واکنش بهزیستی به خبر اذیت و آزار معلولان مرکز توانبخشی جهرم:

تصاویر دوربین مداربسته را بررسی کردیم؛ اهمال یکی از مددیاران مسجل شد/ آثار سوزاندن بر بدن معلولان مشاهده نشد

اداره کل بهزیستی فارس در خصوص اذیت و آزار معلولان مرکز توانبخشی شهرستان جهرم بیانیه‌ای صادر کرد.

تصاویر دوربین مداربسته را بررسی کردیم؛ اهمال یکی از مددیاران مسجل شد/ آثار سوزاندن بر بدن معلولان مشاهده نشد

در پی انتشار خبری مبنی بر آزار جسمی در یکی از مراکز نگهداری معلولان در شهرستان جهرم که منجر به جریحه دار شدن احساسات عموم مردم شده است روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس به اطلاع می‌رساند: پس از اولین اطلاع مبنی بر بدرفتاری با توانخواهان در مرکز فاطمه الزهرا جهرم در ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲، بازدید سرزده توسط مسئول بازرسی و کارشناس توانبخشی استان در ۲۵ خرداد انجام شد و آثار سوزاندن بر بدن معلولان این مرکز مشاهده نشد و بررسی تصاویر دوربین مداربسته در یک ماه گذشته به بهزیستی شهرستان ابلاغ شد که اهمال در انجام وظایف توسط احدی از مددیاران مرکز مسجل شد.

بخوانیدکودک‌آزادی در یک مرکز نگهداری کودکان/ سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری

پس از وصول گزارش بهزیستی شهرستان در ۲۹ خرداد ماه، کمیسیون فوق العاده ماده ۲۶ نظارت به ریاست مدیر کل بهزیستی فارس تشکیل شد که موارد شامل صدور اخطار اول، اخراج مددیار خاطی و پیگرد قضایی، گرفتن گواهی سوءپیشینه و سلامت روان کارکنان، اخراج مسئول فنی، بازدید میدانی توسط حوزه تخصصی و بازرسی و حراست ظرف ۱۰ روز مصوب و انجام شد.

لازم به ذکر است طی بازدید سرزده توسط مدیرکل و بازرسی و حراست بهزیستی فارس با همراهی فرماندار شهرستان جهرم در ۶ تیر ماه، آرامش بر مرکز حاکم بود. بهزیستی، هرگونه سوزاندن بدن مددجویان این مرکز را تکذیب می‌کند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    ما هم کاملا باور میکنیم حرف های شما رو. شماها صادق ترین افراد کهکشان راه شیری هستید.

  • ناشناس
    2

    کاش میشد باور کرد. ( ای کاش در سرزمینی زندگی میکردیم که هنوز اعتماد وجود داشت)

  • ناشناس
    0

    سلام قیمت مسافرخانه درقم با نرخ نامه جعلی که به دیوار نصب میکنندوکلاهبرداری میکنندواینکه در مسافرخانه اصفهان که رفتم . تلویزیون مسافرخانه خراب بودویک شب 300هزارتومان از من کلاهبرداری کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها