سئوبهینه : خدمات بهینه سازی سایت و فروشگاه اینترنتی در تهران

سئوبهینه مجموعه ای متشکل از متخصصین و مشاورین سئو و بهینه سازی سایت است که خدمات تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ، سئو ، طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی را به سراسر ایران ارائه می دهد.

سئوبهینه : خدمات بهینه سازی سایت و فروشگاه اینترنتی در تهران

سئوبهینه مجموعه ای متشکل از متخصصین و مشاورین سئو و بهینه سازی سایت است که خدمات تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ، سئو ، طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی را به سراسر ایران ارائه می دهد و اگرچه دفتر اصلی سئوبهینه در تهران واقع شده ، اما باتوجه به ماهیت خدمات آنلاین ، تمامی درخواستها از شهرهای کشور نیز پشتیبانی می شوند.

یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی زمانی می تواند برای مالکان خود منبع درآمد باشد که توسط کاربران در اینترنت دیده شود. تبلیغات کلیکی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ روش هایی برای افزایش بازدید است. اما در این میان سئو و بهینه سازی سایت به عنوان بهترین و موثرترین روش شناخته می شود که با هزینه های بسیار پایین تر ، امکان دسترسی به تعداد بسیار زیادی از کاربران را فراهم می کند.

شما می توانید جهت سفارش سئو فروشگاه اینترنتی و بهینه سازی سایت در تهران به وب سایت سئوبهینه به آدرس seobehine.ir مراجعه نمایید. تمامی آموزش ها ، مقالات ، کلیپ های آموزشی و مشاوره سئو بصورت رایگان ارائه می شود. برای تحلیل وضعیت سئوی سایت خود نیز می توانید از طریق analyser.seobehine.ir به بیش از 50 ابزار کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

چرا بهینه سازی سایت اهمیت دارد؟
زمانی که یک سایت جدید را راه اندازی کردید ، برای جذب کاربران و دریافت بازدید به سئو سایت نیاز دارید. اما اهمیت بهینه سازی سایت و سئو چیست؟ توسعه اینترنت در جهان و دسترسی بهتر کاربران و پیشرفت تکنولوژی رایانه های شخصی و به خصوص تلفن همراه هوشمند ، موجب افزایش استفاده از اینترنت جهت خرید ، جستجو ، مشاهده ویدئو ، دانلود و... شده است. در حال حاضر گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجو در ایران و جهان ، قابلیت تامین تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را برای هر کسب و کاری دارد به همین دلیل رقابت تنگاتنگی بر سر قرار گرفتن در صفحه اول نتایج به ازای کلمات و عبارات کلیدی مهم در یک صنعت میان وبسایت های مختلف وجود دارد. به کمک بهینه سازی سایت و بهبود سئو می توان به صفحه اول گوگل رسید و مخاطباتن فراوانی از شهرها و حتی کشورهای دیگر بدست آورد. جالب است بدانید که کمتر از 10 درصد کاربرانی که در گوگل جستجو می کنند به سراغ صفحه دوم می روند و حتی بیش از 70درصد آنها به همان 3 لینک اول در نتایج بسنده می کنند و تصمیم خود را می گیرند.

عملا بدون بهینه سازی یک سایت نمی توان به صفحه اول گوگل، بازدید مطلوب و جذب مشتریان و افزایش درآمد از این طریق امیدوار بود. اهمیت سئو را می توان در کاهش هزینه های تبلیغات اینترنتی ، دسترسی به جامعه و کاربران هدف بیشمار و رونق یک وب سایت دانست.

اقدامات ضروری جهت سئو و بهینه سازی سایت
اگرچه رتبه بندی گوگل براساس بررسی بیش از 200 فاکتور مختلف انجام می شود و این موتور جستجو الگوریتم های متفاوتی را جهت آنالیز کیفیت ، عملکرد ، محتوا و لینکهای سایت ها را به کار می گیرد ، اما می توان ضروری ترین اقدامات بهینه سازی سایت را در 4 مورد زیر خلاصه کرد که می تواند درصد زیادی از فاکتورهای موردنظر گوگل را بهینه نماید.

سیستم رتبه بندی در گوگل براساس مقایسه سایتهایی است که در یک زمینه فعالیت دارند. هرچه تعداد رقبا بیشتر شود ، رقابت شدیدتر خواهد بود و حتی بهینه سازی بخش های جزئی سایت نیست ضروری می شود. زمانیکه رقبای کمی دارید ، با تغییرات اندک می توانید خود را صفحه اول گوگل و حتی رتبه 1 برسانید. اما با افزایش سایت ها و باتوجه به اینکه گوگل سعی دارد بهترین نتایج را به کاربران نشان دهد ، راه سختی جهت سئو سایت پیش روی شماست.

سئوبهینه با ارتقا و بهبود محتوا ، ساختار قالب ( به ویژه برای سایت های وردپرس ) ، تصاویر و ویدئوها ، لینکهای داخلی و بک لینک ، افزایش رتبه و بازدید سایت شما را تضمین می کند. به منظور سئو وبسایت شما اقدامات زیر انجام می شود:

بهینه سازی قالب سایت
اولین قدم در سئو، بهبود ساختار سایت است. به گونه ای که هم برای کاربران جذاب و با عملکرد بالا باشد و هم دسترسی خزنده موتور جستجو به راحتی امکانپذیر باشد. بهینه سازی قالب سایت شامل کاهش حجم کدهای html ، افزایش سرعت سایت ، ارتقای تجربه کاربری، حذف کدهای اضافی ، طراحی نسخه موبایل سایت ، ریسپانسیو کردن قالب و... می باشد.

این مرحله برای سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوای وب مثل وردپرس و جوملا طراحی شده اند بسیار ضروری است ، زیرا عمده قالب های آماده وردپرس بسیار حجیم هستند و حتی نصب افزونه های سئو نیز نمی تواند بصورت صددرصد این مشکلات را برطرف کند.

سئو تصاویر و فایل های چندرسانه ای
هر تصویری که در سایت استفاده می کنید ، بصورت کاملا مستقیم بر سئو و در نهایت رتبه سایت تاثیر می گذارد. بهینه سازی تصاویر سایت با اقداماتی همچون کاهش حجم ، تعیین ابعاد مناسب برای تصویر ، انتخاب فرمت webp و jpeg xr برای تصاویر ، درج تگ alt ، انتخاب عنوان و توضیحات مناسب و اختصاصی برای هر تصویر است. همچنین کاهش حجم تصاویر و ویدئوها می تواند موجب افزایش سرعت سایت که یکی از فاکتورهای تجربه کاربری است ، شود. برای بهینه سازی ویدئو ، صوت و فایل های چندرسانه ای نیز به همین ترتیب باید اقدام کرد و هر فایل تگ توضیحات و عنوان منحصربه فرد و مرتبط با موضوع صفحه داشته باشد. استفاده از CDN یا بارگزاری تصاویر در هاست مجزا ایده هایی حهت سئو تصاویر سایت های فروشگاهی و وبسایتهایی که تصاویر زیادی دارند است.

سئو محتوا و مقالات سایت
در بسیاری از مقالات سئو ، بر تولید محتوا به عنوان یکی از پایه های بهینه سازی سایت تاکید شده. محتوا می تواند موجب افزایش تعداد صفحات ارزشمند یک سایت شود و ایندکس سایت در گوگل را بالا ببرد و به دنبال خود ترافیک و بازدید بیشتری به همراه داشته باشد. اما نه هر محتوایی! در مقالات و محتوایی که برای صفحات سایت یا وبلاگ خود ایجاد می کنید باید اصول سئو و قوانین مدنظر گوگل را رعایت کنید.

سئوبهینه با تولید محتوای غیرتکرای ، جدید ، مرتبط ، با ساختار اصولی ، درج متاتگ های عنوان و توضیحات ، ترکیب تصاویر و متن و ویدئو ، در مدت زمان کمی بازدید سایت شما افزایش می دهد. معمولا در پروژه های سئو برای هر سایت حداقل 50 مطلب و محتوای جدید ایجاد می شود. همچنین با آموزش تولید محتوا به مدیران سایت ، توانایی انتشار محتوای ارزشمند و کاربرپسند را بدست خواهند آورد و می توانند در آینده و پس از اتمام دوره قراراداد پروژه ، اقدام به تولید محتوا نمایند.

لینک سازی داخلی و خارجی
لینک های داخلی و خارجی فاکتورهای بسیار مهمی در بهینه سازی سایت هستند. هر وب سایت شامل لینک های داخلی و خارجی است. لینک هایی که از یک دامنه به صفحات همان دامنه داده می شوند ، لینک های خروجی از سایت و لینک های ورودی که به بک لینک معروف هستند. طبق اصول سئو ، یک سایت باید پروفایل لینک قدرتمندی از تمام انواع لینک ها داشته باشد و این به مرور زمان به وجود می آید. در سئو بصورت مستمر برای سایت ، بک لینک های باکیفیت ثبت و خریداری می شود. از طرفی لینک های داخلی برای افزایش اتوریتی دامنه سایت ، بین صفحات و مطالب مختلف با درج انکرتکست مناسب ایجاد می شوند. لینک از تصاویر ، لینک متنی ، لینک های follow و nofollow ، مستقیم یا غیرمستقیم ، باید در پروفایل لینک و بک لینک سایت شما باشد.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها