ثبت نام ۶۰۰ پزشک آذربایجان غربی در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

معاون راهبردی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۶۰۰ پزشک طرف قرارداد با سازمان در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۶۰۰ پزشک آذربایجان غربی در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

عبدی در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات استان برگزار شد، افزود: در حال حاضر ۶۰۰ نفر پزشک طرف قرارداد با تامین اجتماعی در استان در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی ثبت نام کرده اند که این تعداد به مرور افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه پروسه الکترونیکی کردن نسخه از دهه ۸۰ شروع شده است، تصریح کرد: در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی هیچ وقفه ای نخواهد افتاد.

عبدی با تاکید بر اینکه آغاز برنامه حذف دفترچه های کاغذی بیمه ای تامین اجتماعی از اول اسفند شروع می شود، اظهار کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰پیش بینی می شود همه دفترچه های بیمه ای تامین اجتماعی از رده خارج شوند.

معاون راهبردی سازمان مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در استان ۱۰درصد بیمه شدگان داروی پرونده ای می گیرند.

وی یاد آور شد: در حال حاضر در آذربایجان غربی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی وحود دارد که دفترچه تامین اجتماعی دارند و با حذف دفترچه در هزینه ها و خطاهای پزشکی و نسخه نویسی جلوگیری خواهد شد.

عبدی ادامه داد: از سال آینده قسمت بستری وتشکیل پرونده در مراکز تامین اجتماعی نیز الکترونیکی خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها