عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

شاخص اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان‌های خوی و چایپاره از میانگین کشوری پایین‌تر است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص اجرای طرح هادی روستایی در خوی و چایپاره ۳۰ درصد بوده در حالی که نسبت کشوری آن بیش از ۵۰ درصد است.

شاخص اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان‌های خوی و چایپاره از میانگین کشوری پایین‌تر است

عادل نجف‌زاده با اشاره به پایین بودن شاخص اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان‌های خوی و چایپاره اظهار داشت: شاخص اجرای طرح هادی روستایی در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره 30 درصد بوده در حالی که نسبت کشوری آن بیش از 50 درصد است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنابراین نیازمند توجه جدی به روستاهای این شهرستان‌ها بوده تا علاوه بر اعتبارات قیر رایگان از اعتبارات ملی برای اجرای طرح هادی استفاده کنیم.

وی گفت: همچنین مبلغ 12 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در 6 روستای شهرستان‌های خوی و چایپاره علاوه بر اعتبارات مصوب امسال تخصیص داده شد.

نجف زاده در ادامه نیز با اشاره به تصویب روستای چورس چایپاره به عنوان روستای هدف گردشگری تصریح کرد: این در حالی است که با گذشت بیش از دو سال تاکنون طرح روستای هدف گردشگری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تامین اعتبار نشده و بلاتکلیف مانده بود.

وی افزود: بنابراین به منظور تهیه نقشه گردشگری و گسترش دامنه تفرجگاه ایشیق بلاغی و الحاق آن به محدوده مبلغ یک هزار و 200 میلیون ریال برای تهیه طرح هادی هدف گردشگری با تخصیص 100 درصدی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ابلاغ شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها