سخنگوی صنعت برق استان:

دیگر خاموشی‌ های بدون برنامه‌ در اصفهان نخواهیم داشت

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان به مردم قول داد، با کاهش دمای هوا دیگر خاموشی های بدون برنامه ریزی شده در اصفهان نخواهیم داشت، البته خاموشی های با برنامه بستگی به بار شبکه سراسری برق کشور دارد.

دیگر خاموشی‌ های بدون برنامه‌ در اصفهان نخواهیم داشت

محمدرضا نوحی با اشاره به اینکه از روز گذشته تا به امروز با وجود اعلام آمادگی از سوی توانیر، در اصفهان خاموشی نداشته ایم، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت اصفهان به لحاظ تامین برق به خصوص در بخش خانگی مناسب است.

وی به مردم قول داد با کاهش دمای هوا دیگر خاموشی های بدون برنامه ریزی شده در اصفهان نخواهیم داشت، همچنین خاموشی های با برنامه ریزی بستگی به بار شبکه در کل کشور دارد که اکنون شرایط کشور در تامین برق مناسب است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به اینکه در تعطیلات اخیر ذخیره های نیروگاه های برقابی در تولید برق به شبکه سراسری کمک کرد، گفت: به عنوان مثال یک واحد نیروگاه کارون چهار در مدار بود که به تولید برق اصفهان و کشور کمک کرد.

وی تاکید کرد: البته همچنان خاموشی های با برنامه ریزی شده در سایت ها وجود دارد و در صورت ایجاد هر گونه مشکل و کمبود تولید برق این خاموشی ها اعمال می شود.

نوحی با بیان اینکه با صرفه جویی مردم و همکاری صنایع قطعی برق نخواهیم داشت، گفت: صنایع فولاد همچنان به مدیریت بار شبکه سراسری برق کمک می کنند و مدیریت بار برای صنایع در کشور انجام می شود.

وی تاکید کرد: طی دو روز گذشته تاکنون خاموشی های با برنامه ریزی و بدون برنامه ریزی شده در اصفهان نداشته ایم.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها