توییت فعال سیاسی اصلاح طلب

چرا طرح صیانت از فضای مجازی را قبل از انتخابات تصویب نکردند؟/ می خواهند رئیسی را در منگنه قرار دهند


6 مرداد 1400 - 18:39
6101650f94e78_2021-07-28_18-39
عباس عبدی در حساب توییتری خود با اشاره به طرح صیانت از فضای جازی نوشت: چرا پیش از انتخابات تصویب نکردند؟ حتی تکذیب هم کردند. چون رای منفی داشت. می خواهند رئیسی را در منگنه قرار دهند

عباس عبدی در حساب توییتری خود با اشاره به طرح صیانت از فضای جازی نوشت: چرا پیش از انتخابات تصویب نکردند؟ حتی تکذیب هم کردند. چون رای منفی داشت. می خواهند رئیسی را در منگنه قرار دهند

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6101650f94e78_2021-07-28_18-39
6 مرداد 1400 - 18:39

منبع: عصر ایران

25

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1400/5/7 -15:51

چون فتنه اصلاح طلبان زیاد است اصلاح طلبان با فساد. وبی تدبیری قصد اداره کشور داشتند سر سپرده های غرب

محسن 0 0 پاسخ 1400/5/7 -12:25

ممنون از خبر فوری که اگر کامنت دیروز من رو درباره طرح کذایی مجلس منتشر نکرد لااقل توییت های عباس عبدی رو منتشر میکنید یه کم حرف دلمون رو میزنه و دلمون خنک میشه . اصلا وقتی توییت های عبدی رو میخونم انگار خودم نوشتمشون . این فضای مجازی که میگویند باید محدود بشه خیلی جالبه. دیروز من از رهبری دفاع کردم. خبر فوری ترجیح داد منتشر نکنه فقط برای اینکه یک نقل قول از ایشون نوشته بودم درباره فضای مجازی و گفتم این نمایندگان به اون دلیل دنبال این طرح هستند . یعنی اینقدر فضای مدیریتی سختگیرانه حاکم بر فضای مجازی وجود داره. دیگه چیرو میخواهند محدود کنند؟؟ درواقع محدودتر کنند ؟؟ ولی با نظر عباس عبدی درباره اینکه یک عده میخواهند در کاسه رئیسی بگذارند مخالفم. این ها همه یکدست هستند . همه کار میکنند تا نتیجه کار رئیسی خوب از آب در بیاد. بعید میدونم مجلس فعلی به خودش جرات بده در کار کاندید اصلی رهبری آینده اخلال کنه

ایرانی آباد و آزاد 0 0 پاسخ 1400/5/7 -11:47

کلا مردم بدبختی هستیم.... از درون و مسئولین و سران و نظام فشار بر رویمان است( نمونه اخیر طرح به اصطلاح صیانت مجلس که رئیسی و قالیباف هم موافق آن هستند) تا فشارهای های خارجی و تحریم و انزوای حهانی امروز هم اعلام شد رئیسی حق ورود به سازمان ملل و نیویورک را ندارد. و مذاکرات وین هم به خاطر عدم لغو تحریم های بیت و سپاه و رئیسی لنگ در هوا شدا !!° مردم با این اوضاع شرایط سخت تری را در پیش دارند و روی آرامش و آسایش و رفاه و خوشی را هرگز با ادامه این سیاست های چهل ساله و به گل نشسته را نخواهند دید متاسفانه !!!!

حسنی 1 1 پاسخ 1400/5/7 -10:13

تا زمانیکه اداره مملکت قایم به یکنفر باشد همین است و روز به روز بدتر هم میشود تحجر و خرافات و عقب ماندگی ذهنی نتیجه ای غیر از این ندارد ////

بهمنی 0 0 پاسخ 1400/5/7 -09:45

انشا الله آقای رییسی می آیند و نمی‌گذارند این طرح اجرا بشه. یعنی ایشون بخاطر مردم این طرح را اجرا نخواهند کرد

ریس بالای ریس 1400/5/7 -10:47

اتفاقا عجله کردند در دوره روحانی سروصدایش بخوابد در دوره ریس زیردست ریس اجرا شود ما جمهور نداریم ک ریسجمهور داشته باشیم.

محسن 3 3 پاسخ 1400/5/7 -00:45

دکتر سید ،آیت الله العظمی رئیسی مد ظله العالی به هیچ عنوان در منگنه نخواهد بود کسی عرضه ابراز وجود ندارد و برای ایشان اینترنت هیچ اهمیتی ندارد.

دانیال 0 4 پاسخ 1400/5/7 -00:43

آقای عبدی شما حرف نزنید بهتره.

دن کیشوت 14 2 پاسخ 1400/5/6 -22:22

ساده لوحانی که میان روحانی و رییسی فرق می گذارند و گول اصلاح طلب و اصولگرا را می خورند، دیگر چقدر نشانه برای آگاه شدن، افسوس از خوابزدگی ملت!

قاسم 1400/5/7 -05:21

ابله هایی که از اتاقهای فکر رومانی و عربستانی فکر ایجاد نفاق در بین مردم هستید تا کی در جهل و گمراهی

خدایی 20 1 پاسخ 1400/5/6 -21:09

اصلا خود دولت جدید خواهان این طرح است .تا ملت خبر از پشت پرده مسایل کشور نداشته باشن ..

محمد 16 3 پاسخ 1400/5/6 -19:57

خخخ اقلیت از کدوم انتخابات؟!از همون انتخاباتی که رئیسی هم دراومده ازش؟! پس اون رو چرا رئیس جمهور اقلیت حساب نمیکنی؟! میدونم به هر حال زندگی خرج داره همشون سرو ته یه کرباسن...

کاربر ناشناس 1400/5/6 -22:50

همش فیلمه.دارن شو اجرا میکنن برای انحراف افکار عمومی .سرکاری.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks