تشریح جزئیات راه ندادن سهیلا منصوریان به پیست ورزشگاه انقلاب

موضوع ممنوعیت ورود قهرمان ووشو بانوان به پیست مجموعه ورزشی انقلاب مورد بررسی قرار گرفت.

تشریح جزئیات راه ندادن سهیلا منصوریان به پیست ورزشگاه انقلاب

سهیلا منصوریان قهرمان ووشو بانوان روز پنج شنبه برای تمرین کردن به مجموعه ورزشی انقلاب رفت اما نگهبان ورزشگاه به علت پایان مهلت کارت عضویت، این ورزشکار را به مجموعه راه نداد و برخورد بدی با او کرد.

به هر حال منصوریان در صفحه اینستاگرام خود فیلمی منتشر کرد و کلیپ پخش شده از سوی بانوی قهرمان کشورمان در فضای مجازی خیلی سروصدا به پا کرد و هنرمندان و ورزشکاران کشورمان هم به حمایت از این ورزشکار پرداختند.

سهیلا منصوریان درباره اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: من به عنوان یک رزمی کار باید یک نفر برایم زمان و میت (وسیله مشت زنی) بگیرد تا بتوانم ضربه بزنم و نمی توانم روی هوا دست و پا بزنم. همچنین صد در صد گروهی پشت ورزشکار حرفه ای بودند که به اینجا رسیده است و اگر غیر از این بود همه مردم قهرمان دنیا می شدند. من با حریف تمرینی خود وارد پیست انقلاب شدم اما اینکه با بی احترامی و حرفهای زشت و زننده از خانه خودم ورزشگاه مرا بیرون بیندازند درست نیست.

تشریح جزییات راه ندادن سهیلا منصوریان به پیست ورزشگاه انقلاب

فتحی: منصوریان قهرمان ملی ما است اما نگهبان وظیفه اش را انجام داد

امیر حسین فتحی مدیرمجموعه ورزشی انقلاب گفت: مجموعه انقلاب مقررات خاص خود را دارد و هر کس وارد مجموعه می شود باید کارت شناسایی داشته باشد و آن کارتش چک شود. منصوریان قهرمان ملی ما است اما نگهبان درب کارتش را خواست تا تطبیق بدهد و علاوه بر این همراه ورزشکار هم باید قوانین ورزشگاه را رعایت کند.این ورزشگاه برای عموم آزاد نیست و کارت ها باید چک شود تا ورزشکاران بتوانند به داخل مجموعه بیایند.

او ادامه داد: ما برای رفاه حال مردم کارت های اعضا را چک می کنیم. به هر حال به خانم منصوریان بر خورده است و ان‌شاءالله موارد مشابه پیش نیاید.

صدیقی: اتفاق رخ داده برای سهیلا منصوریان در حال بررسی است

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره اتفاقات رخ داده برای سهیلا منصوریان گفت: به هر حال این موضوع از طرف مجموعه ورزشی انقلاب در حال بررسی است و هنوز هم گزارشی ندادند تا متوجه شویم این اتفاقات به چه علت رخ داده است. امیدواریم از این مسائل برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد و ورزشکاران هم سعه صدر داشته باشند و با مسائل طوری برخورد کنند که برخی افراد سوء برداشت نکنند. ورزشکاران برنامه تمرینی خود را دارند.

تشریح جزییات راه ندادن سهیلا منصوریان به پیست ورزشگاه انقلاب

او ادامه داد: همه تمرینات و مبارزات نه تنها برای رشته ووشو بلکه برای سایر رشته های رزمی تعطیل است و ورزشکاران اجازه فعالیت ندارند. همچنین از امکانات مجموعه ورزشی انقلاب برای دویدن ورزشکاران استفاده می شود. به هر حال از طرفین ماجرا انتظار می رود مسئولیت پذیر باشند تا شاهد چنین حواشی نباشیم.

او درباره کامنت شهربانو منصوریان زیر پست خواهرش سهیلا مبنی بر اینکه با هم از ایران می رویم، گفت: من همان ابتدا گفتم که ورزشکاران رفتار مسئولانی داشته باشند و مسائل به گونه ای مطرح نشود که حاشیه ایجاد کند. به هر حال متنی احساسی منصوریان گذاشته بود و باید این مسئله مدیریت می شد تا چنین اتفاقی رخ نمی داد. معتقدم ورزشکاران جایگاه ویژه ای بین مردم دارند و همیشه از سوی مردم مورد حمایت قرار گرفتند. همچنین ورزشکاران، کشور خودشان را دوست دارند و متن عجولانه گذاشته شده است.به طور حتم این موضوع باید بررسی شود و در اولین فرصت منصوریان را دعوت می کنم تا در این باره صحبت کند. این اتفاقات در ورزش رخ داده و ان‌شاءالله شاهد این مسائل نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مژگان
    0

    مردم ورزشکاران خودشونو دوست دارند حرفی نیست اینکه مسئولین ورزشکاران را دوست دارند جای فکر دارد . اون نگهبان هم واقعا وضیفشو انجام داده یا خودشو نشون داده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها