فال حافظ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ دوشنبه ۲۸ خرداد را بخوانید.

فال حافظ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

متولدین فروردین

 جواب فال شما: غزل شماره ۲۱۳ از دیوان حافظ

1

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر سرو صدا، دلیر و ترساننده، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، ساده، جنجالی، نجیب، تند خو، جسور، اصیل، عجول، رک گو، واقع بین، سریع الانتقال، پشتکاردار، جدی، لوس و لجباز.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* آن خواهنده لعل و گوهر گرانبها، اکنون در جهان وجود ندارد وگرنه مهر فروزنده همچنان در کار بدل ساختن سنگ بد گوهر است.
* پس سالکی باید باشد تا آن را که با تیر کرشمه به قتل رساندی، به دیدار جان تازه ای عطا کن زیرا این گرفتار ناتوان همچنان پریشان دل و هراسان است که قبل از آن بود.
* نشان خون دل ما را که پنهان می سازی، هنوز از لب سرخ رنگ تو پیدا و آشکار است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- عجب روزگاریست. این دنیا برای همه پند و عبرت است. بنابراین شما از گذشتگان پند بگیرید و خود را درگیر مسائل پیچیده نسازید تا مغموم و افسرده نشوید. بدترین عامل عدم پیشرفت، تردید است در حالیکه اراده قادر به انجام هر کاری است.
۴- اگر مایل به انجام این کار و این نیت هستید، باید آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. زیرا صداقت در کار، عامل پیشرفت می باشد. پس با توکل بر خدا اقدام کنید.
۵- برای سرعت بخشیدن به این نیت، لازم است مقدمات آن را فراهم سازید و بدون مطالعه اقدام نکنید.
۶- از مسافر خبری بگیرید که دلش برای شما تنگ شده است. بیمار به حال خود باقی می ماند ولی بهبودی او نسبی است. ازدواج زود است. طلاق راهی طولانی دارد. خرید و فروش چندان تفاوتی ندارد. اندیشه نکن که ازکشیدن بار، دیگر ناتوانی که شانه هایت سنگین شود. در شگفت می مانی از نیروی خویش. در شگفت میمانی که به رغم ضعف خویش، به مرادتان دست خواهید یافت.

 متولدین اردیبهشت

 جواب فال شما: غزل شماره ۳۰۸ از دیوان حافظ

2

تعبیر فال حافظ شما:

آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آتشی در افتاده که جان و جسم شما را می سوزاند. از خداوند می خواهی که آن را سرد کند. همان طوری که آتش را بر حضرت ابراهیم (ع) سرد فرمود. سعی کن بی تابی نکنی و طاقت و شکیبایی را از دست ندهی چون این نیت بسیار اهمیت دارد و باید رنج را تحمل کنی. بدان که در حال امتحان هستی. جانان دور است. پس نه پایت به منزلش می رسد، نه دستت جر اینکه صبر کنی. با تلاش و کوشش و توکل بر خدا انجام این نیت امکان پذیر است و لاغیر.
۲- تا کنون چندین بار به تو نارو زده اند. چرا از لجبازی دست بر نمی داری؟ یکدندگی هم حد و اندازه ای دارد. اکنون که عاقل شده ای، از نیروی صبر و شکیبایی کمک بگیر و با اندیشه و تفکر عمل کن. زیرا به نیروی بازو، ثروت و منازعه در این راه اثری ندارد. پندی دوستانه برایت دارم. کارهایی که انجام می دهید بی غرض و با تقوی و حسن نیت باشد.
۳- برای دولتمند شدن، خود را زحمت نده زیرا دولتمندی بال هایی دارد که مثل عقاب در آسمان می پرد. شما نیز اگر می خواهید دولتمند شوید، با نیروی ایمان، اعتقاد و توکل عمل کنید. زیرا هر که شریعت را ترک کند و یا ایمان خود را ضعیف سازد، در حقیقت شرارت و شرور را می ستاید اما هر که شریعت را نگاه دارد، از شرور و بدی نفرت دارد.
۴- اگر می خواهید عاقبت و سرانجام این کار نیکو شود، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه یونس، آیه ۱۰ تا ۱۶ را بخوانید. موبایل و اینترنت اگر چه اطلاعات مفیدی به شما می دهند ولی مواظب باشید گمراه نشوید.

 متولدین خرداد

 جواب فال شما: غزل شماره ۳۴۸ از دیوان حافظ

3

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سختی داشته ای ولی مشکلات هیچ گاه تو را از پا نینداخته اند. اکنون با تمام وجود و همتی والا نیت کرده ای که خود را به مقصود برسانی. در کار خود مصمم باش که به نتیجه مطلوب خواهی رسید، فقط به خاطر داشته باش از موقعیت هایی که به تو روی می آورند به خوبی استفاده کن و هیچ کاری را به فردا موکول نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ :
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:
* ای ساقی باده بده تا جرعه ای از قدح را به روی خاک بریزم و این آسمان را هم پر از سر و صدا و فریاد و ناله چنگ نمایم.
* سبب خوشدلی و خرمی جایی است که دلدار باشد، پس با سعی خود شاید بتوانم خود را به آنجا برسانم.
* ای حافظ چون اعتماد به ایام نمی باشد و اشتباه و خطا وجود دارد، پس عشرت و شادی امروز را چرا به فردا موکول کنم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از کرده خود اظهار پشیمانی می کنید، اما قادر نیستید به دیگران بگویید. اما بدانید همه اشتباه می کنند، پس کسی برنده است که از خطا و اشتباه خود برای آینده اش درس بگیرد و راه درست و منطقی را انتخاب کند.
۳- انسان با صفا و با صداقتی بوده و در عین حال، پاکدامن هستی. آفرین بر شما. این رویه را ادامه دهید که خداوند یار و یاور شماست. از آینده نترسید. مصمم و با اراده گام بردارید که آینده در دستان توانای شماست.
۴- از سرزنش کردن دیگران بهره ای نصب شما نمی شود. بلکه باید با سرعت عمل و دقت بر دیگران پیشی بگیرید.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار حالش بهتر می شود. از ناراحتی خارج می شوید. اندکی صبر و حوصله داشته باشید.
۶- در آینده خوابی خواهید دید که کسی سگی زیبا برای شما هدیه آورده است. نشانه آن است که باید درون خود را کاوش کنید تا تعادل روحی و اخلاقی به دست آورید. با قلب مهربان خود محبوب همگان خواهید شد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید، دعا بخوانید و نذر خود را ادا کنید. به زودی درهای محبت به روی خانواده شما گشوده می شود. جای نگرانی وجود ندارد.
۷- از طریق موبایل، پیام های زیادی را دریافت می کنید که یکی از آنها موجب نشاط بیشتر شما شده و از ناراحتی شما می کاهد.

متولدین تیر

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۷ از دیوان حافظ

4

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی پر از غم و اندوهی داشته ای و سختی زیادی کشیده ای، طوری که دل هر آشنا و بیگانه ای را به درد آورده ای. اما به خاطر داشته باش که در هر شرایطی باید از روی عقل تصمیم بگیری نه احساس. بلند پروازی مکن و پی آرزوهای محال نرو که تنها نتیجه آن از دست دادن فرصت است. به زودی قصه غمها به پایان خواهد رسید و به کامیابی خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت خیلی فکر و اندیشه شما را به خود مشغول ساخته و تمام حواس شما را تصاحب کرده است اگر بدین منوال پیش رود دچار وسواس ناراحتی می شوید درحالیکه این نیت با دو شرط علاقه و کوشش به زودی انجام خواهد گرفت
۲- با عصبانیت و تند مزاجی که دارید، موجب می شود تا دوستان واقعی از شما فاصله بگیرند.
۳- در خانه همه شما را دوست دارند و نسبت به شما عشق می ورزند. در حالیکه کاملاً بی توجهی می کنید و بیشتر با غریبه ها، حشر و نشر و نشست و برخاست می کنی. سرانجام ضرر خواهی کرد. زیرا آنان با بلند پروازی ها شما را در عالم غیر حقیقی سیر می دهند و از واقعیات دور می سازند.
۴- از دوری او رنج می برید. بدانید که با کمی حوصله و شکیبایی، دیدار و وصال، حتمی خواهد بود وگرنه سرنوشت این کار نامعلوم و طولانی خواهد شد. پس با توکل بر خدای یگانه و خواندن سوره مبارکه الفاطر از اول تا آخر بسیار گشایش است.
۵- مسافر فعلاً نمی آید. خرید خوبست ولی فروش موقعیت ندارد. ازدواج و طلاق هر دو عملی نمی شود. موفقیتی به زودی به دست می آورید و خبری نه چندان خوش هم دریافت می کنید و یکی از نزدیکان شما ضرر عمده ای کرده یا می کند ولی موجب آگاهی او می شود.
۶- از زندگی خود شکایت می کنی درحالی که خیلی آرزوی زندگی شما را دارند. دیروز از طرف شخصی اتفاقی برای شما پیش آمد، از او دوری کنید. چون حسود است اما توجه خود را به نزدیکان معطوف سازید. سفر کرده سالم به مقصد می رسد.
۷- سفری زیارتی و سیاحتی در پیش دارید. در معامله ای سود فراوان به دست می آورید، اما مدتی طول نمی کشد که با شخصی زرنگ روبه رو می شوید که موجب زیان می گردد.
۸- آن چیزی که در بدست آوردنش تلاش می کنید، در چند قدمی شما قرار دارد. پس با حوصله ولی همراه با دقت و تلاش، موفقیت را در آغوش گیرید و تا مقصد برسید.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۴ از دیوان حافظ

5

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ساده دل، با محبت و دوستی یکرنگی. با تلاش و کوشش بسیار جای خود را در میان مردم باز کرده ای. تحمل سختی ها و مبارزه با مشکلات نشانه لیاقت توست. مطمئن باش با همه سادگی با توجه به این تواناییها به موفقیت های بزرگ خواهی رسید، پس در مقابل غم و غصه پایداری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* گفتی ای حافظ این همه تعلقات و تصورات گوناگون چیست؟ اینکه تو ما را اسیر رنگ و خیال می بینی، درست نمی باشد. بلکه غلط در طرز برداشت و تعبیر توست زیرا لوح ضمیر ما از ناخالصی به دور است.
۲- مدتی است احساس می کنید اندیشه و افکارت سخت مغشوش و متلاطم می باشد. علتش تردید و ناخود آگاهی شما می باشد زیرا شما دارای استعدادی شگرف و خلاقیتی عظیم می باشید. متاسفانه با سخنان این و آن و کلمات بی ربط دیگران، وقت را هدر می دهید. پس لازم و ضروری است از امروز، از قدرت نامتناهی اراده، خلاقیت، علاقه و ایمان خود بهره بگیرید و از خداوند مدد بخواهید. پیروزی در چند قدمی شماست. فقط اجازه ورود می خواهد.
۳- ملاحظه کردید که گذشته سودی نداشت. حال را غنیمت بدانید و از دوستان ناباب و معتاد دوری کنید. شما از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. همه شما را دوست دارند. به همین جهت عده ای حسادت می کنند و قصد تخریب دارند. باید خیلی مواظب باشید. همسر، خواهر، پدر و مادر سخت به شما علاقه مند می باشند. ارزش آنها را بدانید.
۴- بهتر است مسافرتی کوتاه داشته باشید. پس از برگشت در اندیشه خود خانه تکانی کنید و از نو با اراده ای قوی و علاقه گام بردارید.
۵- سقوط سیب برای ذهن های رسوب کرده حادثه نمی باشد. تا اندیشه نیوتن بالا نرفت، سقوط سیب معنا نیافت! پس شما کمتر از نیوتن نیستید اما ارزش خود را دست کم می گیرید. آینده ای درخشان در انتظار شماست. قیام کنید که آینده در دستان توانای شماست.
۷- استفاده مکرر و گشتن در موبایل و اینترنت مشکلی را چندان حل نمی کند بلکه اراده و توکل شما حلال هر جوهری است.

متولدین شهریور

 جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۷ از دیوان حافظ

6

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست به دنبال کسی هستید که بین شما و او واسطه شود و حرف دل شما را نزد او بازگو نماید. بهترین واسطه خود شما هستید. بهتر است شخصا و صادقانه حرف دل خود را بازگو نمایی. در این راه پرفراز و نشیب پند و اندرز بزرگان و تجربیات آنها می تواند بسیار موثر واقع شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این راه و این نیت به موقع و بسیار خوب می باشد. به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهید. آینده ای برای شما وجود دارد که همه را مات و مبهوت می کند و شما را از اندوه رها می سازد. اما برای رسیدن به این نیت راهی دشوار هم در پیش دارید که ابداً نترسید. جای نگرانی نمی باشد. توجه به اهمیت موضوع لازم است. از قدرت عقل و اراده و بهره گیری از استاد یا استادانی با تجربه این راه را طی کنید که حتماً موفق می شوید.
۲- عده ای مانند مگس مزاحم شما می باشند. سعی کن از آنها دوری کنی و توکلت را بر خدا قرار بده. برای یار دعا کن که نیاز به محبت شما دارد. به زودی ملاقاتی یا مسافرتی مهم در پیش دارید که موجب کامیابی شما خواهد شد.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* ای باد صبا اگر گذرت به کنار رود ارس افتاد، خاک آن محل را ببوس و نفس خود را عطر آگین کن.
* منزل سلمی را که ما بر او سلام فراوان می فرستیم، پر از صدای ساربانان و آواز کاروان بینی و به این نشانی ها منزل او را می یابی.
* ای صبا همین که منزل جانان را با این نشانی ها دیدی، محمل او را ببوس و آنگاه با گریه از جانب ما به او بگو که از هجران تو سوختم. به فریادم برس.
۴- اگر می خواهید بر دشمن پیروز شوید، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه فاطر آیه ۳۴ تا ۴۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید. مسافر شما کارش فیصله یافته و جای نگرانی نمی باشد. شخصی قصد فریب همسر یا پدر شما را دارد تا در معامله ای سر او کلاه بگذارد. به او بگویید مواظب باشد. بر خدا توکل کنید.

متولدین مهر

 جواب فال شما: غزل شماره ۹۱ از دیوان حافظ

7

تعبیر فال حافظ شما:

برای بدست آوردن کسی که دوستش داری تلاش بسیار زیادی کرده ای. سعی کرده ای آنقدر به او محبت کنی تا رسم مهر و وفاداری را به او بیاموزی، اما باید بدانی که او انسانی است که قدر مهر و محبت را نمی داند پس بیهوده تلاش مکن و به دنبال کسی باش که قدر تو و محبتهایت را بداند. بیهوده عمر خود را مصروف او مکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- تصور او نسبت به شما اشتباه شده، پس بهتر است فعلاً با او حرف نزنی زیرا ممکن است تصور کند که منت او را می خواهی بکشی.
۲- حضرت حافظ در بیت اول و پنجم می فرماید:
* ای یار نهفته از چشم تو را به امان خدا وا می گذارم. جان من در آتش هجران گداختی ولی من از دل و جان به تو مهر می ورزم.
* ای طبیب دل و ای بی وفا، آرزومندم که پیش مرگ تو شوم. از این بیمار عشق، عیادت و تفقدی کن که چشم به راه توام تا آسان جان سپارم. یعنی جان سپردن من موقوف به عیادت توست.
۳- شما در آرزوی دیدار کسی هستید و اشتیاق به امری دارید. در هجران او واقعاً می سوزی. در حالیکه او نمیداند و اگر هم بداند، به شما توجهی ندارد و می خواهی با اصرار و پافشاری او را متقاعد سازی. در حالی که این کوشش بیهوده است.
۴- انجام این نیت به صلاح شما نمی باشد. بسیار بجاست که از آن صرف نظر کنید.
۵- چرا خود را گرفتار این افکار پریشان کرده اید. مگر نمی دانید که بازنده از اینکه خود و یا دیگران به نقایص وی آگاهی یابند، هراسان است اما برنده که نارسایی های او جزئی از شخصیت وجودی اوست. در حالیکه می کوشد تا آثار ناگوار این نقایص را برطرف کند. هرگز تاثیر آنهار ا انکار نمی کند.
۶- به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر کن. آنگاه سوره مبارکه یوسف از آیه ۷۰ تا ۱۰۵ را با معنی و حضور قلب بخوان.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش توصیه نمی شود. طلاق حتمی است ولی ازدواج عملی نمی گردد.
۸- شما انسان با اراده ای هستید و با زیبایی و ملاحتی که داری، دوستداران زیادی می توانی داشته باشی. پس از این فکر صرف نظر کن و خود را برای کار جدیدی آماده کن.
۹- از مهلکه ای نجات یافته اید که لازم بود به شکرانه آن، بخشش کنید. بنابراین نذر خود را ادا کنید.

متولدین آبان

 جواب فال شما: غزل شماره ۴۰ از دیوان حافظ

8

تعبیر فال حافظ شما:

شکر خدای را به جا بیاور که درها به رویت گشوده خواهد شد و رویاهات با حقیقت پیوند می خورد. شخصی وارد زندگیت می شود که می توانی او را محرم رازهای ناگفته خود بدانی و به او اعتماد کنی. او چشم تو را بر روی همه جهان می بندد و دیدگانت را تنها به روی زیبایی ها می گشاید. پس بی آنکه غم و اندوه به وجود خود راه دهی خود را برای آمدن او آماده کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حتماً اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب وجود ندارد. این دل مشغولی شما به علت وسواس و بی حوصلگی می باشد. پس توکل بر خدا کنید و سوره مبارکه السبا، آیه ۲۰ تا ۳۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش است.
۲- هیج کس از درد دل شما آگاه نیست و همه ریشخند می کنند.
۳- حضرت حافظ در بیت هفتم و آخر می فرماید:
* زمانی که چشم به روی تو گشوده ام، مانند باز شکاری، از هر چه در جهان است، جز تو، چشم دوخته ام.
* ای یاران مجلس، از داغ دل حافظ ناتوان، تنها شمع اطلاع دارد که مانند وی می سوزد و می گذازد.
پس او نیز شما را خیلی دوست دارد و تردید شما ابدا موردی ندارد.
۴- به مرادتان می رسید و این نیت عملی می گردد اما نیاز به صبر و حوصله دارد. بر خدا توکل کنید و نذری که کرده اید، ادا کنید.
۵- یکی از نزدیکان از شما رنجیده. مورد نفرین او قرار گرفته اید. هر چه زودتر از او عذر خواهی کنید که گشایش در کار شما می شود.
۶- ازدواج زود است ولی طلاق هم عملی نمی شود. مسافر می آید یا خبری به شما می دهد. چیزی گم می کنید ولی زود پیدا خواهید کرد.
۷- موفقیت بزرگی در انتظار شماست. زمانی که با شخصی فرهیخته آشنا می شوید، او به شما توصیه هایی دارد. عملی کنید.
۸- کسی را دیده ای که برایت محنت زا شده است. تو محبت می کنی ولی او تکبر. از او دوری کن. به چیزی که نیازمند هستی، برایت مهیا می شود. غم و غصه را فراموش کن. همین امروز با او حرف بزن و راز دلت را برایش بازگو کن. وقتی با او حرف زدی، بی پرده حرف هایت را به او بگو که جنگ اول به از صلح آخر است.

متولدین آذر

 جواب فال شما: غزل شماره ۳۳۵ از دیوان حافظ

9

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ثابت قدم و استوار هستی و چون در راهی پا می گذاری تا پای جان بر سر آن ایستادگی خواهی کرد. دل به کسی بسته ای که تمام فکر و ذکرت شده و به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی کسانی که موقعیت بهتر دارند جایگزین او کنی. گرچه تو راز خود را برای کسی فاش نکرده ای، اما کسانی از آن مطلعند. مواظب آنها باش و امیدواری خود را از دست مده که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* اگر مانند پروانه آسایش و فرصتی دست دهد، جز بر گرد چهره برافروخته محبوب که چون شمع تابناک است، پرواز دیگری نمی کنم.
* اگر مانند چنگ با یک بار در آغوش گرفتن من را به مراد دل نمی رسانی لااقل یک لحظه به نوازش مانند نی لب بر لبم بگذار.
* با وجود چهره تو اگر در آینه خیال به کس دیگری نگاه کنم، عین کوته نظری من است. از این جهت هم نشینی با سیه چشمان و فرشتگان را هم خواستار نمی باشم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- خیلی اظهار رنج و ملامت می کنید و میل دارید تا راز دل خود را با کسی در میان بگذارید ولی کسی را لایق این اسرار نمی دانید. در نتیجه همه را در خود می ریزید. این عمل اگر چه به مقدار کم خوبست ولی در دراز مدت افسردگی می آورد. پس با یکی از دوستان یا آشنایان در میان بگذراید تا عقده گشایی شود ولی مواظب باشید با هر کسی در میان نگذارید.
۳- تردیدها را کنار بگذراید. او پایبند عهد خود است ولی در دراز مدت خسته می شود. چون سیاست کاری را بر خلاف ظاهرش ندارد.
۴- مژده می دهم که نیت شما عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در ۱۱ شب آینده خوابی خواهید دید که بالغ شده اید و در جمعی به نشات و صحبت مشغول هستید. نشانه آنست که دگرگونی کلی در شخصیت و منش شما به وجود آمده و بر مشکلات زندگی پیروز می شوید.
۵- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سود آور است. ازدواج عملی می شود. طلاق مناسب نیست. مژده ای دریافت می کنید.

متولدین دی

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۴۵ از دیوان حافظ

10

تعبیر فال حافظ شما:

دیگر از زندگی خود شکوه مکن چرا که به زودی کسی وارد زندگیت می شود. (موقعیتی به تو روی می آورد) که گره از کارهایت گشوده خواهد شد. مرهمی بر دردهایت می شود و درهای بسته به رویت باز خواهند شد و راه های تازه مقابلت قرار می گیرد و به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حافظ در بیت نهم می فرماید:
* فدای چشم تنگ آن زیباروی می شوم که چشم دیدن این فقیر یکتا قبلا را هم نداشت و به تاراج آن بر من تاختن آورد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- سعادت به شما روی آورده. بطوری که در شگفت هستی که چگونه با این مساله رو به روی شوی. ناراحت نباش که این خواست خداوند و دعای پدر و مادر بوده. پس همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و سوره مبارکه نمل از آیه ۱۰ تا ۳۵ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش فراوان است و نذری هم انجام بده.
۳- سعادت به شما روی آورده. خانواده شما از موفقیت عالی برخوردار خواهد شد و در مسابقه یا مناقصه ای برنده خواهید شد. در امور تجارتی و یا تحصیلی پیشرفت فراوانی به دست خواهید آورد. وقتی موفق شدی، مرا دعا کن و خواند سایت تاروت رنگی را به دوستان، اقوام و آشنایان توصیه بنمایید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، مرموز، دنبال گر، ناقلا، منطقی، به موقع خطرناک، پر احترام، مخترع، مقبول، متفکر، سیاستمدار، کله دار، شیک پوش ولی شلخته، استثنایی، حرف به کرسی نشان و پر قدرت.
۵- از زندگی خوبی برخوردارید. ارزش آنرا بدانید. با همسر مهربان باشید که سه فرزند در طالع دارید که سومی نابغه می شود. مسافرت خوبست ولی خرید و فروش موقعیت ندارد.
۶- چشمان نافذ و نگاه پرقدرت شما شیر را اسیر و مات و مبهوت خود می سازد. پس با اراده ای قوی، همراه با کوشش در این راه گام بردارید و زندگی جدید و محکمی بسازید.

متولدین بهمن

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۳ از دیوان حافظ

11

تعبیر فال حافظ شما:

چنان در دام عشق اسیری که فریاد همه را درآورده ای. بی تاب و تحمل گشته ای و بیقراری می کنی اما اگر چشم کامیابی و موفقیت داری باید صبر و شکیبایی داشته باشی، چرا که به زودی اوضاع بر وفق مرادت خواهد شد. پس خود را از تعلقات دست و پاگیر و وابستگی های بیهوده آزاد کن و خود را مهیای شاهد پیروزی گردان که در راه است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم و آخر به شما می فرماید:
* باده صاف و خالص است و مرغان چمن هم مست شدند و موسم بهار آمد و تمام موجودات بهجوش و خروش آمدند.
* ای مطرب از اشعار حافظ یک غزل خوب و مست کننده و نشاط آور بخوان تا بگویم که شادی و نشاط به خاطرم آمد.
۲- این نیت عالی است و در اجرای آن بکوش. به خداوند توکل کن و برای سرعت بخشیدن به آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید. نذر خود را ادا کنید که به زودی شاهد موفقیت را در آغوش می گیرید. مرا نیز دعا کنید و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید. بنده پیشاپیش به شما تبریک می گویم.
۳- ستاره اقبال شما در برج حوت (اسفند) می باشد و با قدری متانت، صبر، سرعت عمل و دقت، عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، با اراده، شکست ناپذیر، پشتکار دار، پر سر و صدا، جسور، قوی و پر انرژی، نظر بلند، سخاوتمند، جدی و وسواسی.
۵- اینکه به دیگران کمک می کنید، کار خوبی است، مطمئن باشید. قرضی که به خدا می دهید، چندین برابر پس خواهید گرفت زیرا تنها خداست که روزی رسان تمامی انسان هاست. به زودی ملاقات خوبی خواهدی داشت. در کار شما تغییرات و تبدیلات فراوانی روی می دهد که به نفع شما هم می باشد. به همسر خود بیشتر توجه کنید. او زود رنج می باشد. ممکن است موجب دلسردی شود. ۴ فرزند در طالع خواهید داشت که اولی و آخری موفقیتشان از سایرین بیشتر است. خوابی خواهید دید. مبارک باشد.
۶- از تغییر و تحول ایجاد شده ناراحت نباشید، چون این دگرگونی در دراز مدت به نفع شما می باشد.

متولدین اسفند

 جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۳ از دیوان حافظ

12

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی از گرفتاریهایی که به آن دچار شده ای خلاصی یابی، باید در زندگی میانه رو باشی. از گناه و ریاکاری بپرهیز و دلت را صاف کن. راز دل خود را تنها با خدا در میان بگذار و از او یاری بخواه. در اموری که به تو مربوط نمی شود دخالت بیجا نکن و غصه کارهای دیگران را مخور، زیرا هرکس صلاح خود را بهتر می داند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:
* شراب در خانه ساخته شده که ترس از پاسبان شرع را تحمل کرده و پنهان مانده است. اینک بر جمال یار و در کنار او با آوای زیبای نوش باد، دوستانه سر می کشیم.
* دیشب از محل میخانه، امام شهر را که سجاره به دوش می کشید و زهد می فروخت، روی دوش می بردند و می گفتند او نیز باده نوش شده است.
* رای نورانی شاه محل فروغ و روشنایی است و او اهل کشف و صاحب نفس مقدسی است. اگر قرب او را می خواهی، پس در صافی نیت سعی کن.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما دارای قلبی پاک و مهربان و در خانواده ای نسبتاً راحت و مرفه زندگی می کنید و از پشتوانه ای قوی برخوردار می باشید.
۳- سعی کن انگشت نمای دیگران نشوید و با دوستان معتاد و ناباب نشست و برخاست نکنید که شایسته خانواده شما نمی باشد.
۴- مقدمات کامل این نیت هنوز فراهم نشده و عجله شما در این مورد عاقلانه نمی باشد. چون در دراز مدت، نفع بیشتری وجود دارد.
۵- در این هفته دست به کار خطرناکی زدید که اگر خداوند به شما کمک نکرده بود، رسوا می شدید. هر چه زودتر به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید تا در اجرای این نیت تعجیل گردد ولی بدانید بالاخره به مراد خود می رسید.
۶- اگر قرضی دارید و می خواهید به موقع داده شود یا مقدمات پرداخت آن فراهم گردد، سوره مبارکه البقره آیه ۱۸۲ تا ۱۹۲ را با حضور قلب و معنی در ۶ شب متوالی بخوانید.
۷- پدر و مادر را مهربان و محترم بدار. دارای همسری بسیار مهربان ولی خود خواه و مغرور هستی. ۴ فرزند در طالع دارید.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    امروز شادم ازتفسیر تان راضی غم فراق تمام شد خدا یار ویاورتان باشد

  • ناشناس
    0

    جسارت نباشه خودخواه ومغرور کردید

  • ناشناس
    0

    ررضمن اگه جسارت نباشه میشه بفرمایید کدوم کار به ما ربطی نداره.
    کدوم کار زندگی شما شما. دخالت کردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها