دستگیری فروشنده لوازم خانگی تقلبی در کاشمر

فروشنده سیار لوازم خانگی تقلبی در کاشمر شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری فروشنده لوازم خانگی تقلبی در کاشمر

سرهنگ حسین احمدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی مراجعه چند شهروند به پلیس آگاهی و با در دست داشتن مرجوعه قضایی عنوان داشتند فردی سودجو اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود:‌مالباختگان اظهار کردند فردی به عنوان فروشنده سیار در معاملات خود اعلام کرد که لوازم خانگی اصلی و با مارک معتبر خود را با قیمت کمتر از بازار عرضه می‌کند و پس از جلب اعتماد، اقدام به فروش محصولات دست دوم و تقلبی کرده است و پس از این اقدام نامبرده متواری شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر ادامه داد: با توجه به اظهارات مالباختگان، موضوع با مقام قضایی هماهنگ شد و کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل‌های تردد متهم را شناسایی و این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین احمدی بیان کرد: تاکنون ۷ مالباخته، شکایات خود را تسلیم پلیس کرده اند که تحقیقات بیشتر با هماهنگی مقام قضائی در این زمینه ادامه دارد.

او تصریح کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی جا به فروشندگان سیار با پلاک‌های غیربومی بدون شناخت کافی پرهیز کنند و از فروشگاه‌های معتبر خرید‌های خود را انجام دهند.

شهرستان کاشمـَر، یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی ایران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها