه همکف این ساختمان ساکن شدم و در همان ابتدا با مرد همسایه که مدیر ساختمان بود به‌خاطر مسائل ساختمانی اختلاف پیدا کردم، حتی به‌خاطر این موضوع در دادسرای محله شکایت خود را ثبت کردم اما به نتیجه‌ای نرسیدم.
او ادامه داد: ساعتی قبل دوباره به‌خاطر شارژ و دیگر مسائل ساختمانی با همسایه مشاجره پیدا کردم و خیلی عصبانی شدم به‌ خانه‌ام در طبقه پایین رفتم و چاقو را برداشتم و دوباره به طبقه بالا آمده و زنگ خانه همسایه را زدم.

مرد همسایه در را باز کرد و بعد از مشاجره لفظی که دوباره بین ما به‌وجود آمد با چاقو او را زدم.

همسر او در حالی که کودکش را در آغوش داشت و در چند قدمی شوهرش ایستاده بود با دیدن این صحنه به سمت آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت.

او با چاقو به من که در مقابل در ایستاده بودم حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم به او سه ضربه زدم. بعد از جنایت هم فرار کردم و سرگردان در حوالی خانه می‌گشتم که دستگیر شدم.
به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • ناشناس
    11

    خاک برسر این کشور شده مردم از نداری سر پولهای جزئی هم دعوا می کنند و قاتل می شوند دولتمردان کیف کنند تکلیف اون بچه بیگناه چیست نه پدر و نه مادر دارد تمام کمبودهای این بچه را چه کسی پرخواهد کرد چه کسی

  • ناشناس
    5

    یا خدا! چقدر تو مملکت روانی زیاد شده. شکل آدم هستن و عملا یک دیوانه روانی

  • ناشناس
    6

    به خاطر اختلاف بر سر شارژ آدم کشتی!!!! می خوای آدم بکشی بهانه دیگه ای جور کن...دربست آدم‌کش و روانیه

  • ناشناس
    18

    قطعا مشکلات اقتصادی در بروز این وضعیت بی تاثیر نبوده است خونشان مستقیم بر گردن مسئولین بی مسئولیت

    نظرات شما -
    • امیر
      2

      این چه حرف و منطقی هست؟!
      اگه قرار باشه هر کسی برای مشکلات ساختمان راه بیفته و قتل انجام بده که سنگ روی سنگ بند نمیشه!!!!!

    • کیوان
      1

      اگر به امارهای قتل و جنایت طی چند سال گذشته نگاهی بیاندازیم متوجه میشویم که بیشتر امارها مربوط به وضعیت وخیم اقتصادی است که بی تاثیر نیست. عصبانیت انی و جرم از جمله بروز این موارد است

  • ناشناس
    4

    بعضی از ساکنان به جای تشکر و قدردانی از مدیر ساختمان طلبکارانه رفتار می کنند انگار مدیر ساختمان نوکرشان هست ، حکم اعدام این قاتل کثیف که دوتا جوان را کشته و بچه سه ساله یتیم کرد باید در همان محله اجرا شود

  • قابل توجه مدیران ساختمانهای آپارتمانی
    0

    لطفاً بی جهت و بی مورد به ساکنین و مالکان واحدهای آپارتمانی جهت پرداخت هزینه های مشترک (شارژ) واحدهای آپارتمانی گیر بیخودی ندهید! مدیر یا یکی از اعضاء هیأت مدیره مجتمع آپارتمانی باید حتی المقدور حقوقدان یا به قانون و آئین نامه اجرائی تملک آپارتمانها آگاهی و اشراف کامل داشته باشد تا بتواند قانون و آئین نامه اجرائی تملک آپارتمانها را به نحو صحیح اجرا نماید یعنی هزینه های مشترک ساختمان را طبق قانون و آئین نامه اجرائی تملک آپارتمانها و بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی مالکان ساختمان بر اساس حصه و قدرالسهم هر یک از مالکان از مجموع کل متراژ واحدهای اختصاصی ساختمان محاسبه و مطالبه کند مگر برخی معدود از هزینه های مشترک که بطور مساوی محاسبه و مطالبه خواهد شد و ربطی به مقدار حصه و قدرالسهم مالکان واحدهای اختصاصی ندارد مانند دستمزد سرایدار یا نگهبان و باغبان و نظافتچی ساختمان. چنانچه مدیر یا هیأت مدیره ساختمان نتوانست بطور مسالمت آمیز هزینه های مشترک قانونی ساختمان را از مالک یا مستأجر یا متصرف واحد بدهکار وصول کند بهتر است به جای مجادله و درگیری فیزیکی با فرد بدهکار به مراجع صالح قضایی مراجعه کند تا شاهد قتل و خونریزی و جراحت و مصدومیت نباشیم!

