براي نخستين بار :

احداث پروژه بزرگ پارک موضوعی سفر به اعماق بدن انسان

پارک های موضوعی به عنوان جدیدترین روش تلفیق آموزش و تفریح در کشورهای مختلف شناخته میشوند. پارک موضوعی سفر به اعماق بدن انسان، پروژه ای نوین بوده كه به عنوان یکی از جدیدترین، پیشرفته ترین و در عین حال جذاب ترین پارک های موضوعی است كه تاکنون فقط در تعداد محدودي از کشورهای پیشرفته دنیا، همچون هلند اجرا شده است.

احداث پروژه بزرگ پارک موضوعی سفر به اعماق بدن انسان

به گزارش خبر فوری ، اکنون با همت شهرداری منطقه يك تهران و با مشارکت و سرمايه گذاري بخش خصوصی، "پارک موضوعی سفر به اعماق بدن انسان ايران" ، به عنوان اولین، بزرگترین و کامل ترین پارک بدن انسان در آسيا، در منطقه دارآباد تهران و با مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع ، در حال اجرا است .

در اين پارک موضوعی ، بازدید کنندگان میتوانند با ورود به بدن انسان در اندازه و ابعاد بسيار بزرگ ، علاوه بر شناخت بدن خود و شگفتی های آن، اوقات حيرت آور و هیجان انگیزی را در کنار خانواده سپری کنند.

در كنار بخش اصلي ، بخشهاي متنوعي نظير معاینه و مشاوره های پزشكي در حوزه هاي تغذیه و سلامت، سينماي منحصربفرد مغز شگفت انگيز انسان، بازيها و سرگرمي هاي علمي و تفريحي متنوع، سرزمين دنياي مجازي، خدمات رايگان آزمايش هاي فشار و قند خون، تست سلامت و تعیین نمره چشم ، فروشگاه محصولات فرهنگي ، علمي و نيز خدمات رفاهي مرتبط، بعنوان بخشهاي جانبي مجموعه معظم ، در حال ساخت و اجرا ميباشند.

در طراحی و ساخت این پروژه بزرگ بيش از يكصد نفر از چندين كارگروه تخصصي ، نظير كارگروه تخصصي پزشكان و اساتيد دانشگاه، كارگروه تخصصي طراحان خلاق و جوان ایرانی ، كارگروه تخصصي مهندسين معماري و عمران، كارگروه متخصصين حوزه سينما، موسيقي و گرافيك ، در كنار مشاورین و كمپاني هاي مطرح و صاحب برند بين المللي ، استفاده شده است.

شايان ذكر است، كليه مراحل مطالعات و طراحي پروژه ، طي يك پروسه بزرگ كاري پانزده ماهه و توسط كارگروه هاي اشاره شده انجام و بطور كامل به اتمام رسيده است . همچنين در حال حاضر بيش از دو ماه است كه كار احداث مجموعه آغاز گرديده، كه نهايتا طي برنامه ريزي صورت گرفته، در دهه مبارک فجر امسال ، به بهره برداری خواهد رسيد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها