رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان:

بیش از 80 درصد نظرسنجی‌ها نشان‌ می‌دهد که تا امروز پزشکیان رتبه‌ اول است/ متأسفانه کشور ایران امروز انبار مشکلات حل نشده‌ است

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، گفت: مطمئن هستیم که انتخابات درست برگزار خواهد شد. شما با دقت "مسعود پزشکیان" را بنویسید و ما در همه صندوق‌ها نماینده داریم و وظیفه آنها این است که پزشکیان، پزشکیان خوانده‌ شود.

بیش از 80 درصد نظرسنجی‌ها نشان‌ می‌دهد که تا امروز پزشکیان رتبه‌ اول است/ متأسفانه کشور ایران امروز انبار مشکلات حل نشده‌ است

علی عبدالعلی زاده در دومین نشست خبری با اصحاب‌ رسانه، گفت: بیش از ۸۰ درصد نظرسنجی‌ها نشان‌ می‌دهد که‌ آقای دکتر مسعود پزشکیان تا امروز رتبه‌ اول است. مطمئن هستیم که انتخابات درست برگزار خواهد شد. شما با دقت "مسعود پزشکیان" را بنویسید و ما در همه صندوق‌ها نماینده داریم و وظیفه آنها این است که پزشکیان، پزشکیان خوانده‌ شود.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، تأکید کرد: هیچ دلیلی ندارد که دنبال‌ مشوش کردن انتخابات و نگران کردن جامعه باشیم؛ قطعا از هرگونه‌ اقدام خلاف قانون پرهیز می‌کنیم و هر اقدامی باشد، هیچ ارتباطی با ستاد آقای دکتر پزشکیان ندارد و ما هم از خاطی حمایت نخواهیم کرد.

عبدالعلی‌زاده اضافه کرد: مسئله دیگری که مطرح می‌شود بحث حجاب است که یه عده‌ای زمزمه کرده‌اند که ممکن است در روزهای آخر انتخابات مثلاً چهارشنبه و پنجشنبه جمع زیادی از خانم‌ها با اجتماع در محلی با برداشتن حجاب خود بخواهد اعلام حمایت بکند که ما این کار را قبول نخواهیم داشت. اگر به دنبال بیان اعتراضات خود هستند بهتر است در زمان دیگری و جای مناسب‌تری این اعتراض را انجام دهند تا دستاورد بزرگ‌تری که امکان رسیدن به آن وجود دارد یعنی ریاست جمهوری آقای پزشکیان به حاشیه نرود.

عبدالعلی زاده گفت: شعار "هر شهروند یک ستاد" را به "هر شهروند دو رأی"تبدیل کرده‌ایم. یعنی با کسانی‌ که‌ هنوز تصمیم دارند شرکت نکنند، صحبت‌ کرده و تشویق کنند پای صندوق بیایند.

وی با تأکید بر اینکه برای پایان دادن به تحریم نیازمند استحکام داخلی هستیم، تصریح کرد: برخورد شفاف و صادقانه برای‌ مردم‌ جذاب است. بعضی نامزدها که متوسل به وعده‌های آنچنان شدند، باید ستاد نظارت بر انتخابات بررسی شود. زمین رایگان دادن قانون می‌خواهد و من بعید می‌دانم قانونگذار به این سمت برود. از این حرف‌ها دوره‌ قبل هم زده شد. از سال ۸۴ که این کار را شروع کرده‌اند، هنوز تعداد واحدهای ساخته شده به دو میلیون نرسیده است. مردم از تبعیض و تحریم رنج برده‌اند و اینکه نامزد بگوید رابطه‌ با دنیا را اصلاح خواهیم کرد، جذابیت بیشتری دارد تا بگویند راه فعلی را ادامه خواهیم داد.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه برخی افراد ادعا می‌کنند که دولت‌ آقای پزشکیان دولت‌ سوم آقای روحانی است، تأکید کرد: آمدن به ستاد و خدمت کردن در ستاد به دو شکل می‌تواند باشد؛ یکی اینکه نامزد دعوت کند و وعده پست و مقام بدهد و دیگر اینکه خود فرد بیاید. من به عنوان‌ کسی‌ که در دولت‌های قبل بوده‌ام می‌گویم که ما دنبال‌ پست نیامده‌ایم. احساس کرده‌ایم دکتر پزشکیان می‌تواند مشکلات عمده‌ کشور را حل کند.

وی ادامه داد: متأسفانه کشور ایران امروز انبار مشکلات حل نشده‌ است؛ این انباشت مشکلات کشور را فلج می‌کند. هیچ کدام‌ از کسانی‌ که‌ به‌ ستاد آقای دکتر پزشکیان می‌آیند صحبت‌ پست و مقام ندارند. پزشکیان در رودربایستی گیر نمی‌کند تصور من این است که دولت‌ آقای پزشکیان دولت‌ چهره‌های جدید خواهد بود؛ البته اگر شایسته سالاری به وزرای قبل برگردد، از او استفاده خواهند کرد. آقای دکتر پزشکیان ادامه دهنده هیچ دولتی نیستند و سبک و سیاق مدیریتی ویژه خودش را دارد.

عبدالعلی زاده در پاسخ به سؤال دیگری اظهار داشت: دو قطبی شدن را با شلوغ کردن اشتباه نگیرید. توهین یک کار کاملا غلط و خلاف ادب است. ما حاضر نیستیم دو قطبی شدن‌ به بهای توهین به دیگران را به دست‌ بیاوریم. ما معتقدیم دو قطبی شدن‌ را باید در محتوا داشته‌ باشیم؛ در برنامه‌ها و وعده و وعیدها باید دو قطبی شدن‌ خودش را نشان بدهد.

وی تأکید کرد: مهمترین رقیب آقای پزشکیان تا چند روز پیش آقای قالیباف بود و الآن آقای دکتر جلیلی است. اگر مردم‌ بیایند و مشارکت را بتوانیم به ۶۰ درصد برسانیم، بی برو برگرد ما برنده‌ هستیم. از اینجا به بعد هرکس بیاید رأی خاکستری است‌ و به رقیب ما رأی نخواهد داد.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، افزود: شبیه‌سازی فضای امروز با ۸۸ خیلی بی انصافی است؛ چرا با ۷۶ مقایسه نمی‌کنید؟ عهد من با آقای دکتر پزشکیان وقتی ستاد را تشکیل دادیم این بود که ما هفتاد و ششی هستیم؛ یعنی یا برنده می‌شویم و از رقبا تشکر می‌کنیم و یا برنده نمی‌شویم و به پیروز انتخابات تبریک می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه هنر آقای دکتر پزشکیان این است‌ که در کادر تلویزیون می‌گوید من اسیر یک نحله فکری نیستم و با کارشناسان مختلف کار خواهم کرد تا منافع ملی را تشخیص بدهم، گفت: این طور نیست که ما به ماجرای دکتر محمد فاضلی عکس‌العمل نشان‌ ندادیم؛ عکس‌العمل منطقی نشان‌ دادیم. به شورای نظارت صدا و سیما نامه نوشتیم و گفتیم کارشناس صدا و سیما بحث کلی اخراج اساتید را شخصی کرد؛ این تخلف آشکار است. خیلی از اعضای هیأت علمی در این دو سه سال خانه نشین شدند.

عبدالعلی زاده افزود: موضوع دیگر اینکه مجری فقط برای این نیست که بگوید چه کسی حرف بزند. ضعف مجری هم به مسأله کمک کرد که آقای فاضلی آن عکس‌العمل را نشان‌ دادند. ولی در کل برخورد درستی نبود؛ نه کار کارشناس و نه رفتار آقای فاضلی؛ واقعیت این است که باید صبوری می‌کرد. آدم پخته باید وزیر شود و کارشناس بودن کافی نیست.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 45
  • ناشناس
    39

    رای من دکتر پزشکیان

    نظرات شما -
    • محمد
      55

      خواهید دید پزشکیان واداده چگونه ازپس ترامپ برخواهد آمد

    • ناشناس
      3

      قرارنیست ازپس کسیه دربیاییم قراره ازپس مشکلات وکاسبان نحس تحریم دربیاییم چی کارداریم بااون سردنیا وفضولی توسیاست داخلی کشورهای دیگه

    • امیر@
      0

      بنده با شما برای پزشکیان موافق بودم ولی اون کسی که واقعا" بتونه در مقابل جلیلی و امثال زاکانی و قاضی زاده و دیگرانی حتی بعد رای آوری بایسته ، پورمحمدی+پزشکیان بود ، ایکاش لااقل جلیلی بدتر از احمدی نژاد دوم سال ۸۴ نشود و روی روحانی را هم که اینقدر بدگویی می‌کنند ازش را سفید نکند .

  • ناشناس
    3

    باید ولی رو ملزم به رعایت قانون ودستش روکوتاه کرد

  • ناشناس
    14

    اولین پیروزی برای مردم حاصل شده است وآن هم برگزاری انتخاباتی رقابتی است بجای انتخابات مسخره ای که در دور قبل برگزارشد.

  • ناشناس
    48

    ظاهراً آقایان دوباره دارند برنامه ریزی سال 88 را را دنبال می کنند که اگر موفق نشدند فتنه به پا کنند. دروغی به این روشنی را مطرح می کند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      31

      آرا جلیلی و قالیباف تجمیع شود همین دور اول جبهه مردم واقعی پیروز می شوند اگر تجمیع نکنند در دور دوم پیروز هستند و این غرب گراها که اینقدر دارند تبلیغ رای دادن می کنند باید به آنان شک کرد تا بعد شکست دوباره آشوب راه نیاندازند

    • ناشناس
      4

      ما که شرکت نمی کنیم همچین ادعایی نداریم هرکس شرکت می‌کنه خودش پای لرزش وایسته غصه نخور هرکس پیروز انتخابات اعلام بشه همه ستادها در اولین فرصت تبریک خواهند گفت ما هم تبعیت میکنیم به رأی شرکت کنندگان وستل آینده خودشان آمارخواهند داد

  • مرگ برتکفیرفقهی نزولخوری وسهیمه وسرکوب
    4

    دربهارازادی جای شهدا خالی

  • ناشناس
    16

    باسلام بنظرم احتمالا آقای پزشکیان برنده میشه البته با دادن وعده درباره برداشتن تحریم و در ست کردن اقتصاد کشور و معیشت مردم انشاالله

  • ناشناس
    20

    قهرمان ایران دکتر مسعود پزشکیان انتخاب رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا و خانواده های بی سرپرست و کارکنان کلیه سازمانها و وزارت خانه ها و نخبگان بغیر از پخمگان اقلیت خواهند بود درود بر شعور ملت ایران

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      طیف نامحرم نباید تایید صلاحیت می شد ولی نگران نباش مردم از این طیف عبور کردن و راه بیراهه دوباره تکرار نمی شود

  • چای دبش باغ ازگل
    16

    فقط آقای پزشکیان می‌تواند قشر متوسط و فرودست ایران زمین را نجات دهد قالیباف و جلیلی آرای مردمی ندارند چونکه پرونده مدیریتی منفی داشته اند!!! شاید اصولگرا ها ب این دو نفر رأی دهند که در برابر رأی مردمی از پیش بازنده اند!!!

  • ناشناس
    9

    اگر اختلاف ارا حدود 3 تا 4 میلیون باشد، همانطور که زاکانی گفت نخواهند گذاشت اقای پزشکیان انتخاب شود و همه چیز را توجیه می کنند.

  • ناشناس
    14

    فقط پورمحمدی

  • ناشناس
    11

    تا دیروز علیه انتخابات و رای دادن بودید الان رنگ عوض کردید!!!

  • ناشناس
    26

    دروغگوهای بیشرف.
    دوباره دارن فتنه انگیزی سال 88 رو می کنن تا یه عده جوون احساسی و ماموران امنیتی عزیزمون رو به کشتن بدن.
    اوووووووف بر شما...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ظاهرا بازم قراره یکی را بزور از صندق بیرون بکشید که ساندیسیون دارند زمینه سازی میکنند !!

    • ناشناس
      0

      شمارهای خوش خط خال کاسب تحریم وانزوابایدازبین برید ومیریددوران قایم شدن وحمایت فرتوت مجرم هم گذشته

  • ناشناس
    23

    اگه روحانی به وعده هاش عمل کرده و مشکلات رو حل کرد ایشون هم به همون وعده ها می‌تونه عمل کنه...
    یادم نمیره روحانی اولش می‌گفت باید با کدخدا بست بعد اینکه ام یکا خیلی راحت از برجام یک طرفه خارج شد گفت آمریکا مزاحم برجام بود؟!!!

    گول وعده‌ها رو نخورید هم سابقه طرف رو ببینید هم قابلیت اجرایی شدن برنامه هاشو ...

  • ناشناس
    0

    کاش از کاندیداها در قوی قضاییه در خصوص تمام وعده های خودشان تعهد میگرفتند که در مدت خدمتشان موظف به عملی کردن آنها باشند و اگر خلف وعده کنند در پایان دوری آنها مجازات بسیار سنگین در نظر گرفته شود

  • افشین
    18

    حتما با ظریف .نگو خنده داره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا با ظریف است.

  • ناشناس
    19

    توهم زدین دو روز دیگه مونده فقط بدون کشور رویا توهم نمیشه آره کرد ما بادقت یا مینویسیم جلیلی یا قالیباف

  • ناشناس
    1

    همشون دارن شو تلویزیونی اجرا میکنن تا بازار گرمی بشه بنظر من همشون یکین و واقعا سواد ریاست جمهوری ندارن مگرنه باید مناظره رودررو با کارشناسان واقعی و تک به تک اجرا میشد

  • ناشناس
    6

    تنهاترین حسن پزشکیان پرونده گذشته سالم و ساده زیستی است و حرف دلشو راحت میزنه

  • همرزم هادی
    0

    جناب پزشکیان مواظب حضور سیرک گونه مزدوران درستادواجتماعات حمایت باشیداین آقایان که درمناظره ها مقابل شماهستند شیطان را درس می دهند

  • فرهادی
    2

    اصلاح طلبان ، معترضان به گرانی بنزین را به رگبار بستند . یادمون نرفته

  • سیدرضا موسوی
    4

    آب رو بریز اونجا که میسوزه .......عجب ...تا الان طبق نظر سنجی ها اول هست ......البته از آخر........

  • ناشناس
    0

    نظر سنجی بجای خود ولی تا تصمیم بران شود که کی از صندوق دراید

  • یزدی
    0

    پزشکیان اول است حربه دشمن برای اینکه خیالمان راحت باشه و رای ندهیم .خیر.درصورتیکه زحمت رای دادن بخود دهیم پزشکیان اوله.خالص سازها زندگی را امنیتی وهر روز همایش های پرهزینه واعصاب خوردکن میذارن.تحریم را نعمت میدانندو کام ماراتون.صداقت پزشکیان ارزش وقت گذاشتن دارد

  • منظور شما؟
    0

    آدم پخته باید وزیر شود؟!

  • شناخت
    0

    نظرسنجی همیشه دقیق نیست.بهتر است جو کشور را در نظر بگیرید.

  • ناشناس
    0

    دوباره شروع شد شما پزشکیان بنویسید ما پزشکیان میخوانیم...
    مگرسال۹۲ فقط با۷صدم روحانی رئیس جمهور نشد؟
    یعنی نظام نمی‌توانست فقط چند صندوق راباطل کند؟

  • ناشناس
    0

    دست از دزدی لردارند درست می شود
    نان حرتم آن طیف هایی که کار نمی کنند و از بیت المال می خورند زندگی شان را له لجن کشیده و ایران را تباه کرده

  • ناشناس
    0

    فقط دکتر مسعود پزشکیان لایق پوشیدن لباس ریاست جمهوری ایران و حضور ابرومندانه در مجامع بین المللی رابخاطر پاکدستی و صداقت و سواد علمی دارد در مرحله اول بعنوان پیروز عقل بر جهل اقلیت خواهد بود فقط بنویسید مسعود پزشکیان و کشور را نجات دهید از خرافات

  • آرمان
    1

    روحانی دوم خوش اومدی. انتخاب شو ادامه راه ایران خراب کن شیخ حسن رو ادامه بده مردم هنوز آگاه نشدند

  • علی
    1

    شما کداخداپرستان می خواهید مشکلات حل کنید
    شما که خود را نوکر کدخدا می دانید و ارباب مردم
    مگر کشور 8سال دست امثال شما نبود تو هشت سال گشور تعطیل کردید و فقط اوامر کدخداتون اجرا میکردید
    مثل اینکه یادتون رفته کشور دست شما بوده

  • قاسم
    1

    نظر سنجی!!!!؟؟؟!
    ۸۰ درصد پزشکیان!!!!!؟؟؟
    موسوی هم قبل شمارش آرا همین حرف‌ها را می‌زد.
    ممکن است بفرمایید که این نظر سنجی توسط کدام مرجع معتبر انجام شده است!!!؟؟؟
    حتماً مرجع آن هم اصلاح طلبان می‌باشند.
    شما هم بدون هیچ درخواست پست و مقامی ، همچون آقای ظریف ، فی سبیل‌الله رفتید در ستاد آقای پزشکیان خدمت می‌کنید.
    خ... خودتان هستید.

  • ناشناس
    0

    آورین آورین بر مسئولان عراقی آورین آورین

  • ناشناس
    0

    بزرگترین برگ برنده آقای پزشکیان اخلاق مداری ایشان است .رای خواهد آورد چرا که اکثریت مردم از گنده گویی خسته شدند

  • Mehman
    4

    دیشب دقت به دندانهای پزشکیان کردید؟
    او که دکتر است و این همه درآمد داره به دندوناش نمیرسه ، چطور میخواد به مملکت برسه؟

  • ناشناس
    0

    تنها کسی که در وضع موجود گرانی وتورم نقش نداره همین پزشکیانه پس رای ملت عزیز پزشکیان

  • ناشناس
    0

    دروغ ، دروغ ، دروغ ، دروغ
    بیش از 80 درصد نظرسنجی ها!!!!!!!!!!!
    خجالت بکش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها