گشت ارشاد بازگشت؛ همه چیز از سر خط!

امروز سخنگوی فراجا رسما اعلام کرد که گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور استقرار پیدا کردن و قرار است با آن دسته از کسانی که پوششِ خارج از عرف دارند برخورد قانونی صورت بگیرد.

گشت ارشاد بازگشت؛ همه چیز از سر خط!

استقرار گشت ارشاد در حالی است که این مسیر یک بار طی شده و همه نتایج گشت ارشاد را دید‌ه‌اند و خسارات بزرگی که به کشور وارد شد.

اتاق خبر را ببینید.

حجم ویدیو: 5.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 181
  • ناشناس
    16

    کاش به مشکلات اقتصادی مردم هم همینطور سریع رسیدگی می کردید. هرچند مردم کوچکترین اهمیتی برای شما ندارند

    نظرات شما -
    • 23

      انسانها بی‌دین شده‌اند
      برای بی‌عفتی چه بهانه ها می‌تراشند
      آیا از خدا نمی‌ترسید؟؟؟؟؟؟؟؟.

    • ناشناس
      0

      بازی گشت ارشاد واسه رسوندن بنزین به 20 هزار تومن است!
      مردم عادی دغده هاشون از اقتصاد به گشت ارشاد تغیر میکنه!
      مردم خواص هم از این اقدام دولت خوشحال میشن !
      قیمت بنزین هم سوسکی بالا میره

    • 0

      مشکلات اقتصادی و معیشتی رو خودشون درست کردند ، توقع داریم درست اش کنند یا جلوگیری کنند .

    • امیر
      1

      چرا نمی خواهند بفهمند که حجاب 1400 سال پیش در همه دنیا یه چیز دیگه بوده و امروز یه چیز دیگس ؟!
      همه مردم دنیا با حجاب هستند بغیر از عده بسیار اندکی از زنان و مردان دنیا که بی عفت و بی حجب و حیا هستند.
      این دنیای امروزه و تعریف امروز از حجاب

    • 11

      اینکه قیمت بنزین تو کشور ما از قیمت آب خوردن کمتره به نظر شما درسته
      اینکه روزانه میلیونها لیتر فرآورده های نفتی به علت سود بالا قاچاق می شه درسته
      راهکارش اینه
      سهمیه بندی فعلی ادامه داشته باشه حتی بیشترم بشه و اضافه بر اون قیمت آزاد به نرخ متعارف دنیا

    • 17

      گشت ارشاد بازی نیست
      یک خواسته ی عمومی مردم ایرانه
      مردم عموما دوست ندارن بچه هاشون بی حجاب و بی دین بشن
      و دوست ندارن خانما بدون حجاب دیده بشن

    • 12

      تو مشکلات اقتصادی ایران چند گروه مقصرن
      ا.مسئولين بی دین ( اکثرا غرب زده های خود تحقیر )
      ۲.مردم بی انصاف ( اکثرا بی دین و غرب زده )
      ۳ دشمنی آمریکا

    • 13

      اگه فلسفه حجابو فهمیده باشی متوجه می شی
      دلایلی که حجاب بر پایه اونا تعریف شده از ۱۴۰۰ سال قبل تا بحال تغییری نکرده
      هدف اصلی حجاب پایداری نظام خانواده ی
      هدف حجاب جلوگیری از طلاق ، تنهایی و افسردگیه
      هدف حجاب امنیت زن و ارزشمندی اونه
      هدف حجاب آسایش و راحتی زنه

    • ناشناس
      1

      خطاب به دوستانی که موافق حجاب اجباری و برخورد قضایی و فیزیکی با بی حجابان هستند باید بگم :
      اگر شما در اسرائیل به دنیا می آمدید ، احتمالا یه یهودی متعصب می شدید، اگر در کره متولد می شدید احتمالا بی دین می شدید ، اگر در عربستان به دنیا می آمدید احتمالا سنی مذهب می شد! ممکن بود یه داعشی بشوید ! احتمال داشت در یک کشور غربی به دنیا بیایید و در حالی که در کنار ساحل در حال حمام آفتاب هستید به دوستون با تعجب بگید که تو ایران مردم رو به خاطر بدحجابی بازداشت میکنن!

      روی چیزی که به موقعیت جغرافیایی بستگی داره تعصب نداشته باشید!!!!! و فکر نکنید خداوند بین شما و آن فرد لخت و عور کنار ساحل در آمریکا تمایزی قائل شده که شما رو در ایران متولد کرده و آن یکی را در بلاد کفر!

    • ناشناس
      1

      ناشناس 00:1:58 :
      بهترین جوابی که میشد به این جماعت داد همینه

    • ناشناس
      0

      هرچه نگاه می کنیم کشورهای بی حجاب درزمینه های علمی وفناوری موفق ترند عقب ماندگی در کشورهای باحجاب است

    • ناشناس
      8

      کی گفته حجاب مانع علمه
      اینهمه دکتر و مهندس معلم تکنسین متخصص و با حجاب پس از کجا اومدن

    • ناشناس
      0

      به ادمک 22:51

      مردم را چی فرض کردی؟!!!! اره همه در اوضاع بد اقتصادی کشور مقصرند جز کسانی که بنا به قانون اساسی حاکمیت مطلق دارند و نشان داده اند از دخالت در کوچکترین امور از موسیقی مهد کودک تا زبان انگلیسی مدارس و واکسن کرونا بگیر تا برنامه یونسکو و دروس علوم انسانی و مطبوعات و ......... ابایی ندارند. در ضمن همه نمایندگان و روسای جمهور و ..... که ادمهای دسته چندم و مجری سیاست نظامند با انتخاب شورای نگهبان سر کارند. پس ادرس غلط نده.

  • رابی
    15

    با این بازی ها می خواهند افکار عمومی جامعه را از تورم افسار گسیخته و فساد گسترده حکومتی منحرف نمایند.

    نظرات شما -
    • 17

      هرچی سرجای خودش، موضوع فرهنگ وحجاب سرجاش، اقتقادسرجاش بایدصحبت بشه

    • ناشناس
      7

      سال گذشته دولت یارانه مردم را دزدید وامثال یارانه آب برق گاز را با تعقیر الگوی مصرف چون قبض های جدید صدای مردم را در خواهد آورد گشت حجاب اجباری به راه انداختن تا هواس مردم پرت شود گشت هواس پراکنی آیت الله رییسی

    • 8

      گشت ارشاد مربوط به پارسال نبود
      ولی اتفاقا پدرسوخته های برنداز ازش سوءاستفاده کردن و به بهانه ی مرگ مهسا که نوزده تا متخصص مختلف گفتن علت مرگش ضربه به سر یا شکستگی یا خون ریزی داخلی نبوده دو ماه تمام مملکتو به هم ریختن
      چه قدر ضرر اقتصادی و جانی که به پای مردم نگذاشتن
      بعدم دیدن نظام سرجاشه و با جنبش زن بردگی فاحشه گی چپه نشد
      ریختن تو بازار خرید ارز
      و دلار سی تومانی روتا نزدیک ۷۰ بالا بردن و وعده ی ۱۰۰ هزار و بالاتر دادن

  • ناشناس
    14

    باز هم حواس پرتی دیگر از گرانیها و دزدیها و فسادها و ... و البته صحبت روسیه رد مورد چزایر 3 گانه! ... خودتانید!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      اگه حواسها از گرانیها و دزدیها و فسادها و ... و البته صحبت روسیه "رد مورد چزایر 3 گانه!" پرت نشه مردم مثلا چه کاری میتونن بکنن غیر از ناله و نفرین؟

    • ناشناس
      1

      واقعا خودشانن

    • 4

      کم سواد جان سوره نور، انگاری شماره ایه را اشتب زدی: این ایه برای عدم وجوب به قول تو حجاب برای سالمندانه. ایه های دیگر هم هیچ وجوبی برای پوشش مو نداره . عربی بلد نیستی ترجمه مطمئن را بخوان.

  • ناشناس
    128

    پلیس نباید اقتدارش در هم شکسته شود وگرنه هنجارشکنان یاغی خواهند شد

    نظرات شما -
    • 20

      پیدا بودن مو هنجار شکنی نیست مگر از نظر داعشی ها و طالبانی ها

    • 60

      اولا این عالم صاحب داره ، و قرار نیست هر کس میلی برای خودش فتوا بده.
      ثانیا اینی که تو جامعه است تار مو هست؟
      لباس های تنگ و کوتاه و خودآرایی و نمایان کردن جلوه های زنانه.
      حجاب فقط پوشوندن مو نیست ، حدود مشخصی داره که تو قرآن آمده

    • ناشناس
      7

      کدام پلیس،، پلیس حامی مواد مخدر یا زور گیری یا. چرا پس با مواد مخدر چنین بر خورد نمی کنند

    • ناشناس
      66

      به حکم شریعت الله در آیه 60 سوره نور، بی حجاب بی عفت است آقای روشن فکر 22:34

    • ناشناس
      2

      آقای فسیل 7:35 ! اگر استناد به شرع اسلام می کنید که طبق نظر اکثر علمای پیشین که استاد علمای امروزی بودند اصلا زن پایش را از خانه هم بیرون نباید بگذارد! و مرد در شرایط مختلف می تواند زن را بزند و حتی بدون اذن همسر زن دیگری اختیار کند (نمونه اش کتاب حلیه المتقین علامه مجلسی)و ... ولی همانها هم اجباری برای حجاب در نظر نگرفته اند.حالا اینها بخاطر سرگرمی امثال شما برای اینکه در پشت پرده به دزدیها و فسادهایشان برسند آن را قانون کرده اند!شتر سواری که دولا دولا نمیشه!اگر می خواهند اسلام واقعی را پیاده کنند باید به حرف اساتید پیشین خود عمل کنند آنوقت مشخص می شود که شما و بقیه هم می توانید آنها را تحمل کنید و اصلا این حاکمیت پا برجا می ماند یا خیر؟!

    • آلن
      1

      من به قران شما معنتقد نیستم

    • ناشناس
      0

      کم سواد جان سوره نور، انگاری شماره ایه را اشتب زدی: این ایه برای عدم وجوب به قول تو حجاب برای سالمندانه. ایه های دیگر هم هیچ وجوبی برای پوشش مو نداره . عربی بلد نیستی ترجمه مطمئن را بخوان.

    • 0

      23:58
      این تفکرات شیطانی فاشیستی جز سیاهی و تباهی چیری به دنبال نداره. همانطور که در قرون تاریکی حکومت کلیسا در اروپا اتفاق افتاد. اینکه یک عده کم سواد سلطه جو با مغز ناقصشان فکر می کنند نماینده خدا هستند و در خصوصیترین مسایل مردم با زور دخالت می کنند مشمئز کننده است.

  • ناشناس
    92

    با برخورد محترمانه و درست این هنجارشکنی خواهد خوابید

    نظرات شما -
    • 36

      بعضی ها با کار فرهنگی درست میشن ولی بعضی ها نه.

    • 3

      کار فرهنگی ار سوی یه عده که نه فرهنگ دارند نه سواد!!! حتی سواد مذهبی ندارند که لااقل یک بار ایات حجابی که لقلقه زبونشونه را خوانده باشند. تا متوجه شوند هیچ اشاره به وجوب پوشش مو در آنها نشده.

    • 0

      چرا تو و امثال تو محترمانه چشماتونو درویش نمیکنید؟ چرا نمیتونید مثل آدم به مردم نگاه کنید خوب تو زل نرن به مو و دست و پای مردم اگه برای تو سخته برای اونهم پوشش زورکی سخته

  • ناشناس
    16

    مشکل ما حجاب نیست مشکل ما فقزوگرانی ست چقدرشماپرو هستید

    نظرات شما -
    • 50

      قطعا حجاب یکی از مشکلات هست.
      البته مشکلات اقتصادی هم مهم هست

    • 1

      اصلا و ابدا مهم نیست که مشکل شما چیه
      مشکل شما سر سوزنی اهمیت نداره
      اینها برای رسیدگی به مشکل شما سر کار آورده نشدند
      هدف از سر کار آوردن اینها چیز دیگری بوده
      بعد از ۴۵ سال هنوز این نکته ساده را نفهمیدی ایرانی تیزهوش؟

  • ناشناس
    6

    .....مع الظالمین

    نظرات شما -
    • 1

      می خواستی بگی ان الله مع الظالمین ؟! متاسفانه آن چه دیده ایم و می بینیم البته یاری ظالمین توسط ذات اقدس حضرت حق نیست ولی سکوت ذات اقدسش در قبال این جنایات همه مان را سر در گم کرده.

    • ناشناس
      2

      مملکت افتاده دست یک عده لجباز و اقتدار طلب و زورگو و نمایش دهنده که ما قدرت داریم و فلان و بهمان و حاکمیت از عقلانیت گویا فاصله گرفته است. یک عده عرصه را چنان می‌خواهند تنگ کنند که بخشی از جامعه احساس کنند چیزی برای از دست دادن ندارند و دست به اقدامات رادیکال بزنند.

  • ناشناس
    14

    این کارها رو نکنید. ول کنید بابا. باز می خواین اغتشاش بشه؟ بابا چی کار دارید به بی حجاب ها؟ نکنه توی شماها کسانی هست که می خواهد ایران را به اغتشاش بکشاند؟ اقای رییسی جلو این افراد بظاهر مذهبی که می خواهند ایران سقوط بکند را بگیرید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      27

      غصه نخور عزیزم. اصلا بد به دلت راه نده. خودم به آقای رییسی می‌سپرم که جلو این افراد بظاهر مذهبی که می خواهند ایران سقوط بکند را بگیرد!حالا برو با خاطر آسوده لالا کن

    • 6

      جامعه مکان عمومی هست ، خصوصی نیست.
      اگه عده ای که رعایت نمیکنن ، رعایت میکردن ، ظرفیت پلیس مشغول این کارها نمیشد

    • 5

      قطعا عده ای با این طرح مخالفت میکنن و زیر بار نمیرن و شلوغ میکنن ، ولی چون شلوغ میکنن باید از قانون شرع و کشور کوتاه اومد؟؟؟؟؟
      امنیت و امکانات برای همه ، قانون و حفظ ارزشها و اصول اسلامی کشور هم برای همه.
      جامعه مکان عمومی هست ، خصوصی نیست

    • 8

      آخه چرا این فرهنگ غلط و اشتباه رو ترویج میدن؟
      جای زینت و ؟آرایش و خودآرایی و نمایان کردن جلوه های زنانه تو مکان عمومی هست؟
      جامعه مکان عمومی هست نه خصوصی

    • 1

      جناب 04:42، مو چه ربطی به زینت داره. اتفاقا شما باید به امثال اقای بروجردی مراجعه کنی که زینت زن را صورتش می دانست! جالب اینکه بسیاری از خانمهای چادری نقضان پوشش سر و بدنشان را در صورتشان با یک خروار آرایش جبران می کنند و فکر می کنند خیلی مومنه هستند!!!!

  • ناشناس
    80

    گشت های پلیس به وظیفه خود عمل میکنند و بی حجابان ناراحت هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      بقول همای:

      پس....
      بچرخ تا بچرخیم...... بچرخ تا بچرخیم......

    • 1

      چرا تو این اوضاع همه و همه از دولت تا پلیس و مجلس به وظیف خودشون در "حجاب گ عمل میکنن!
      چرا عزمی واسه صندوق بازنشستگی که ورشکسته شده وجود نداره!؟

  • مهدی. ۷۷
    8

    ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود خون دلها خورده ایم ..

    نظرات شما -
    • 3

      فعلا که ویران شده و تکه تکه

    • 1

      خانه خوبان!!!!! هر کی یه ذره حوبی توش هست و امکانی برای فرار داره داره در می ره

  • خیلی هم عالی
    16

    شاید همین باعث آزاد شدنمون لشه
    بهترین ابزار برای جمع شدن همه مردم و تموم‌کردن کار بعضیاست
    این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
    دست بزنید به دختر مردم کارتون تمومه
    دستتون درد نکنه،خبر خوبی بود اتفاقا😅

    نظرات شما -
    • 8

      چرا فکر میکنی مردم همه این گروه اندک هستن که رعایت نمیکنن؟
      ما بسیاری از خانم ها رو داریم که رعایت میکنن و حرمتشون بالاست.
      چرا چیزی که خداوند امر به رعایتش داده ، رعایت نمیشه؟و عده ای از این کار حمایت میکنن؟
      سرنوشت افرادی که احکام و آیات خدا رو تکذیب کردن تو تاریخ مطالعه کن

    • 10

      بعضی ها میگن ما مشلات دیگه داریم ، اقتصادی و ...
      بله درسته ما مشکلات دیگه داریم ، ولی این موضوع بدحجابی یا بی حجابی هم مشکل بزرگی هست و نباید ساده از کنارش رد بشیم.

    • 11

      ما مخالف بی حجابی و بی حیایی هستیم .

  • ناشناس
    12

    هرکسی تو قبر خودش میذارند ،جر ندید خودتون از حجاب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      درقبر از امربه معروف ونهی ازمنکر مثل نمازوروزه واجب است سوال میشه، یعنی ازبی حجاب درباره کسانی که بهش گفتندورعایت نکرد و از باحجاب که تذکرنداد سوال میشه

    • ناشناس
      0

      15:29 حالا که ازت سوال می شه لاقل برو ایاتش و معنی دقیقش را بخوان و از روی دست حکومت مقلدانه تقلب ننویس و شرایط امر به معروف و نهی از منکر و ...... را هم خوب یاد بگیر تا رفوزه نشی ویا لااقل به جرم تقلب جهنمی نشی.

    • 0

      15:29، اینکه هر کس بنا به عقل ناقص خودش ئر جزیی ترین امور شخصی بشه خط کش خوب و بد و بیفته به جون مردم سنگ رو سنگ بند نمی شه . البته بنا به برترین پیامبری که هر انسان در درونش دارد یعنی وجدانش یه چیزهایی به تصدیق همه بده و اگه دیدی باید جلوشو بگیری: مثل اینکه چند تا لباس شخصی افتاده باشند به جون دختر و زن مردم و یا پیرمرد و کودک و ...ومشغول کتک زدن باشند و مانند آن. فکر کنم اگه همچین چیزی دیدی و دم نزدی و یا بدتر اگر راضی بودی بد جوری گناهکاری.

  • ناشناس
    7

    به جای گشت ارشاد گشت دادگاه سیار برای تخلفات اجتماعی و اداری و گرانفروشی و تمامی مشکلات ملموس در جامعه که سبب نارضایتی می شود انجام گیرد . و حکم قاضی در همان جا اعلام و اجرا گردد و مردم هم راضی می شوند ضمنا ارشاد فقط برای زنان نیست اصل ارشاد مرد است و صاحب زن مرد حساب می شود و مرد باید پاسخگو باشد

  • ناشناس
    5

    این بگیر و ببند در این 40 سال چه ثمری داشته؟ آنان هم که بدشان نمیامد روسری داشته باشند در دهن کجی به زور گویی حکومت قید آن را زدند.

    نظرات شما -
    • 2

      بله برای فرو کش کردن عصبانیت مردم از وضعیت افتضاح اقتصادی تاثیر زیادی داشته مثل یه آدم خشمگین که بهش چند تا وسیله به دردنخور بدی تا بشکنه و خشمش فروکش کنه

    • 4

      خانمی رو میشناسم که جلوی دایی و برادرش هم روسری سر میکرد نماز هم میخونه روزه هم میگیره ولی 2 سالی هست که منکر حجاب و روسری شده و برش میداره فقط هم بخاطر دشمنی با اینها

    • ناشناس
      12

      عده زیادی هم هستن تو ایم وضعیت اقتصادی و هجمه ها با علاقه و جدیت حجاب خودشون رو رعایت میکنن.

  • ناشناس
    9

    ای کاش مسائل اقتصادی که در قانوت هست اینطوری پیگیر میشدند ،خیلی از زنان متاهل بخاطر گشنگی بچه هاشون تن فروشی میکنن

  • ناشناس
    57

    صددرصد در ایران اختلاس ودزدی وفقروبی عدالتی وتبعیض هست.امانبایدازاین بدتربشه بی حجابی .چراچون کم کم و پیوسته باحجابهاهم از میدان بدرمیشن یاهمون منحرف. میشن چون انسان که معصوم نیست.وازهمه مهمترجواب شهیدان وامام خمینی راچطوری خواهنددادمسئولین .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      دیوانه ای چیزی هستی؟

    • برو خودتی!
      4

      همونجوری که به اونهاکه اسم بردی جواب دزدی و اختلاسهارو میدن جواب اینم میتونن بدن!!!

    • ناشناس
      6

      یکی از دلایل انقلاب و زمینه های انقلاب (کشتار تحصن مسجدگوهرشاد) موضوع حجاب بود بعدشمامیخواهیدبابی حجابی از امام خمینی وشهیدان حمایت کنید،
      بیشترین موضوعی که شهیدان دروصیتنامهاشون به آن اشاره کردند اولا امام تنها نگذارید وبعدخواهرم حجاب

    • ناشناس
      4

      تا افراد مغز فندقی مثل شما هست به آبادانی ایران امیدی نیست

    • م
      1

      مگه اونا جواب این بدبختی و گرانی و اختلاس و تمام مصیبت هایی که عامل ایجاد اونها بودن رو میدن که ما نگران جواب دادن باشیم؟ اول اونا چواب بدن بعد ما

  • اشک خون
    13

    این خود زنی محضه نظامه یه گروه خاصی پشت این قضیه ن یعنی دقیقا مردم وادار میکنه شورش خیابانی راه بندازن

  • نگون بخت
    9

    سری که درد نمیکند رادستمال نمیبندند.این که مردم همکاری نمیکننددلیل داره،دلیلش هم اینه که اقتصاد وبازار و...به حال خودش رهاکردید وگرانی همه روازپای درآورده وانگارنه انگار که مسئولی هم دراین کشور وجودداره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      این نظر درست نیست چون بیشترین کشف حجاب در بین قشرمرفه هست

  • ناشناس
    4

    احمقها از فقر گرونی فسادو تن فروشی خودکشی قتل وغیره زیاد میشه نه از روسری خبر چند روز پیش یادتونه ماد رسه تا بچش خودکشی کردن قابل توجه امربه معروفا که اسم خودتونم گذاشتید مسلمون اگه جای این مسخره بازیتون به امثال این مادر کمک میکردید الان سه تا بچش زنده بود اگه این دینتو ن من که تا الان نماز میخوندم دیگه نمیخونم لعنت خدا بر شما باد

    نظرات شما -
    • 6

      یعنی کمک نمیشه به کسانی که دچار فقر هستن؟
      چرا قضاوت بیخود میکنید؟
      نکته بعدی ، اقتصاد جامعه مشکل داره و قبول ، نباید به خاطر مشکل دیگه جامعه تلاش کرد؟
      پوش نامناسب یک مشکل جدی هست ، اگه درست نشه عواقب بدی داره.
      شما نماز رو به خاطر عده ای میخونی؟
      نماز حکم خدا ست و قطعا کسی که این واجب رو انجام میده خودش بهره مند میشه.

  • ناشناس
    4

    خودشون تنشون میخاره برای به هم ریختن
    مردم از همه چی ناراضیند میخوان به این روش زهر نارضایتی مردمو بگیرند یه جور سوپاپ

  • ناشناس
    23

    اگه رعایت کنن پلیس این کار رو میکنه؟؟؟
    چرا کسانی که رعایت نمیکنن نباید پاسخگو باشن؟؟

    نظرات شما -
    • 1

      تو هم اگه لباس آبی نپوشی من با چماق می زنم تو سرت. خوب همکاری کن که کتک نخوری تقصیر خودته نه تقضیر چماق. می بینی چقدر استدلالت قشنگه!!!

  • 9

    زشته ، عیبه ، این فرهنگ غلط بدحجابی یا بی حجابی برای سالهای گذشته است ، چرا اصرار به کار غلط و اشتباه هست؟

  • محمود رضا مجیدی فر
    4

    نمیدونم چه کسانی چنین تصمیمی گرفته اند همیشه می‌گویند آزموده را مجددا آزمودن خطاست.مگر از فاجعه سال گذشته عبرت نگرفتید.واقعا سو نیتی پشت این تصمیمات و اقدامات میباشد.ایا هنوز بعد یکسال فکر می‌کنید مردم بدحجاب هستند؟خیر همه حرکات مردم و خصوصا قشر جوان نتیجه عملکرد نابخردانه دولتمردان و وضعیت افتضاح اقتصادی است که بعنوان اعتراض در جامعه نمود پیدا می‌کند.مرغ کیلویی ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومن شده است اجناس تا ۳۰۰ درصد بعضا گران شده.ملت برای زنده ماندن تلاش می‌کنند آنهم کشوری ‌که دارای ذخایر وثروت عجیب و غریبی است.ولیکن تمام کسانیکه از مواهب و سرمایه های کشور بهره می‌برند این نسخه ها را برای توده مردم می‌پیچند.یکی می‌گوید لنگ بپوشید.یکی میگوید مرغ وگوشت نخورید.یکی می‌گوید خدا ما را آفریده که رنج بکشیم.یکی می‌گوید اشکنه بخوریم ولی خودشان بر مال و ثروت بیت المال چنبره زده اند.جوانان هیچ امیدی به آینده خود ندارند.التماس میکنیم برای جلوگیری ازنابودی بیشتر کشور جلو تصمیمات غلط را بگیرید.نگذارید خیابانها صحنه جدال و درگیری مردم و جوانان با یکدیگر شود.عاجزانه التماس میکنیم این کار را نکنید.بابا یک نظر خواهی از خود مردم در این خصوص بکنید.خواهشا همیشه بصورت رویایی و کذب از طرف مردم سخن نگویید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      این عده درس نگرفتن؟
      تعدادی کشته وشهید شدن ، کشور هزینه داد ، اغتشاشات جمع شد و مردم راهپیمایی ها کردن ، بازم عده ای به اشتباهشون ادامه میدن ، مردم دیند داری رو میخوان ، حجاب یکی از احکام دین هست.
      بله تو جاهای دیگه هم مشکل داریم ولی این دلیل میشه که این موضوع مهم رو نادیده بگیریم؟

  • رضا
    1

    جز دو قطبی کردن جامعه و جار و جنجال ثمری نخواهد داشت....

  • علی رضائی
    1

    عالی خدا خیرشان بده ومجلس به اصطلاح انقلابی هم قوانین مدون وپر قدرت وعاقلانه برای این از جان گذشتگان نظم وامنیت واقتدار نظام مصوب کنند وبه حرفهای بیخود یک مشت وطن فروش واز هود متشکر هم کاری نداشته باشند . خون شهدا باید حفظ شود.

  • فاطمه
    8

    خیلی هم خوبه واقعا دیگه بی حجابی ها زننده شده حال آدم بهم می خوره تو خیابون شده محل هرزه گری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      بله فاطمه خانم
      شما چون خانمی از حجاب دفاع میکنی
      ولی مردان تلاش دارن زن رو برهنه کنند می‌دونید چرا...؟؟؟؟؟؟؟؟

    • 1

      فاطی کماندو به خودت برس تنبلی و تن پروریو بذار کنار حال تمیز کردن خودتو نداری به زنهای دیگه که برای خودشون وقت میذارن گیر نده

  • ناشناس
    2

    آنقدر که مردان شیفته بی‌حجاب شدن زنان هستند خود زنان نیستند
    چه شده؟؟؟؟؟؟؟؟
    یاد حقوق زن افتاده‌ اید؟؟؟؟؟؟؟
    شما همان کسانی هستید که اگر تیتر این خبر در مورد مهریه بود خودتون رو نصف می‌کردید
    و هزار کامنت می گذاشتید که زن‌ها شیطانند
    زن‌ها کاسبند مهریه باید حذف شود
    و یا مثلاً در مورد شغل......
    زن‌ها جای مردان رو گرفتند
    زن‌ها شغل مردان رو گرفتن
    زن باید در خانه بماند.... زنان خودتان از بی‌عدالتی شما در خانه هایتان رنج می‌برند امروز دلسوز زنان مردم شده‌اید؟؟؟؟؟؟ زهی خیال باطل...
    بله
    شما مکاران بزرگی هستید
    هدف شما از بی‌حجابی جامعه،، بهره‌وری جنسی است
    شما هیچگاه طرفدار حقوق زن نبوده و نیستید
    و باید پناه برد به خداوند از شر جن و انس

  • زهرا
    1

    در جواب آقای پردیس: مادری که خودش تغذیه ی مناسب نداره چطور میتونه به بچش شیر بده
    یعنی هنوز اینو نفهمیدی؟!

  • ناشناس
    2

    اگرقانون حجاب نبودشماباچادرنمیتونستی این همه حرف بزنی، دوقطبی شماایجادکردید بااین تیترزدن وصحبت کردن

  • ایوب
    3

    فکر کردید میخوان خانمهای کادر درمان رابگیرند یا پژوهشگران دانشگاهی یا مدرسین یا اهل فرهنگ
    نه با مشتی هرزه کاردارن که ده جور عمل زیبایی می‌کنند و با هزاران کوفت و زهرمار که به سرو صورت می‌زنند میان بیرون به مردان هوسباز لذت جنسی بصری بدن و جوان‌هایی را که در شرایط فعلی امکان ازدواج ندارند تحریک کنند

  • ناشناس
    2

    چرامجریان برنامه فکرمیکنند کارفرهنگی برای حجاب نشده؟ وقتی دنیابه سمت بی حجابی وبی بندباری میره به نظرشمایک کشورمقاومت کرده و تحصن دارنددرهوای سرد درمکان های مذهبی وقوه قضائیه و کارفرهنگی درفضای مجازی طی سال گذشته این فرهنگی نیست

  • ناشناس
    4

    زن‌ها خواهان عفت و حیا هستند مهم اینه
    مردان رو رها کنید
    آن‌ها خیلی چیزها دلشان می‌خواهد طبق فرمایش قرآن......

  • محمد گلکار خوزانی
    3

    سلام علیکم.

    حفظ حجاب مهم و باید به نحوی انجام گردد که خسارت‌های معنوی و مادی و سیاسی به بار نیاورد. لذا بهتر بود قانون جدید حجاب و عفاف در مجلس شورای اسلامی ایران به قانون تبدیل و پس از مراحل تائید آن در شورای نگهبان انجام می‌گرفت و از طریق دولت جهت اجرا ابلاغ میشد و طبق قول آقای قالیباف تا پایان ماه صفر یعنی 25 شهریور مراحل تصویب آن در مجلس به اتمام و نهایتا تا پایان مهر هم نتیجه آن از سوی شورای نگهبان ابلاغ میشد. لذا با توجه به انتخاب پیش رو نباید تنش ایجاد و باعث کاهش آرای اکثر مردم ممکن است بشود و این عجله ها و تندروی برای چی است در این شرایط خطیر باید انتخابات در پایان سال جاری با شور و شرکت حداکثری باشد.

  • ناشناس
    3

    چادر مستحب است اما امربه معروف ونهی از منکر واجب است مانند نمازوروزه
    امربه معروف ونهی ازمنکر در گناهان علنی هست وچیزی که بیشتر دیده میشودالان کشف حجاب است
    خانمی که چادرپوشیدی وحتی شماکه نپوشیدی امانمازمیخوانی حرفی درجهت رضایت خدابزنید که براتون اجری داشته باشه وگرنه این حرفا آن دنیا...

  • ناشناس
    2

    دمشون گرم. حکم خدا را اجرا کنید کار به هیچ کس هم نداشته باشید. این جماعت رو اگه ول کنید فردا نه به چراغ قرمز هم میگن.

  • نوا
    2

    گشت ارشاد باید باشد . همه کشورهای مختلف جهان نظیر گشت ارشاد دارن اما اسمی دیگر ... میگن : مثلا روسیه هم گشت ارشاد دارن اسم دیگه .... به نظرم بودن گشت ارشاد واجب و نبود آن باعث بی عفتی شده و دختران نسل جوان بدونه روسری در شهر هستن ... اگه الان کنترل نشن چند سال دیگه کنترل کردنشون سخت میشه.
    متاسفم برای آن مادری که خودش روسری داره مقنعه داره ولي دخترش بی روسری ... روسری عفت و عصمت یه زن هست . چرا خانواده های ایرانی بعضیا خودشون مفت فروش میزارین ؟؟؟ و گول حرفای مُفت خارج نشین می‌خورید؟؟

  • نوا
    1

    کشور گرانی نیس ... کسی که سال ۱۳۶۰ حقوق می‌گرفت ۱۲۰۰ تومان ... الان شده ۱۳ میلیون تومان...‌ زمانی میگن گرانی که حقوق ها ثابت بماند ،،،، باید کل اجناس نظارت باشه ... و متاسفانه نظارت‌ اصلا نیست ... من تعجب می‌کنم سازمان بازرسی کل کشور برای چی هستن؟؟ الانم متاسفانه نیری مغازه ها خرید میکنی بخاطر فرار از مالیات به خریدار میگن ... مبلغ رو کارت به کارت کن داخل مغازه دستگاه پوز دارد کارت خوان داره ولی کارت نمیکشن این خودش معضل هست و باعث گرانی و هرج و مرج باید به مغازه دار موضف کنند کارت خوان استفاده کند ...

  • ناشناس
    4

    شکست خوردن...دست و پا می زنند بیشتر غرق نشن اما....

  • فرخنده
    21

    سلام خوب هست ولی به شکل درستش بدون خشونت بعضیاازروی عمددارن بی حجابی روترویج میدن درجامعه بااینابایدبرخوردبشه

  • میلاد
    3

    جای تعجب داره خبر فوری کامنت رو باز گذاشته یه اسفند کنین خودتونو

  • ندا
    4

    خواهشاً یه گشت هم بذارید برای این برادرهای افغانیتون،که به ما خانم های ایرانی متلک زشت میگن!!!!!!فکر کنم از وقتی با افغانیها برادر شدیم برگشتیم به زمان انسانهای نخستین....متاسفم که دیگه چیزی از ایران و ایرانی و اقتدار باقی نمیمونه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      از اول برادربودیم اصلا دراصل انسانیت فرقی نداره افغان باشه یا اروپایی، شما باید نژادپرستی نکنی

  • بی نان
    1

    موافقم

  • ناشناس
    4

    کاش فکر مردم بودن که نون دارن بخورو

    نظرات شما -
    • 6

      هر کدام جای خود

    • به آدمک
      0

      هر کدام جای خود؟
      خوب چرا هر روز جای خود مشکلات اقتصادی مردم دار فراموشتر میشه؟؟؟!!! وقتی میتونی حرف مفت از هر کدام بزنی که واقعا کدامهای دیگه هم سفت و سخت رعایت بشه ولی انگار اون کدامهای مردمو گفتید به درک!

  • ناشناس
    3

    تمام این داستان ها و نمایش ها بازی کثیف سیاسیه واسه یه عده جاه طلب و منفعت طلب که اصلا واسشون مردم و دین و مذهبشون مهم نیس و سست شدن پایه های قدرت و ثروتشان را برداشتن روسری یه عده خانم معمولی میدونن و بهشون برچسب ضدانقلاب میزنن با این کارشون ملت رو از دین هم گریزان کردند

  • ممد
    4

    دیگه کاملا مشخص شد بر همگان که این حچومت اسلامی نیست. من چن تا دوست بسیجی دارم همشون کاملا مخالف اینکار هستن گفتن اینها مخصوصا دارن اینکار رو میکنن تا بی حجابی بیشتر بشه میگفتن این کارها نتیجه ی معکوس داره و با قصد و نیت انجام میشه و کاملا روی این طرح ها کار کردن و هیچ ربطی هم به حجاب نداره بلکه میخوان جامعه بیشتر به سمت ابتذال بره. چون اینکارها باعث واکنش مردم میشه. خلاصه که تمومش مهندسی شده س فکر نکنید اینا همینجوری الکی هزینه میکنن.

  • ناشناس
    0

    نیروی انتظامی اعلام کرد به خاطر حفظ بقای خانواده گشت ارشاد راه اندازی میشه .ظاهراً بقای خانواده فقط بخاطر حجابه وهیچ ربطی به فقر وفساد وگرونی نداره

  • علی
    4

    فکری به حال معیشت.مسکن.اشتغال جوانان.بحران اب.عدالت اجتماعی.مدارس دولتی با صفر درصد قبولی در دانشگاههای معتبر کنید.هر وقت مردم دیدند دولتمردان به فکر ملت هستند مطمئن باشید با یک اشاره جبهه ها رو پر میکنند چه برسه به حجاب

  • عادل
    2

    طالبان شعبه دوم جمهوری اسلامی است اینها کلا با تمدن بیشرفت دشمن هستنند

  • مریم
    42

    دمتون گرم جلوی این بی بندو بارها رو باید گرفت زنی که با پوشش بد میاد بیرون معلومه دنبال چیه

    نظرات شما -
    • 3

      برو خجالت بکش . میلیاردها زن خانه دار و دانشمند و متخصص و هنرمند و .....که روسری ندارند دنبال چیزی هستند و شما که نظر ضریب هوشی و سطح سواد و آگاهی در رده های آخر دنیا هستی خوبی؟!!!!!!!

    • عجب
      1

      شما و اخوندا غم شرف و عفت و حیادارید قبول
      اصولا ادمها دنبال چیزی هستند که ندارند
      گشتم‌نبود نگردید نیست،حداقل در شما متدین های متظاهر ریاکار حرام‌خور

  • ناشناس
    2

    من با اینکار کاملا موافقم تنها اقدامی است که انشائ ا... با تکیه بر اموزه های قبلی اخرین میخ را بر تابوت کسانی خواهد زد که دین را مضحکه خاص و عام کرده از نمد ان برای خود کلاهی دوختند و علیرغم اینکه هزاران بار صدای رسوائی انان درامده است باز دو دستی به اسم دین و دیانت بر جایگاهی تکیه زدند که لیاقتش را ندارند

  • محمد
    18

    مطمئن باشید کسی که پشت قضیه ی گشت ارشاد هست مسلمون نیست گشت ارشاد زمان سعید امامی درست شد همه داستانا از گور اصلاحطلبا بلند میشه .. این جماعت اصلاحطلب مملکت و جامعه رو به این وضعیت کشوندن . مردم حجابشونو رعایت میکردن کسی به کسی کاری نداشت برای چی باید گشت ارشاد ایجاد میشد. برای اینکه به اینجا کشیده بشه چون هدف اصلی بی حجاب کردن بود الانم دیدن بازم مردم درست حسابی بی حجاب نشدن بازم دوباره میخوان راه بندازن. مطمئن باشید اگه بیحجابی و فحشا زیاد بشه گشت ارشاد رو بر میدارن چون به هدف اصلیشون رسیدن. اینا تمام روانشناسی جانعه س

  • ناشناس
    4

    بیرید جلوی دوزیهاتنو را بگیرید برید جلوی غارتهاتنو بگیید برید دنیال اختلاس هاتون رو بگیرد برید جلوی گرانیهای روزانه و فقری که چهلو چهار به مردم و زندگی مردم وارد کردین رو بگیرید مردم از دست تک تکتون ذله خشمناک هستند مملکت و مردم و جوانان و زندگی مردم را سیاه کردین خدا نشناسها دشمن اصلی زندگی مردم و مزدم همینجاس مردم ایران جز داخل دوشمنی در دنیا ندارن جز داخلی آتش مردم را تبدیل به آتش فشان بی قرار نکنید

    نظرات شما -
    • سی و یک
      1

      دزدی؟
      دزدی نیست
      حضرات به اندازه نیازشون دارن از منابع ایران برمیدارن
      اینها همع از غنایم عسلامع
      من گفتم بدن بع مستزعفین
      و میدن
      شما هم از این سفره بزرگ به اندازه دستهات بردار

    • 6

      هر کدام که فرمودید ، جای خود ، ولی این دلیل نمیشه بی حجابی و بی حیایی فراگیر بشه .

  • علی
    2

    این همه افغانی به صورت غیر قانونی و بدون مالیات تو نغازه ها مشغول کار هستن چرا کسی توجه نمیکنن.

  • ادیبی
    3

    اگه تو کشور قانون در هر زمینه ای رعایت میشد و هر مسئولی وظیفه خودشو به درستی انجام می‌داد الان نیاز برای گشت ارشاد برای دختران پاک سرزمین‌مون نبودیم.. الان بیشتر و صد در صد نیاز به گشت ارشاد میان مسئولین متخلف داریم با این حجم از گرونی و تبعیض و بی‌عدالتی

    نظرات شما -
    • 5

      بله.
      اگه بعضی از دختران هم رعایت میکردن الان ظرفیت پلیس مشغول این مشکل نمیشد.

    • 1

      پلیس تقصیر نداره ، اون درصد کمی که خودشون رو پاک تر از بقیه مردم فرض می کنند با آمدن محرم به پلیس فشار می آورند . چند روزی بگذره ، گشت تمام میشه . پلیس فقط مجری است ، اون از ما بهترونی که می خوان مردم هرطوری اونا میگن رفتار کنند ، کسانی که خودشان را قیم مردم می دانند و فقط حجاب را می بینند و فساد و دزدی و گرانی در بستر همان ها اتفاق میفته ، به پلیس دستور میدن در فلان مکان مستقر شوند . هر سال محرم تعداد کمتری در مراسم شرکت می کنند .

  • مهدی
    34

    سکوت در برابر فساد و بی حیایی کافیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      احسنت
      درود خدا بر شما

    • ناشناس
      1

      معلومه خیلی در تنگنا و سختی بزرگ شدی که موی سر نماد بی حیایی برات. می تونی چند تا کتاب بخونی چند تا مسافرت زمینی هم شده خارج کشور برو از افکار غارنشینی دوره قاجار خارج بشی

    • ناشناس
      0

      کسی که روسری نداره فاسد و بی حیاست؟!!! متاسفم که در این سطح نازل فکری و تحجر قرار داری . انگاری از مان فتحعلیشاه پرتاب شدی این زمان.

  • ناشناس
    0

    یه دوستی داشتم میگفت وقتی بیسوادا میان سرکار چون هیچ کاری رو نمی تونن درست انجام بدن رو میارن به دوتا کار
    1 آسفالت خیابونا
    2 مسئله حجاب
    اگه این کار رو نکنن مردم بهشون میگن قول مسکن کو؟ ایجاد اشتغالت کو؟ ولی تا مردم میخان اعتراضی کنن به بهونه گشت ارشاد میزنن تو سر مردم

  • ناشناس
    2

    بنظرم نباید افراط کرد کسانی که واقعا بد لباس میپوشن رو باید بگیرن ینی کسانی که قسمتی از بدنشون معلومه وگرنه موی باز یا پوشیدن کت و شلوار یا دامن بد نیست .در ضمن میگن طبق قانون اساسی گیر دادن به پوشش مردم عغیر قانونی هست و جواب نمیده من یک مسلمانم

  • AnqaGroup
    1

    رادان رو گذاشتند سرکار معلوم بود مجددا این مسیر اشتباه باز میگردد.

  • ناشناس
    1

    هر زمان حکومت خیالش از بابت فشارهای خارجی راحت شده فشارهای داخلی را افزایش داده است

  • امییییییییییر
    2

    این افغانیهایه نابکاررو بیرون کنید خیلی کثیفن اگر جرات دارید باطالبانه شیپیشو در بیوفتید نه مردم

  • کوروش
    3

    بدبخت پلیس ها شدن بازیچه دولت برو اونو بگیر بیا اینو بگیر

  • آگاه
    2

    آیا پیامبر و امامان برای دعوت زنان به حجاب از روش قهریه و مامور و بگیر و ببند استفاده می کردند؟
    در آیه ی حجاب خطاب به پیامبر گفته می شود به زنان و دخترانش و به زنان مؤمنان...یعنی اگر مردی مومن نیست یعنی دزد و دروغگو و اختلاسگر و تهمت زن و غیبت گو و قاتل و حق کش و ریا کار و ...باشد زنش می تواند بی حجاب باشد.البته در کشور ما این افراد بیشتر زنان با حجابی دارند .
    البته مردانی هستند که انسان هستند ولی پیرو دین اسلام نیستند و بر زنان آنان هم حجاب واجب نیست.
    آقای قرائتی در یکی از برنامه های تلویزیونیش فرمودند زن اگر به فرمان شوهرش گوش نکند گناهکار است و اگر مردی از زنش بخواهد رژ بزند زن با نافرمانی از شوهرش دو گناه انجام می دهد یکی اینکه از دستور شوهرش سرپیچی کرده و دیگر اینکه باعث شده شوهرش به گناه بیافتد و به زنان دیگر نگاه کند.
    وقتی گشت ارشاد مطرح می شود عملا مردان اختیار زنانشان در دستشان نیست و این حکومت است که پوشش زنان مردان را در اختیار دارد و بیچاره زن که بین این تناقضات قرار می گیرد.
    من خودم حجابم را دوست دارم ولی مخالف استفاده از زور بر علیه دختران و زنان کشورم هستم .یک زن در مرتبه ی اول انسان است و باید کرامت انسانی او حفظ شود در ثانی آیا مردانی که به زنان نامحرم نگاه می کنند نیز دستگیر می شوند ؟به هر حال در دین اسلام به مردان نیز دستور داده شده است به زنان نامحرم نگاه نکنند .حالا عجیبتر آن است که همین مردان به ظاهر مسلمان زنان را نگاه می کنند و تهدید می کنند که اگر حجاب نگذارند به آنها تجاوز می شود و این مردان نیز دستگیر نمی شوند به دلیل تهدید آشکاری انجام می دهند.در کشورهای غیر مسلمان مردان از کنار زنان بی حجاب می گذرند و زنان این حق را دارند حتی به خاطر نگاه یک مرد شکایت کنند .ببینید چگونه اسلام را در نظر زنان ایران حقیر می کنید.

  • تالی
    1

    روحت شااااااااادرضاااااااااااااااااشاه

  • غریبه
    1

    ماله کشی جهت پوشاندن رانتها و اختلاسها و ناکارآمدی ها و انتصابها ......
    منظور من از کعبه و بت خانه تویی تو
    منظور تویی کعبه و بت خانه بهانه است

  • مسعود
    1

    وقتی از بی حجابی در سطح شهر صحبت میکنیم منظور بیرون آمدن موی سر خانمها هست و الان بشدت هر چه تمام تر دیده میشه و با گشت و تذکر اینها و با توجه به گسترده شدن موضوع امکان جمع آوری وجود ندارد و این همه زن بدون حجاب در خیابان رفت و آمد کردند آیا اتفاقی برای نظام افتاد، پس دوباره دختر خانمها و جامعه رو تحریک نکنید و به دست دشمن بهانه شروع اغتشاش ندهید این چه جور مدیریت خیابانی هست و نتیجه آن هم به قول خبر فوری مشخص هست بیش از این خودتان را جلوی مردم خار نکنید شما باید برای افرادی که حجاب دارن مشوقهای قرار بدید تا با دیدن آن زنان به رعایت حجاب تشویق بشن نه اینکه بیفتید به جان بی حجابها و مطمئن باشید الان عده ای هستند منتظرند با شما درگیر بشن و مقابله کنند

  • ناشناس
    5

    گشت ارشاد بهانه دست دشمن میده...عیینا سوژ خبری رسانه های بیگانه در روز های اینده...کمتر از هزار نفر با تحصن مهندسی شده...اژه ایی رییسی را به تصمیم غلطی سوق دادن ...فکر نکنید .ملت ایران اون هزار نفر نیستن

    نظرات شما -
    • 7

      اتفاقاً ملت مخالف بی حجابی هستن ، موضوع اون هزار نفر نیست که .

  • علی
    2

    امر به معروف و نهی از منکر به این شکل در هیچ جای اسلام و قرآن وجود ندارد و کاملا بدعت است زیرا در زمان اسلام و بعد از آن در جوامع اسلامی بسیاری از شهروندان دین نداشتند ولی درستکار بودند. حجاب نداشتند و درستکار بودند. حجاب و از این قبیل مسائل یک مسئله کاملا شخصی است و دخالت در آن، فضولی محسوب می شود و حتی اگر هم در قانون باشد، این قانون است که باید اصلاح شود نه آزاد اندیشی مردم. این شروع دوباره دخالت در سبک زندگی مردم منجر به یک مخالفت گسترده مردم خواهد شد و به مراتب خیزشی عمیق تر از خیزش قبلی رخ خواهد داد و به نفع مملکت نیست. این درسی است که تاریخ می گوید نه نظر شخصی. تاریخ میگوید یک گروه عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود که گزیده شدن بار دوم براحتی جمع نخواهد شد حتی با اعمال خشونت هم جمع نخواهد شد و هرج و مرج وحشتناکی به بار خواهد اورد.

  • ناشناس
    0

    جالبه بهتان اجازه دادن کامنت را برای این خبر باز کنید. ؟؟؟!!
    چه خبره؟

    نظرات شما -
    • 0

      میخوان مزه دهن مردمو بفهمن تا براش راهی پیدا کنن

  • تربتی
    3

    گشت ارشاد بازگشت!!!!!!!
    قدرت تندروها بیشتر از آن است که شما فکرش را میکنید.

  • تربتی
    2

    اگر ممکنه گشت ارشاد در کنار وظیفه خطیر مبارزه با هنجار شکنان ،مراقب سارقین و اراذل و اوباش هم باشه.

  • ناشناس
    1

    گشت ارشاد و تفکر گشت ارشادی یک سیاست خاص مهندسی فرهنگی و اجتماعی است که صد در صد سیاسی است و ربطی به دین و مذهب هم ندارد...بسیاری از مذهبی ها هم با این نگاه به وظایف شرعی مشکل دارند و قبول ندارند...معنی ندارد شخصی که فرد دینی و متشرع نیست قانون دین را رعایت کند!!!...حجاب اجباری مثل نماز خواندن و روزه گرفتن اجباری است...درست مثل این است هنگام اذان مردم را به زور ببرند مسجد برای نماز خواندن!!!...
    این سیاست‌ها بیشتر مختص جوامع کمونیستی بود در قرن بیستم...جمهوری اسلامی هم از آنها یاد گرفته...در همه جوامع این سیاستها و رفتارها شکست خورده...در این جا هم شکست خواهد خورد مثل سایر سیاستهای غلط داخلی و خارجی این حکومت که فقط باعث عقب ماندگی تاریخی ایران از همسایگانش و فرصت سوزی های عظیم شده...چون این سیاستها منطقی و عاقلانه نیستند...فقط مثل همیشه هزینه زیادی از گرده ملت و کشور هزینه خواهد شد...

  • اسی
    1

    از قدیم گفتن: آزموده را آزمودن خطاست.اما انگار مسؤلان ما دوست دارن همیشه بر عکس این ً
    ضرب المثل عمل بکنن!!

  • ناشناس
    0

    حجاب یه حکم شرعیه...معنی نداره کسی که متشرع نیست رعایتش کنه...اصلن ارزش نداره...با هیج منطقی سازگار نیست...مثه روزه داری که با پلیس می خوان بقیه رو مجبور کنند چیزی نخوره...معنا نداره اون که روزه نیست و اعتقادی نداره دهن خودش رو ببنده...خیلی احمقن این جماعت...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بینهایت کودن و احمقند مقلدانشان و مزدوارنشان ولی خودشان خوب می دانند دارند چه می کنند

  • ناشناس
    0

    مابه نظام هشدارمیدیم که دست ازعصبانی کردن مردم برداره.جایی خوندم پارسال نماینده هاازبقاقطع امیدکرده بودن وترسیده بودن.هشدارمیدم امسال باهمین دست فرمون ترشون واقعیت پیداکنه.اگه خیلی سمج هستین رفراندوم بذاریدتاشرفتون بره.البته اگه هنوزگوش شنوایی باشه.هرچندمیدونم کروکورهستین البته برای مردم خودمون ولی دلسوزبرای اجنبیها

    نظرات شما -
    • 0

      رفراندوم بذارند تا شرفشون بره؟! کدوم شرف؟ اینا مگه شرف هم دارند که بره؟

  • حسین
    1

    آقای دولت محترم بجای اینکه جلوی گرانی - تورم - بیکاری - اختلاس های میلیاردی و خیلی از مشکلات روز مردم را پیگری کنید و برای گرانفروشان و اجاره مسکن هر سال جیب مردم را خالی می کنند گشت بزارید دنبال مسایل حاشیه ای هستید ؟ چقدر شماها از مشکلات مردم پرت هستید ؟ آقای دولت مردمی از بازار مسکن خبر داری ؟ خدایی شماها قادر نیستید یک روستا را اداره کنید چرا مردم را اذیت می کنید ؟ هزاران مشکلات شامل عدم مدیریت در کشاورزی - صنعت - .... را از یاد بردید دنبال یک متر روسری دوتا تار موی مردم هستید ؟ شماها با این کارها باعث شدید تمام دنیا با ما بد باشند ؟ بقول قدیمی ها آخوندها برای مساجد و تحصیل کرده ها برای سیاست کشور ؟ 45 سال اقتصاد فلک زاده و بیمار را چه کسی باید معالجه کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    5

    جنبه آزادی را نداشتین .....دارین جامعه را به گند میکشید باید جمع بشین

  • ناشناس
    1

    تندروها اعلان جنگ دادند . جواب ملت را خواهند دید

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    اینها هدفشان تنش و اشوب در کشور و به جون هم انداختن مردم است
    چهل و پنج سال سیاست و روش غلط و اشتباه . !!!
    مگه میشه ..
    مگه داریم..
    کدام کشور و حکومت اینقدر با مردمش مشکل داره ؟؟؟

  • عادل
    8

    انقدر بی حیایی کردن که صدای همه مردم درآمد. ممنونیم از پلیس. ان شاء الله به مرور این بی قیدی ها از بین خواهد رفت.

  • سمیرا
    1

    دست از سر جوونا بردارید بزارید خوش باشن جوونی مارا گرفتید بچه های خودتان اونور آب بی حجابند خیلی خوش هستن

  • برکات
    4

    شما حزب اصلاح طلب جانتان است و فساد مالی و فساد اخلاقی و هیچ فایده ای برای ملت ندارید.

  • وطن
    1

    من پوشیدن ونپوشویدن روسری برام مهم نبود ولی به خاطر نافرمانی مدنی روسریم رو برداشتم .بچرخ تا بچرخیم آقای داروغه

  • وطن
    2

    یه ضرب المثل هست میگه مورچه که میخواد بمیره بال درمیاره حالا حکایت آقایونه

  • ناشناس
    7

    شما بفرمائید با بی حیایی برخی ها چطور باید برخورد کرد ؟؟؟؟؟ !!!!!!!!! ‌

    نظرات شما -
    • 0

      بتوچه مگه تو خدایی میخوای به حساب بنده خدا برسی؟ برو به دین خودت برس که توش غیبت و دروغ جزء واجبت شده!

  • 9

    خدایا به زنان ما ، عفت و به مردان ما ، غیرت عطا بفرما .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خدایا عقل و شعور و سواد و آگاهی عطا بفرما

  • آگاه
    1

    باز هم سانسور خبر فوری نصیبم شد.
    روانشناسی کلیپی تهیه کرده بود که در آن باید فقط به توپ نگاه می کردی و هر کس که به توپ نگاه می کرد گوریلی که در وسط زمین آمد و رفت را ندید.سیاستمداران مردم را سرگرم موضوعی می کنند تا برای مخفی نگه داشتن مشکلات و قراردادها و واکنش ها و اشتباهاتشان مانند آن توپ به دنبالش بروند و متوجه موضوع مهم و اصلی مانند آن گوریل نشوند.الان هم داستان حجاب همان کار توپ را انجام می دهد.

  • ناشناس
    4

    کاش به جاش به دلیل عدم رعایت قانون جریمه های سنگین مالی و مصدودی حساب را می گذاشتند.

  • امیر
    1

    یا خود خدا وای به حال ما بد بخت بی چاره
    که هر چی بشه آخرش کتکش را ما خواهیم خورد دوباره آتش و درگیری دوباره گرانی
    دوباره.... ببینم نمی شود شما یک جوری با هم کنار بیاید

  • بنده خدا
    0

    وسط بازی دیگه نداریم یا هیچی یا همچی

  • Ahmad
    4

    گشت ارشاد لازم است اما درکنار آن کار روشنگری و فرهنگی هم لازم وبرخورد قضایی شدید هم برای اشاعه دهندگان آن از الزامات است

  • Ahmad
    4

    بی‌حجابی وبی‌عفتی یک خسارت بزرگی است که بانیان آن به کشور تحمیل میکنندوهمانهاکه بیحجابند بیشتر آنها ازطبقه مرفح وبی درد جامعه هستند و بهانه واقتصاد است

  • Ahmad
    13

    فرق بین انسان و حیوان فقط همان حجاب است اگر بی‌حجابی دردی دوا میکند باید حیوانها حالا مخترع ودانشمندو.......میبودند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بله برای همینه که فاطی کماندوها همه مخترع و دانشمند و .. .هستند وزنان بی حجاب غربی و شرقی هیچکدام سواد ندارند. همه جوایز نوبل را هم مسلمانان و به خصوص شما و طالبان که ریش و چادر دارید درو کرده اید.

    • 0

      احمد یه متخصص برو خیلی مغزت تنبله

    • ناشناس
      0

      اره اکثر جوایز نوبلو چادریها بردند!!!!! میرزا خانی هم چادر دو لایه سرش می کرد.

    • 0

      احمد خان با در نظر گرفتن دین و پوشش دانشمندان زن برتر دنیا استدلالت را می شه مثل تف سر بالا به خودت بر گردوند: به نظر می رسه اون حجابی که تو می گی از نظر پیشرفت علمی مشابهت بیشتری با ....... ایحاد کرده تا بی حجابی.

    • 0

      توی سریال بانو که چند سال پیش میداد جوانی به پلیس حرف جالبی زد گفت از وقتی چادرو از سرشون کشیدید مخشون کار افتاد!!!

  • ناشناس
    0

    دیگه هرگز جامعه و زنان از روالی که در پیش گرفتند برنخواهندگشت . خودتون رو خسته میکنید و دوباره با مرگ یکی مثل مهسا امینی فاجعه ای در ابعاد بزرگتر اتفاق میفته که عواقبش رو خدا فقط میدونه.

  • هیچکس
    0

    خداوند انسان را خلق کرد شیطان هم خلق کرد انسان سرشت وکرامت واز روح خود دمید وبرشیطان نفرت وکینه همه انسانها ازنطفه پاکن ولی شیطان درکمین ازنطفه ناپاک هیچ انسانیم کامل نیست کمی بیندیشیدچرا انسان پاک ولی نا پاک میشه دلیلش شیطان عزیزان شیطان در کمین هرکسی اعمال خودشا می‌سازه وهرکسیم امتحان خودشا میده پس امر به معروفا دخالت در سرشت کسی نکنید تقلب محسوب میشه هرکس خود داند خدای خویش یا حق

  • علی سنتوری
    1

    عزیزان ساندیسی و چرند گو !!!!. از این همه منفی که از خزعبلاتی که میگید سیر نمی شید؟؟؟مدیران خبر فوری : شما هم قشنگ معلومه از چه گروه و باندی هستین !! اگر وجدان و شرف دارید چاپ کنید