  • ناشناس
    0

    فرق بین انسان وحیوان اینجا مشخص میشه این قاتل نجس اگه ذره ی انسانیت داشت اگه تمام مال واموالشم به زور ازش گرفته باشن وحتی کتکش زده باشن وطرف هم کافر مطلق هم بوده باشه،نباید جلوی کودک خردسال حتی به اون پدر ومادر بی حرمتی میکرد چه برسه مرتکب چنین جنایت هولناکی بشه بخدا سوگند این حیوان به خاطر ظلمی که به اون کودک کرده هرگز نه دراین دنیا ونه درقیامت روی خوش نمیبینه ،والله حاظرم تمام مال وزندگیم بره فقط این خبر کذب باشه والله بقدری دلم بخاطر اون کودک شکسته که این خبر تاقیامت برای بنده همانند یک کابوس شد.چه بگم چه کاری ازدستم برمیاد اون طفل چطور میخواد بزرگ بشه کی وچه کسی میخواد بهش محبت کنه وباتصاویر این جنایت چطور میخواد کناربیاد خدا لعنتت کنه عوضی بیشرف گرگ صفت..خدا ازت نگذره که اینجوری حالمون رو خراب کردی یاد پسر سه سال ونیمم افتادم شبها پشت در خانه میشینه تا من برم خانه بپره بغلم اونقد بهم وابستس.من خودم سیدم درد این جنایت برای این کودک همانند جنایت صحرای کربلاست

  • چای دبش باغ ازگل
    1

    سر ساقی سلامت

  • ناشناس
    1

    مدیران ساختمان طوری رفتار نکنن که انگار ساکنین ساختمان زیردستاشون هستن، شما هیچ حق و برتری نسیت به ساکنین دیگه ساختملن ندارید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بیشتر مدیران مجموعه های آپارتمانی بدون رعایت قانون و آئین نامه اجرائی تملک آپارتمانها و بدون برگزاری انتخابات و رعایت تشریفات قانونی و بر اساس قدرت بدنی و جسمانی یا زد و بند پشت پرده با برخی مالکان واحدها و بر اساس اصل زورگویی و قانون جنگل خود را بطور خودخوانده به عنوان مدیر غیرقانونی ساختمان انتخاب کرده اند!

  • ناشناس
    0

    به چه مقام انسانیتی رسیدیم

  • ناشناس
    3

    کدام مسول پاسخگوی اینهمه خشونت مردم ایران است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تاثیر قرصهای کسب درآمد به اسم افسردگی عارضه قتله که تحقیقات معلوم کرده

  • ناشناس
    0

    اینا دیگه کین

  • ناشناس
    0

    اشد مجازات برایش درنظر بگیرند

  • خادمی
    3

    اگه دقت کنید خصومت قبلی هم داشتن .وشکایت کرده ولی چون مراجع قانونی اهمیت ندان .طرف خودش اقدام کرده .بنده با یکی از همسایه های نفهم بر سر سد معبر مشاجره داشتم چند بار شکایت کردم ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت .تااینکه یکبار خودم خواستم اقدام کنم که اگر همسایه ها جلوم را نگرفته بودن معلوم نبود چی میشد ..

  • ناشناس
    5

    شما اصلاح طلبان جز خواری برای ما پیامدی نداشتین..کسی که برنامه نداره.نمیتونه صحبت کنه رفتارهای خاله زنکی داره.همش انتقادی حرف میزنه.نه ایده پروری .امید مردم نیست امید مفت خوران وبراندازان...

  • ناشناس
    1

    ديروز در روستا بود امروز شده شهري منم روستايي ام شهر اداب خاص خود را دارد يك روستايي چهل سال هم در شهر باشد باز شهروند نيست

  • آرش
    0

    حجم ناراحتی ام برای اون طفل معصوم قابل توصیف نیست خدایا خودت ظهور کن

  • ناشناس
    0

    در هر حال این روانی باید جوابگو کا پلید غیر انسانی وحتی غیر حیوانی خود باشد منقرض شود.
    و نابود انشاالله
    آشغال اصلا کل هزینه چقدره!!!! تو که ظرفیت آپارتمان نشینی و فرهنگ نداری بیخود میای تو آپارتمان زندگی کنی!!!!

  • ناشناس
    0

    بدبخت دو تا خانواده را ازبین بردی برای، چقدر پول!!!!!!!!!!
    جواب این بچه معصوم را کی میده؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خاک عالم بر سر سیستم قضای حاجتی

  • ناشناس
    0

    مردم اونقدر به تنگنا افتادند که حتی برسر شارژ ساختمان ، قتل انجام میدند .
    اقتصاد فشل و پرداخت از جیب ملت با هزینه های نجومی آب برق و گاز و غیره، بخش مهمی از درامد خانوار را می بلعد .البته شدیدا با اینکار متهم مخالف و دور ازشوونات انسانی میدانم وبشدت محکوم میکنم

  • نظری
    0

    جنس خوب آدمه بد

  • ایرانی
    2

    همش بخاطر خوردن زیاد مشروبات الکلی میباشد که طرف مست می شود و قدرت تصمیم گیری ندارد.

  • ناشناس
    0

    ای از خدا بی خبر طفل معصوم چه گناهی کرده

  • ناشناس
    0

    تف تف تف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها