کارشناس روابط بین‌الملل:

آیا فرزندان کاندیداها با مردم هم سفره می‌شوند؟

کارشناس روابط بین‌الملل گفت: هیچ کدام از نمایندگان در خصوص اقتصاد هیچ برنامه‌ای ندارند، آقای زاکانی از یارانه‌ طلایی نام می‌برد و قول‌هایی که درخصوص گرم طلا به مردم داده می‌شود فقط وعده برای جذب مردم است .

آیا فرزندان کاندیداها با مردم هم سفره می‌شوند؟

مهدی مطهرنیا در گفتگو با خبرفوری افزود: جناب پزشکیان می‌گویند بدهی‌های پزشکان در حوزه سلامت با جا به جایی منابع صورت می‌پذیرد به گونه‌ای که قول هیچ پولی داده نشده و از آن جیب به آن جیب و باز بدهی به مردم متحمل می‌شود. 

وی بیان کرد: جناب پزشکان تاکید دارند سفره‌ای جدا از مردم نداشته باشیم در حالی که به این نکته توجه ندارند چگونه می‌خواهند جلوی مافیاهای سیاسی با قدرت بالای اقتصادی را  که فرزندان انها اقا زاده هستند و به مردم نگاه بالا به پایین دارند را بگیرند.

مطهرنیا افزود: همان طوری که فرزندان برخی از همین کاندیدها در تلویزیون در پاسخ به نقدهایی که به انها وارد شد چنین رفتاری کردند.

وی گفت: با چنین اتفاقاتی چگونه می‌خواهند با مردم هم سفره شوند، این‌ها همان کلی گویی‌هایی است که از تمامی نمایندگان می‌شنویم.

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 27
  • ناشناس
    6

    کی گفته که رئیس جمهور باید مانند بنده زندگی بکنه !
    رئیس جمهور باید نخبه باشه
    مملکتو اداره بکنه
    برای بنده یک اسایش و زندگی ابرومند ایجاد بکنه ولی حق نخبگی و زحماتشو بگیره زتدگی عالی داشته باشه

    واقعا هنوز نفهمیده اید که این حرکات پوپولیستی نخ نما شده ؟؟!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نخبه را خوب اومدی ولی کو نخبه

    • ناشناس
      0

      من موافقم. ما رئیس جمهور گرسنه نمی‌خواهیم.

    • ناشناس
      0

      احمدی نژاد می‌گفت« برای کاهش هزینه سفرهای استانی هیأت دولت صبحانه ام نان و پنیر است که بیشتر مواقع آن پنیر راهم نمی خورم »رئیس جمهور که در رفاه و تغذیه کامل زندگی نکند چگونه می خواهد فکرکند و تصمیمات مهم بگیرد
      ساده زیستی به معنای سخت گیری درزندگی باعث تصمیمات اشتباه درمسئولین می شود

    • ناشناس
      0

      از کلمات آت معلومه همچین آبرومند میگی انگار آدم ساده بی آبرویه همان دنبال زرق برق زیاد برج بودید که طبیعتی نمانده ....نویسنده خارجی تلویزیون نشان داد به روستا رفت زندگی کنه ‌‌‌‌‌...اتفاقا برکت و سلامت در سادگیه .‌‌خلرجی هم اینهمه پول حیف میل برج هتل نمی کنه که جیبش خالی بماند

    • ناشناس
      0

      اره دیگه اونوقت مسوول مثل تو بگه برون ناااااامه بده حرف نزنه !!!امسوول و حاکم باید کنترل نفس داشته باشه نه فرعونی

  • بابک
    0

    ابدا" . سوال بعدی؟

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    هم سفره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حاضر نیستن هم وطن باشن هم سفره؟؟؟

  • ناشناس
    0

    هیچوقت با مردم هم سفره نمی شوند ملت با نان خالی و انها با غذاهای لاکچری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      ای مردم! اینبار با منطق و نه احساس
      باید تصمیم بگیریم
      آیا با این دلیل که رئیس جمهور هیچکاره است ،کنار بکشیم و بگذاریم مثل دوره قبل ریاست جمهوری و انتخابات مجلس گروه اقلیت انحصار طلب خشن و کاسب تحریم و تندرو سر کار بیایند و چهارسال از عمر ما به هدر رود و معلوم نیست چه اتفاقی در این مدت به سر ما و خانواده مان بیاید و باز دریغ و درد افسوس گذشته را بگوییم.
      یا اینکه اینبار خود را به پای صندوق رای برسانیم و با رای به پزشکیان که فردی پاکدست و عادل وطرف مردم واقعی است سرنوشت خود را طوری دیگر رقم بزنیم لااقل بهتر از امروز.
      در خصوص شخصیت پزشکیان همین بس که گذشته او احوالاتش و رفتارخود و خانواده سالم و متین اش را به خوبی ثابت کرده و حتی بدخواهان وی در مناظره کوچکترین نقطه تاریک و فسادی در بین او و خانواده اش پیدا نکردند و مجبور شدند برای ضربه به او ، همه اش از وزرای دولت روحانی بدگویی کنند حتی از خاتمی که رئیس دولت پزشکیان بود هم نتوانستند چیزی بگویند چون می دانستند پزشکیان با قدرت از او دفاع می کند.
      وقت کم است.تصمیم شجاعانه و صریح باید گرفت.
      یا تداوم این وضعیت یا تغییر.
      رقبای تندرو و انحصار طلب و کاسبان تحریم و آقازاده هایشان با همراهی افراد نا آگاه داخلی و خارج نشینان بی دغدغه معیشت داخل و همچنین سازمان منافقین سعی در ایجاد بی انگیزگی در مشارکت مردم دارند تا به اهداف ضدمردمی خودشان برسند و این میان تنها قشر متوسط به پایین که ۸۰درصد جامعه را تشکیل می دهند تاوان مصیبت بدهند.
      پزشکیان شايد آخرین فرصت ما برای رهایی از این وضعیت باشد.
      یاحق

    • ناشناس
      1

      اینکه پزشکیان می‌گوید:« من طرف مردم هستم»مگر طرف مقابل کیست؟اگرمنظورش طرف مقابل یعنی دشمنان مردم هستند بگوئیدآنها کیستند واگرنمی توانیدبگویید آنها چه کسانی هستندمابه شعار بدون پشتوانه نمی توانیم رأی بدهیم

  • رضا
    0

    با پلو، پلو گفتن شکم سیر نمیشه!

  • ناشناس
    6

    ملت شریف ایران کدام رییس جمهور را می خواهد؟
    ---
    اغراق نیست اگر تاکید کرد ملت خدا پرست رییس جمهور جدیدی را می خواهد که تعهد دهد با اجرای برنامه ریزی شده علمی طرح کامل اقتصاد مقاومتی خود کفا و با بها دادن به ارزش پول ملی متناسب با ثروتهای طبیعی خدا داده کلان و فعال موجود در ایران و با خروج از اسارت دلار آمریکا و دوری از تزهای ضد بشری مکتب فساد آفرین سرمایه داری غرب و با رهایی از ذلت صدقه خور کردن اکثریت قاطع ملت ؛ با یا ری و توکل به یگانه ذات اقدس خداوند توانای مطلق کشور و ملت و نظام را سر بلند کند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها که گفتی شعار حداقل بیست سال دولتهای مختلف است که خواسته اند عملی کنند ولی دیدند به ضرراقتصادایران ودرحدشعارباقی ماند

  • من
    0

    حتی توی کارتم پول خرید نان نبود

  • جوجوله
    1

    اکثر این نامزدها در دولت فعلی و مجلس فعلی پست بالا دارند پس چرا اگر اهل بودن تا به حال هیچ کاری نکردن

  • ساعدی
    0

    اینا که فقط سخنرانی می کنند ...کاش هر کس کابینه اش را معرفی می کرد این هم که همه می دونیم بدون نظر مقامات بالاتر ممکن نیست

  • ناشناس
    1

    فلانی سهمیه میده

  • ناشناس
    0

    همین الان هم همه شان زندگی شاهانه دارند

  • ناشناس
    0

    یتیم خانه ایران

  • ناشناس
    0

    تازه فهمیدی که این وعده ها ، پوشالی و توخالی داداش؟! ۴۵ ساله آقایون دارن از این وعده وعیدها
    الکی میدن و کاری واسه ملت نمی کنن!!🤔🫣🙄😱🤬😖

  • واحد حقگو
    0

    سلام بر دوستان عزیز کاندیدا ها باید قبل از رای گیری ثروت خود و فرزندانشان و اینکه در ایران هستند با خارج و چگونه از نفوذ آنان و فامیلها به ناحق در مناصب دولتی جلوگیری خواهند کرد به ملت شریف قول صادقانه داده و آنان را قانع کنند.

  • ناشناس
    0

    حضرت علی زندگی سادہ ای داشت میفرمودمن پیشوای مسلمینم بایدمانندفقیرترین مردم زندگی کنم

  • ناشناس
    0

    کله پاچه زمانی که ارزان بود و میشد خرید طرف زبان و بنا گوش را میداد بچه اش بخوره ؛ الان میشه یه سفر به این چرپ و چیلی پهن باشه بچه و بچه ها و بقیه فامیل بی بهره باشن میشه میگی نه از زاکانی و دامادش در شهرداری بپرس.

  • ناشناس
    0

    یک مشت مقام پرست وپول پرست وقدرت طلب وجاطلب ووظعیت ملت وجامعه هر روز بدتراز دیروز،شماکه همه چی ملت را گرفتید ایکاش دین وایمانمون را حداقل نمیگرفتید

  • ناشناس
    1

    چرانمیشودمن فلافل میخورم اوناانشااللہ مثل پیشوای ماامام علی نان خشک بخورن فرمودمن پیشوایم مثل فقیرترینم

  • ف
    0

    کلا مافیای دارو شده و بجای میوه دنبال کسب درآمد قرص آت اشغال آند ..‌‌‌خیلی بیماریها از فقر تغذیه میاد مثل پوکی و داروی پیشگیری بیماری عروق قلب زغال اخته توت فرنگی ...به یاد شعر میوه ها میوه ها دوست ما بچه ها‌‌..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها