گودرزی در گفت و گو با خبرفوری:

خیلی بعید است که بسته پیشنهادی اروپا دستاوری برای ایران داشته باشد/ خودمان باید به دنبال چاره باشیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی بعید و دور از انتظار است که بسته پیشنهادی اروپا دستاورد خاصی را برای ایران در برداشته باشد از این رو بهتر است که خودمان به فکر چاره باشیم.

خیلی بعید است که بسته پیشنهادی اروپا دستاوری برای ایران داشته باشد/ خودمان باید به دنبال چاره باشیم

مسعود گودرزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ارائه بسته پیشنهادی اروپا به ایران باتوجه به لغو توافق برجام از سوی آمریکا اظهارکرد: باتوجه به اعمال تحریم‎های جدید آمریکا علیه ایران و اینکه قرار است این تحریم‎ها ادامه‎دار باشد رویکرد موثری است.

وی تصریح کرد: اما آنچه بدون شک در حوزه روابط ایران و اروپا در مقطع فعلی مهم است توجه به این نکته بوده که اگر اروپاییان قصد دارند روابط خود را با ایران علی‎رغم خروج آمریکا از توافق برجام ادامه دهند باید جسارت‌های لازم را در مقابله با ایران نیز داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: درست است که اروپاییان اقدام ترامپ در جهت خروج از برجام را قبول نکردند اما تا به امروز نیز در جهت ادامه روابط خود با ایران اقدامی را انجام نداند.

گودرزی با اشاره به اینکه خیلی هم نمی‎شود به اروپاییان اعتماد کرد تصریح کرد: خروج شرکت توتال فرانسه از پروژه‎های نفتی ایران در طی یکی و دو هفته اخیر نمونه بارز عدم پایبندی کشورهای اروپایی به برجام است چرا که آنها تعهد کرده بودند به قراردادهای خود با ایران علی‎رغم تحریم‎های آمرکا ادامه دهند اما این موضوع تا به امروز هیچ عینیتی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه بنده به شخصه به اروپاییان اعتمادی ندارم تاکید کرد: بعید می‎دانم که بسته پیشنهادی اروپا نیز دستاور خاصی را برای کشورمان در پی داشته باشد از این رو دل خوش بودن به این بسته هم برای ما دستاوردی نخواهد داشت.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها