نرخ خودکشی در آمریکا افزایش یافت

مطالعه جدید نشان می‌دهد که نرخ خودکشی در آمریکا به ویژه در جوامع روستایی و ایالات رو به افزایش است.

نرخ خودکشی در آمریکا افزایش یافت

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، محققان دریافتند که نرخ خودکشی در میان آمریکایی‌های ۲۵ تا ۶۴ ساله از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۶ میلادی ۴۱ درصد افزایش یافته است. این نرخ در میان افرادی که در روستاها و ایالت‌ها زندگی‌ می‌کنند نسبت به افرادی که در کلان‌شهرها ساکن هستند ۲۵ درصد بیشتر است.

این مطالعه فقر، وجود مغازه‌های اسلحه فروشی، دسترسی محدود به بیمه سلامت، فروپاشی اجتماعی و تعداد بالای کهنه‌سربازان را به عنوان عواملی که به افزایش نرخ خودکشی در میان روستاییان و ساکنین ایالت‌هاکمک می‌کنند، مطرح کرده است.

بر اساس این مطالعه، در بازه ۱۷ سال گذشته ۴۵۳ هزار و ۵۷۷ مورد خودکشی در بین آمریکایی‌های ۲۵ تا ۶۴ ساله ثبت شده است و بیشترین میزان این خودکشی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ صورت گرفته‌اند. اکثر قربانیان خودکشی مرد بودند و خودکشی در بین میانسالان نسبت به جوانان یا افراد مسن رایج تر بوده است.

ایالت‌ها با بالاترین نرخ خودکشی در غرب، حوزه فرهنگی آپالاچیا در شرق آمریکا و منطقه اوزارکس واقع در ایالات آرکانزاس و میزوری قرار دارند.

محققان در پایان تاکید کردند: نتایج این مطالعه نشان می‌دهند که افزایش ارتباطات اجتماعی، فرصت‌های مدنی، پوشش بیمه سلامت و دسترسی محدود به ابزار کشنده در داخل جوامع این پتانسیل را دارند تا نرخ خودکشی را در روستاها و ایالت‌های سراسر آمریکا کاهش دهند.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد