واکنش توئیتری دفتر رهبر انقلاب اسلامی به ماجرای رومینا


8 خرداد 1399 - 20:13
5ecfdc04b6604_2020-05-28_20-13
دفتر رهبر انقلاب اسلامی به ماجرای رومینا واکنش نشان داد.

دفتر رهبر انقلاب اسلامی به ماجرای رومینا واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ecfdc04b6604_2020-05-28_20-13
8 خرداد 1399 - 20:13

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمذثد 1 0 پاسخ 1399/3/10 -09:22

سعدیاگرچه سخنذان ومصالح گویی به عمل کار برآیدبه سخندانی نیست.

شاهین احمدی 0 2 پاسخ 1399/3/10 -02:01

رهبرم، عشقم، جانم درد و بلا که الحمدلله نداری و نداشته باشی اگه خدای ناکرده بود، توی سر من! ممنونم ازت چند روزه بغض می‌کنم و گریه امانمو بریده! آرومم کردی. ممنونم انسان بزرگ و لایق و فهمیده

خشت زرین 2 1 پاسخ 1399/3/9 -02:04

جای تاسف است که پدری دخترش را به قتل می رساند . ان هم نوجوان . نوجوانی شخصی است که خوب وبد را تشخیص نمی دهد . من خودم به اون یک انسان زندگی به کام تلخ شد . واقعا با شنیدن این حادثه هر انسانی از زندگی نا امید میشود

قاسم 3 1 پاسخ 1399/3/9 -01:35

قابل توجه آقای نجفی آماده باش

علی 20 8 پاسخ 1399/3/8 -22:48

لطفادفتر رهبری خواهان مجازات سخت برای آنهایی که دختران را فریب می‌دهند و از خانه فراریشان می‌دهند و باعث بدبختی دختر و بی آبرویی خانواده اش می‌شوند بشود . برای خیلی‌ها آبرویشان از جانشان مهمتر است. کشتن گناه بزرگیست اماکار آن مردک هم گناهی سنگین است . جوگیر نشویم .

یک پسر دانشجوی phd 12 6 پاسخ 1399/3/8 -22:38

اره خو تعدی زنها به مردان هم باید در نظر گرفته شود در شهرستانی بخاطر عدم تمکین همسر در بازگشت به خانه طی مراجعه به منزل پدرزن داماد مورد شلیک گلوله پدر زن قرار گرفت و اگر این همه پشت خانمها نباشیم بوسیله مهریه شاهد این واقعه های هولناک نخواهیم بود از نظر من تعادل بهترین گزینه است حتی یرخی خانمها از مهریه بعنوان بهترین کاسبی بهره میبرن