پیشنهاد کارشناس بازار سرمایه به ستادهای انتخاباتی:

مردم مشکلات را درک کردند، راه حل ارائه دهید

یک کارشناس بازار سرمایه خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم مشکلات را درک کردند، راه حل ارائه دهید.

مردم مشکلات را درک کردند، راه حل ارائه دهید

هادی حق‌شناس، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرفوری بیان کرد: دوستانی که به نوعی در نظام کشور مسئولیت داشتند آمده‌اند و از مشکلات کشور سخن می‌گویند کسانی که خودشان در ایجاد این مشکلات مقصر بودند. این مشکلات را هم من می‌دانم هم مردم چرا هیچ کس به چگونگی حل این مشکلات کوچک ترین اشاره ای ندارد.

وی ادامه داد: آقای پورمحمدی به بورس اشاره کردند، باید گفت سرمایه‌داران و مردم ۳ سال است که به خوبی مشکل بورس را درک کردند شما چه راه حلی برای حل آن دارید. مشکل در کشور ما این است کسی که باید راه حل برای مشکلات ارائه دهد خودش منتقد وضع موجود می‌شود.

حق شناس گفت: برخی از نمایندگان وعده‌های عجیب غریب می‌دهند می‌دهند یکی وعده بنزین ۱۵۰۰تومانی میدهد در صورتی که ما همین الان در بحث بنزین مشکل داریم و به واردات روی آوردیم. وعده‌ها بسیار کلی و غیر شفاف است، صدا و سیما باید مناظره بگذارد که کاندیدها به جای کلی گویی برنامه خودشان را برای حل مشکلات ارائه دهند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ف
    0

    مخ بازار بوده راست میگه پزشکیان می گه شهرها را تهران می کنم....کم شهرها را به گند کشیدند و طبیعت و سکوت اطراف آنرا داغون کردند..علت عدم وجود خاک باغات و تغذیه اتفاقا همین بوده

  • ناشناس
    0

    برنامه ایی ندارند.

  • ناشناس
    0

    به خدا من جای اینها بودم مشکل بورس را یکروزه حل می کردم  اول برای  شروع 100 هزار میلیارد پول چاپ می کردم" بعد وقتی که همه نقدینگی هایی که در سکه و دلار هستند به طرف بورس جذب شد" در عرض یکی دوسال آرام آرام پول چاپ شده را از بورس بیرون می کشیدم و امحاء می کردم"  هم در بورس سود می کردم" هم دلار و سکه پایین میوند" هم اعتماد مردم جلب می شد" و مردم مطمئن می شدند که دولت ها ابزار لازم را برای درست کردن اصلی ترین ابزار کنترل تورم و رشد اقتصادی را دارد.

  • قمصری
    0

    عزیزم متوجه نشدی که برای فریب مردم ورای جمع کردن هست .مگه هر دوره کاندیدها وعده نمی دادن

  • ناشناس
    0

    هدف جذب مردم نه حل مشکل مردم

  • باغ ازگل
    0

    لا اقل یک نفر باید مانند مناظرات دوره قبل مثل محسن رضایی یک " ۱۰۰۰ تومانی " به ملت نشان می داد که فرمود اگر ما به قدرت برسیم این ۱۰۰۰ تومانی را سومین پول قدرتمند جهان خواهیم کرد !؟ ان روز دلار ۲۳ هزار تومان بود الان ۶۲ هزار تومان !؟ همین ادم که در دولت سیزدهم معاونت اقتصادی هم بود حالا پشت جلیلی و قالیباف ایستاده تا انها بیایند و پول ایران را از سومین پول قدرتمند به دومین پول قدرتمند تغیییردهند !!!؟؟؟

  • ناشناس
    0

    تنها راه حل اینه سهامها ارزشمند شوند مگردارایی ها چند برابر نشده وهیچ سهمی زیر 500تومن نیاید

  • هبه تک ماکارون
    0

    قیمت گوشت : ران گوسفندی هر کیلو ۸۱۰ هزار تومان ‌ شقه گوسفندی هر کیلو ۷۷۰ هزار تومان !؟ اوج شاهکار دولت سیزدهم که همه ۴ نامزد اصولگرا می گویند باید راه دولت سیزدهم را ادامه بدهیم !!!؟؟؟ در پایان دولت روحانی هر کیلو گوشت شقه گوسفندی ۱۰۰ هزار تومان بود ، حالا هی ناسزا به روحانی بگویید !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها