تصویب ۱۱۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای زلزله زدگان خراسان شمالی

در دیدار استاندار خراسان شمالی با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، ۱۱۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای زلزله‌زدگان اخیر استان تصویب شد.

تصویب ۱۱۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای زلزله زدگان خراسان شمالی

در دیدار استاندار خراسان شمالی با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور موضوع خسارت های وارد شده در زلزله اخیر به استان مورد بررسی قرار گرفت و تخصیص ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شد.

محمدعلی شجاعی در این دیدار به بیان آخرین وضعیت زلزله زدگان استان و اقدامات انجام شده از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان پرداخت.

پس از اتمام این نشست شجاعی از تخصیص ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به زلزله زدگان استان خبر داد و گفت: بر این اساس ۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به زلزله زدگان استان پرداخت خواهد شد. بر اساس این گزارش، استاندار خراسان شمالی امروز با هدف اعتبارات و کمک های بیشتر برای زلزله زدگان استان با دیگر مسئولان کشوری دیدار خواهد داشت.

گفتنی است در بامداد روز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری دو زلزله به بزرگی ۵.۵ و ۵.۴ ریشتر مناطقی از شهرستان گرمه در این استان را لرزاند که بر اثر آن تعدادی از منازل مسکونی تخریب و دچار آسیب شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها