حمله روزنامه کیهان به حسین انتظامی؛ بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ سینمای ایران به دلیل مدیریت اوست

روزنامه اصولگرای کیهان نوشت: مدیر سینمایی دولت حسن روحانی که می‌توان او را یکی از ناموفق‌ترین مدیران سینمایی بعد از انقلاب دانست، این روزها به‌جای پاسخگویی در مقام منتقد و طلبکار نشسته است.

حمله روزنامه کیهان به حسین انتظامی؛ بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ سینمای ایران به دلیل مدیریت اوست

روزنامه کیهان نوشت: این هم از عجایب نظام فرهنگی در ایران است که یک مدیر ناموفق سابق، به عنوان یک منتقد و پرسشگر مقابل مدیران آینده نشسته است.

حسین انتظامی که این روزها در میزگردهای فرهنگی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، خوب سخن می‌گوید و آن‌ها را به چالش می‌کشد، درعمل اما کارنامه متفاوتی دارد؛ وی از آبان سال 1397 تا پایان دولت حسن روحانی مسئولیت سازمان سینمایی را عهده‌دار بود. البته انتظامی، یک مدیر چندشغله بود و همزمان با سازمان سینمایی مسئولیت‌های دیگری چون قائم‌مقام وزارت ارشاد، مدیر کارگروه کاغذ، دستیار ارشد وزیر ارشاد، دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی به اطلاعات را هم عهده‌دار بود.

در دوره سه ساله حضور حسین انتظامی در سازمان سینمایی، علاوه‌بر افزایش شدید ابتذال و گسترش فیلم‌های سخیف، سینمای ایران به کاهش روزافزون مخاطب دچار شد؛ افزایش بی‌عدالتی بین سینماگران‌، بالا رفتن فشار معیشتی سینماگرها، نداشتن راهبرد برای ادامه فعالیت سینما در زمان شیوع کرونا و… باعث شد تا سال 1400 و پایان مدیریت او بر سازمان سینمایی به یکی از بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • J
    0

    آخه این کیهان چرا انقدر حرف مفت میزنه ؟ در دوران کرونا کشورهای مدرن و پولدار هم راهکار نداشتن . تمام فعالیتهای اجتماعی تعطیل بود .

  • محمد
    0

    عععهه. دیگه چی. هر کی به میل شما نباشه، ناموفقه، جاسوسه، معانده و ...؟
    واسه یه لقمه نون نه حلال چه گناهایی که گردن خودش می کنه.حسین بت پرست.
    روزی می رسه که همین بت ها، بهت بگن ما ازت بیزاریم.

  • ملت
    3

    دقیقا

  • کیومرث
    0

    چی شده که اقای کیهان دلسوز سینماگران شده ؟؟ از کسانی مانند بیضایی ..کیمیایی ...مهرجویی ...پوراحمد و بقیه باید پرسید که کیهان و دوستان همفکرش با ممیزی های عجیب چه بلایی بر سر سینمای مملکت اوردند

  • موسوی
    0

    کیهان ازپیروزی پزشکیان هراس داره

  • ناشناس
    0

    سوالات خوب و بجای آقای انتظامی نادکار آمدی و ناتوانی کاندیداهای مورد حمایت کیهان را برای مردم روشن کرد وبدون هیچ شکی ریزش رای آنها بسیار زیاد خواهد لذا توهین کیهان به آقای انتظامی حتما در آینده بیشتر خواهد شد

  • ناشناس
    0

    باسلام و احترام جناب آقای شریعتمداری دیگر جایی هست در دولت قبل که جنابعالی وروزنامه کیهان ورود نکرده باشد چرا در دولت قبل که تیتر هرروز کیهان در باره معیشت مردم بود هم اکنون عقب نشینی کردید و دنبال سوژه های بی فایده وگمراه کننده هستید دست بردارید.

  • ناشناس
    2

    شما هم عین کاندیدای مورد نظرتون پزشکیان که هیچی برا گفتن نداره بدون تحقیق نظر میدین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها