رد شایعه افزایش قیمت بلیط هواپیما

در روزهای اخیر افزایش قیمت بلیط هواپیما باعث نارضایتی بسیاری از مسافران شده و نظر مسئولین را بیشتر به سمت خود سوق داده است.

رد شایعه افزایش قیمت بلیط هواپیما

در این راستا وزیر راه و سازمان هواپیمایی کشوری حول موضوع عدم افزایش قیمت بلیط ها مواردی را ذکر کردند که در ادمه به آن ها می پردازیم.

وزیر راه و شهرسازی می گوید :
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، در مراسم معارفه ی مدیر عامل راه آهن در پاسخ به سوالی که در خصوص نرخ بلیط های هواپیما از او پرسیده شد پاسخ داد: قیمت بلیط پرواز در زمان شیوع کرونا به دلیل افزایش محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی در حین پرواز با افزایش همراه بود. این افزایش نرخ به دلیل کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا 60 درصد بود که به گفته ی وزیر راه با کاهش شیوع ویروس کرونا و تمرکز بر واکسیناسیون گسترده به مرور برداشته خواهد شد. همین موضوع باعث ایجاد تعادل در قیمت پرواز ها می شود تا فروش بلیط با نرخ درست از جانب ایرلاین ها و همچنین چند سایت معتبر فروش بلیط مانند قبل ادامه یابد.

اقدامات سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص کاهش قیمت بلیط :
طبق خبری که سازمان هواپیمایی کشور در سایت رسمی خود منتشر نمود تاکید خود را بر عدم افزایش نرخ بلیط ها و رعایت 60 درصدی ظرفیت هواپیما اعلام کرد. بنابراین خبرهایی که مبنی بر افزایش قیمت بلیط هواپیما مطرح می شوند صحت نداشته و تمامی ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی موظف به ادامه ی فعالیت در چهارچوب تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای عالی هواپیمایی می باشند.

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین اعلام نمود که در صورت اطلاع از هر گونه تخلف شرکت های هواپیمایی در اجرای دستورالعمل ها و ابلاغیه های مصوب، از طریق مجوزهای پروازی ایرلاین ها وارد عمل خواهد شد. در این راستا مسافرانی که شکایتی دارند می توانند از طریق سایت رسمی سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به پیگیری نمایند تا سازمان هواپیمایی به تخلف های صورت گرفته از طریق قانونی رسیدگی نماید. مسافرانی که قصد سفر در مسیرهای هوایی پرتردد مانند پرواز تهران تبریز یا تهران - مشهد یا سایر مسیر های داخلی و حتی خارجی را دارند، به زودی می توانند با قیمت های پیش از افزایش نرخ بلیط ها به دلیل کرونا، بلیطشان را خریداری نمایند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها