ریحانه سادات رئیسی: خوشبختانه پس از شهادت شهید جمهور می‌توان دوست و دشمن را از هم تفکیک کرد

دختر شهید رئیسی گفت: در شهادت شهید جمهور صحنه‌ای که اتفاق افتاد برپایی مراسم‌های متعدد در سراسر کشور بود که دولتی هم نبود و کاملا مردمی برگزار شد.

ریحانه سادات رئیسی: خوشبختانه پس از شهادت شهید جمهور می‌توان دوست و دشمن را از هم تفکیک کرد

مراسم رونمایی از مجموعه آثاری مرتبط با «شهدای پرواز اردیبهشت» و «مجلس روضه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در رثای اهل بیت (ع) و به یاد شهید رئیسی» در تالار وحدت برگزار شد.

این مراسم با حضور محمد مخبر (سرپرست ریاست‌جمهوری)، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی (معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران)، جمیله علم‌الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) و سایر اعضای خانواده ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم،‌ ریحانه سادات رئیسی دختر شهید رئیسی طی سخنانی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب قبل از ریاست جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی به خانواده ما توجه داشتند اما بعد از شهادت شهید جمهور این لطف خیلی پدرانه‌تر شد و این فرصت را مغتنم شمردم تا از ایشان تشکر کنم.

در شهادت شهید جمهور صحنه‌ای که اتفاق افتاد برپایی مراسم‌های متعدد در سراسر کشور بود که دولتی هم نبود و کاملا مردمی برگزار شد.

دختر شهید رئیسی تصریح کرد: سیدحسن نصرالله و خانواده ایشان و همچنین شهدای مقاومت بسیار به ما لطف داشتند و بسیار جای خوشحالی دارد که خانواده‌های مقاومت هم پشت هم هستند.

او خاطرنشان کرد: آنچه پس از شهادت یک شهید بسیار مهم است، این است که راه شهید ادامه پیدا کند و خوشبختانه پس از شهادت شهید جمهور می‌توان دوست و دشمن را از هم تفکیک کرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    5

    تو را به خدا تو دیگه چیزی نگو . پدربزرگت جای همه حرف میزنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      به نظرم شما از اون دسته کاربرانی هستی که یک زبان دراز و یک مغز تهی دارند
      بدون فکر فقط چرت می‌نویسند

    • ناشناس
      7

      خداوند شهید رییسی عزیز را بیامرزد
      روحش شاد و یادش گرامی باد⁦⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  • ناشناس
    5

    خدا رحمت كند پدر شهيدت را ،راه پدرت خيلي خوب بود ولي براي مردم ايران نون وآبي نداشت

  • ناشناس
    5

    اتفاقا حرف دل ما رو زد،چون نیت باطنی آدمها و مخصوصا اطرافیان رو تو همین امتحانات و آآزمون ها که طبق اعتقادات مذهبی ما از جانب خداوند است، باید شناخت.

  • محمد
    1

    خخخخخخهههه. دشمن مردم ایران پدر بزرگ شماست.

  • بازنشسته
    3

    دخترم خدا رحمت کند حاج ابراهیم را ، من از مقامات نیستم و اخبار ما همین فضا است ، درست گفتی دوست و دشمن در همین مدت کاملا روشن شد از وزرا تا بیا پایین تر .فقط جایگاه خودتان را حفظ کنید .

  • خس و خاشاک
    0

    اگر تمام مراسمات مردمی بود!!!!
    میتوانید به پیامک های ک هر روز به مردم داده شد ک حضور پیدا کنید مراجعه شود

  • ناشناس
    1

    یه مشت شعارپوچ واراجیف

  • چای دبش باغ ازگل
    1

    خانم رییسی بزرگوار با عرض احترام تقاضای دارم سعی کنید دوستان را عمقی بشناسید! با عرض تسلیت و صبر برای شما و خانواده محترم!!!

  • ناشناس
    2

    هواپیمای مسافربری اوکراینی به عمد یا سهواً با دو موشک پدافند روسی سرنگون شد هیچکس از مقامات حکومتی و دولتی ایران مسافران بی گناه کشته شده هواپیما را شهید خطاب نکرد آنوقت شما مسافران سانحه سقوط بالگرد حامل پدرت و همراهان را شهید خطاب می کنی!

  • م
    1

    بله شماها ضد مردمید وگرنه وقتی مردم زیر فشار فقر و تو فلاکت زندگی میکردند پدر و پدربزرگش شکم گنده نمیکردن

  • ناشناس
    0

    دختر عزیزم شما داغدار هستی اما حتی یک تبریک هم به رئیس جمهوری که مردم انتخاب کرده بودند نگفتید با جوانمردی به منزه تان آمدند اما به دخترخانم مهمان تان زخم زبان زدید
    مردم اینها را می فهمند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد