دستورالعمل جدید واکسیناسیون گروه‌های سنی ۴۸ تا ۵۰ و ۵۸ تا ۶۰ سال در کشور ابلاغ شد


3 مرداد 1400 - 14:02
60fd2e863ad25_60fd2e863ad29
وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستور العمل جدید واکسیناسیون در کشور را ابلاغ کرد.

در نامه سعید نمکی خطاب به  روسا و سرپرستان دانشگاه‌ها و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آمده است: « پیرو نامه شماره ۱۰۰/۵۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ در صورتی‌که دانشگاهی به حد نصاب قید شده در نامه فوق الذکر در پوشش واکسیناسیون جمعیت ۶۰ سال به بالا و یا ۵۰ سال به بالا در استان های جنوبی و جنوب شرقی نرسیده است و ظرفیت خالی برای پذیرش دارد، می تواند جمعیت ۵۸-۶۰ سال و در استان های فوق الذکر ۵۰-۴۸ سال را با فراخوان ثبت نام و با تعیین نوبت واکسیناسیون انجام دهد.»

وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستور العمل جدید واکسیناسیون در کشور را ابلاغ کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60fd2e863ad25_60fd2e863ad29
3 مرداد 1400 - 14:02

در نامه سعید نمکی خطاب به  روسا و سرپرستان دانشگاه‌ها و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آمده است: « پیرو نامه شماره ۱۰۰/۵۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ در صورتی‌که دانشگاهی به حد نصاب قید شده در نامه فوق الذکر در پوشش واکسیناسیون جمعیت ۶۰ سال به بالا و یا ۵۰ سال به بالا در استان های جنوبی و جنوب شرقی نرسیده است و ظرفیت خالی برای پذیرش دارد، می تواند جمعیت ۵۸-۶۰ سال و در استان های فوق الذکر ۵۰-۴۸ سال را با فراخوان ثبت نام و با تعیین نوبت واکسیناسیون انجام دهد.»

منبع: ایسنا

70

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سوال فنی 1 0 پاسخ 1400/5/4 -13:59

این سوزن امپول واکسن چرا این طوری تا ته میزنن تو گوشت بازو؟! وحشتانکه! انگاری همش به استخونا میخوره! آیتا واکسن تو استخون میزنند؟!

که 2 0 پاسخ 1400/5/4 -12:47

بای بای اقای وزیر

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/5/4 -08:51

ثبت نام هم واسه خدماتی ها شده منبع درآمد بااین کار دولت محترمه بره اشتغال زایی میکنه ؟

رضا سان 4 2 پاسخ 1400/5/4 -00:00

نمکی کی میری داروخانه ات.روحانی آنقدر مغرور وبیخیال بود حتی یک پزشک متخصص را وزیر بهداشت نکرد.چقدر این آدم مغرور و خیره سر وبد قدمه. چند روز دیگه میری منزل و در حصر خانگی حالش میبری.شنیدم شبهای خیابان ولی عصر دوست داری خوب سیاحت کن.شاید وقتی دیگر!!!!!

ماس موسی 4 0 پاسخ 1400/5/3 -21:13

دیگه نون و دوغ هم شده غذای لاکچری

سید محسن موسوی راوی 7 0 پاسخ 1400/5/3 -17:58

جناب آقای دکتر نمکی به جانبازان زیر ۵۵ سال که بیماری اعصاب روان و شیمیایی و قلبی دارند چرا دستور واکسینه شدن نمیدهند

ناشناس 8 1 پاسخ 1400/5/3 -17:18

فقط یک کاری کنید صف طولانی تر بشه همه چی عالیه ؟ که هر کس کرونا نداره اونم بگیره ؟

کارشناس 1400/5/3 -20:04

در شهر اراک که بازه زمانی دو سه ساعته اعلام میکنند و کاملاً خلوت است و صفی وجود ندارد.

ناشناس 1400/5/4 -08:49

ایران یعنی اراک؟؟//