وزیر بهداشت: هیچ مشکلی در تامین داروی کشور نداریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش بهداشتی با بیان اینکه بخش اعظم چرخه دارو در کشور تامین می‌شود، گفت: خوشبختانه مشکلی برای تامین دارو در سال جاری نداریم.

وزیر بهداشت: هیچ مشکلی در تامین داروی کشور نداریم

دکتر بهرام عین الهی روز پنجشنبه در حاشیه محفل انس با تیم های بهداری اضطراری دوران دفاع مقدس در دانشگاه شهید بهشتی افزود: خوشبختانه وزارت بهداشت و دولت تدابیر لازم برای تامین داروی مورد نیاز کشور را اندیشه است.

وی همچنین درباره شیوع موج کنونی ویروس کرونا اظهار داشت: هنوز این موج فروکش نکرده و برای ریشه کنی آن نیازمند همراهی بیشتر مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستیم.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به مسئله واکسیناسیون کرونا افزود: دغدغه بیشتر ما افرادی است که برای واکسیناسیون اقدام نکردند که بیشترین شمار فوتی های ما را تشکیل می دهند.

عین الهی با تامید بر دُز یادآور افزود: تاکید ما بر این است که حتی افرادی که ۶ ماه از آخرین تزریق واکسن آنها میگذرد برای دریافت دُز یادآور به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی همچنین به مراسم امروز اشاره کرد و گفت: مراسم افطاری بسیج دانشجویی از دوران جنگ تحمیلی آغاز شد و بدون وقفه ادامه داشت تا سال ۱۳۹۹ که با ورود همه گیری کرونا به تعویق افتاد.

وزیر بهداشت اظهار داشت: در دوران جنگ تیم های بهداری متشکل از پزشکان و دانشجویان جوان بودند که پایه مراسم افطاری را بنا گذاشتند.

به گفته او، این مراسم دورهمی و زنده نگاهداشتن بهداران دوران دفاع مقدس است که محفلی را برای خاطرات دوران جنگ ایجاد می کند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    یک بار میگن کمبود داریم یکبار میگن مشکل نداریم بدبختی از ساقی است

  • ناشناس
    0

    خدا دروغگویان را نابود کند

  • ناشناس
    0

    انشالله به مدد الهی نابود بشی

  • تنها
    0

    مریض میشودی ومیرفتی تامین اجتماعی تا دارو گیرت نمیامد حتی سرم و پنی سلین ۶۳۳ خدایا بهت واگذاره بخاطر دروغگو بودن

  • ناشناس
    0

    قیمت دارو و خدمات پزشکی کمر شکن که دیگه رجز خوانی ندارد آنهم تازه دروغ

  • ناشناس
    0

    این حرف ها که گفتن ندارد همبن که میگید ندارید معلوم میشه خیلی هم دارید اگر ندارید در داروخانه وجود دارد و گفتن لازم نیست مردم میرن دارو میگیرن خودشون می بینند دارو هست اما نیست

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    تو داروخانه و بیمارستان ها که مردم با کمبود شدید
    دارو مواجه هستند...!!! هلال احمر هم خیلی از داروها را نداره ولی عوضش از طریق بازار آزاد و ناصر خسرو و دستکاری نسخه های مردم بیچاره خوب کاسبی میکنه.!!!!!
    آیا وزیر نمی دونه یا علنا دروغ میگه و عین رئیسی و وزرا ومسئولین آمار دروغ ارائه میکنه!!!

  • فرهاد
    0

    در دینی که اینهمه در باره دروغ و زشتی و لطماتش گفته و پرداخته دروغگویی های پیاپی و علنی مدعیانش در همه موارد و سطح مسئولین بیداد میکنه ،تو که راست میگی جناب مثلا وزیر

  • علی
    0

    بی کفایت
    در حالیکه ایران خودرو وسایپا و لبنیات و...در کشور ازیکستل پیش بصورت ماهانه قیمتها ابه دلخواه خود تغیر میدهند این موجود بی خاصیت سال جدید هم آمدوهنوز نتوانسته تعرفه زیرمجموعه خودراتعین و ابلاغ کند هرچندانقدر بی کفایت است که وزیر ورزش و محیط ژیست برای تعرفه اش باید نظر بدهند

  • 0

    یک دروغ بزرگ و فلسفه این دروغ این است که اگر دارو چندبرابر گران شود مردم بگویند شکرخداهمین که پیدا میشود اشکالی ندارد گران است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها