معصومی همدانی، مدرس مؤسسه حکمت و فلسفه از مسعود پزشکیان حمایت کرد

حسین معصومی همدانی، مدرس مؤسسه حکمت و فلسفه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

معصومی همدانی، مدرس مؤسسه حکمت و فلسفه از مسعود پزشکیان حمایت کرد

او نوشت:

انتظار معجزه نیست

نه وقت تحلیل است و نه من قدرت تحلیل دارم. در فن خطابه هم مهارتی ندارم تا با نوشته‌ها و سخنان پرشور توده‌های مردم را به رأی دادن یا رأی ندادن برانگیزم. یکی از مردم ایرانم و کار اصلی‌ام علم و فرهنگ، و بزرگترین دغدغۀ فکری‌ام سرنوشت علم و فرهنگ در این سرزمین است.

 سال‌هاست آرزوی روزی را دارم که جز این دو حوزه به چیز دیگری، به‌خصوص به سیاست، فکر نکنم. با این حال وضع اسفباری که در دانشگاه و فرهنگ می‌بینم با همۀ وجود حس می‌کنم مرا مکلف می‌کند که به امید بهبودی، هرچند اندک، در انتخابات شرکت کنم و رأی خود را به آقای مسعود پزشکیان بدهم و کسانی از نوع خود را هم به این کار تشویق کنم.

از دوستانی که این چند خط را می‌خوانند تقاضا دارم که اگر با گروه‌های دیگری از مردم تماس دارند، و اگر دردهای ایشان را می‌شناسند و زبان ایشان را می‌دانند، سخن ایشان را بشنوند و به ساده‌ترین و عینی‌ترین زبان تأثیری را که رأی دادن یا ندادن به مسعود پزشکیان بر فردای ایشان خواهد داشت برایشان توضیح دهند. انتظار هیچ معجزه‌ای هم نداشته باشند.

 

منبع: انصاف نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    موضوع حمایت حضرت عالی نیست .هر کی اندک شعوری داشته باشد همین کاررا میکند .اما بدبختی اینه که با شعورهامونا یا خانه نشین وبی تفاوت کردند ویا تعداد کمیشون در صحنه باقیند .در عوض جهل وجمود وتحجر ولااوبالیگری جولان میدهد .!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها