رئیس کمیسون اصل نود مجلس در گفتگو با خبرفوری:

وزیر کشور برای پاسخگویی به چالش‌های برگزاری انتخابات به مجلس می‌رود

رئیس کمیسون اصل نود مجلس گفت: وزیر کشور برای پاسخگویی به چالش‌های برگزاری انتخابات به مجلس می‌رود.

وزیر کشور برای پاسخگویی به چالش‌های برگزاری انتخابات به مجلس می‌رود

نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: افراد مبتلا به کرونا و دیگر افرادی که باید خدمات صندوق سیار دریافت می‌کردند به خاطر کوتاهی موفق به رای دادن نشدند. در برخی از صندوق‌های رای تاخیر در آغاز روند اخذ رای تا حدود دو ساعت داشتیم.

وی افزود: همچنین تعرفه‌های انتخابات اشکالاتی داشت که منجر شد رای برخی از افراد باطل شود. بالغ بر هزار شکایت تاکنون به دست کمیسیون اصل ۹۰ رسیده است.

فایل صوتی گفتگو را بشنوید:

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 8.00M | مدت زمان ویدیو: 00:06:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حمید
    0

    زمین و آسمان را به هم ببافید درصد آرا و مشارکت از این بالاتر نمی رفت هر فردی می خواست رای بدهد فرصت داشت و این افراد خصوصا طرفداران جناب رئیسی رایشان را بطور کامل داده اند مجلس بهتر است فکر اساسی برای عدم مشارکت ۵۲ درصدی و تعداد بالای آرای باطله نماید که رتبه دوم را کسب نموده با این اوصاف بهانه تراشی برای پاک کردن صورت مساله یعنی عدم مشارکت و تعداد بالای آرای باطله مشکلی از مسئولان محترم و جامعه حل نخواهد کرد و تبدیل به آتش زیر خاکستر خواهد شد !

    نظرات شما -
    • میلاد
      0

      نه جانم بنده خودم شاهد بودم که مردم اینقدر منتظر بودن در گرما فقط در باز میشد میگفتن صبر کنید خیلی از خانمها بچه کوچک داشتن وبرمیگشتن باید دلیل تاخیر جوابگو باشن،

    • مهدی
      0

      مشارکت زیر 50درصد حاصل عملکرد اساتید اقتصاد در8سال گذشته بود!

    • سرمد
      0

      خوشم میاد که چقدر اعتماد به نفس دارید و به روی خودتان نمیاریدکه دو موضوع بیماری کرونا و بیماری مسئولان ناکارآمد دولت منتخب خودتون که مردم را لنگ نون شبشون کردند باعث اصلی این عدم مشارکت حداکثریست اما شما نگران نباش چه آنها که نتوانستند رای بدهند و چه آنها که رای نداند هموطنان عزیز و باصفای ما هستند و نظرشان محترم است اگر دولت آینده به وعده هایش عمل کرد آنها نیز دور بعدی با اشتیاق شرکت می کنند لذا تفرقه اندازان بدانند به هیچ قیمتی اجازه نمی دهیم بین ما رخنه کنند و تفرقه بیاندازند ما با می توانیم کشورمان را بسازیم عزت زیاد هم وطن عزیز

    • حمید
      0

      هر سه نظر درج شده به نام های میلاد ، مهدی و سرمد توسط یک نفر و با ادبیات مشابه و در زمان و تاریخ نزدیک به هم آنهم نیمه شب ! نوشته شده است در ضمن من خودم در این دوره رای دادم و در دوره قبل و ماقبل آن نیز به آقای روحانی رای نداده ام . همانطور گفتم با پاک کردن صورت مساله و جوسازی مشکلی از ذهنیت جامعه و نوع عملکردشان در انتخابات اخیر حل نخواهد شد .

  • منتقد
    0

    از آمار کشته شدن جوان هاو مردم ما و علت سرکوب اعتراضات مردمی آبان ۹۸ هم سوال شود !!

  • محمد
    0

    دیگه چه فایده ؟آمار نزدیک به ۶۰ درصدی رو عمدا رسوندن به ۴۸ درصد صف های طولانی مردم تا نیمه های شب گواه این موضوع

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این صفهای طولانی چرا تو روز تشکیل نشد موکول شده بود به نیمه های شب ؟ احمق واحمق تر فقط خودتی محمد

  • حمزه
    0

    به این میگند فرار روبه جلو !

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعامردم ایران راازنوگلباران کردنند به همت امامرضا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها