ماموستا سهرابی: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای وحدت شیعه و سنی سنگ تمام گذاشت

ماموستا سهرابی: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای وحدت شیعه و سنی سنگ تمام گذاشت

ماموستا ملاقادر سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با ابراز تاسف از رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: به‌راستی وی یکی از ستون‌های عظیم انقلاب، نظام، یار و یاور امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

وی افزود: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تمامی زمینه‌های کشور همچون اقتصادی، اجتماعی و وحدت ملی نقش به‌سزایی داشت و در تمامی توفیقات بدست آمده برای نظام اسلامی بعد از امام (ره) و رهبری، مدیون وی هستیم.

امام جمعه مهاباد با اشاره به تلاش‌های مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای حفظ وحدت در کشور و به ویژه بین شیعه و سنی تصریح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در موضوع وحدت بین شیعه و سنی سنگ تمام گذاشته و پایه و اساس را طوری نهادینه کرد که امروز می‌توان بر روی آن حساب کرد.

وی با یادآوری بازسازی چهره عمومی ایران در دوران ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: تمامی خرابی‌های عظیم زمان شاه و دوران جنگ که در تمامی شهرهای ایران و به ویژه مناطق کردنشین و اهل سنت ملموس بود در هشت سال دوره ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه به کمبود امکانات و بودجه و اعتبار بازسازی شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها