فواید بی نظیر انار برای سرما خوردگی!

خواص انار برای سرماخوردگی چیست؟ آیا انار برای سرماخوردگی و گلودرد مفید است؟ امروز در این مقاله به صورت کامل به بررسی فواید انار برای بیماری سرما خوردگی خواهیم پرداخت.

فواید بی نظیر انار برای سرما خوردگی!

انار برای سرما خوردگی

میوه انار یکی از بهترین میوه ها برای درمان سرما خوردگی و گلودرد می باشد. ویتامین C موجود در انار باعث درمان سریع سرماخوردگی، گلو درد کم خونی و کمبود آهن در بدن می باشد.

انار به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا، مقاوت و ایمنی بدن را در برابر ویروس ها بسیار بالا می برد. انار خاصیت ادرار آور دارد و این کار باعث بیرون رفتن سریع باکتری ها از بدن می شود.

انار پخته یکی از بی نظیر ترین و بهترین روش های درمان این بیماری می باشد. با ما همراه باشید تا نحوه مصرف انار پخته برای درمان سرما خوردگی را بررسی کنیم. 

مصرف انار پخته برای درمان سرما خوردگی

معجزه بی نظیر مصرف انار پخته برای بالا بردن سطح ایمنی بدن غیر قابل انکار است. انار پخته به عنوان قوی ترین آنتی بیوتیک طبیعی می تواند در روند درمان بیماری سرما خوردگی و گلودرد به شما کمک کند.

مصرف انار پخته شب قبل از خواب به روش زیر می توانید سریع ترین روش درمان این بیماری باشد. حتما توجه داشته باشید بعد از خوردن انار، هیچ چیز دیگری میل نکنید!

به مدت 20 دقیقه انار را روی شعله پخش کم با حرارت بسیار کم قرار داده و اجازه دهید داخل آن به خوبی پخته شود. هر 2 دقیقه یک بار آن را کامل بچرخانید و مانع از سوختگی انار شوید. پس از پختن انار همه محتویات داخل آن را از جمله رگه ها را میل کنید.

این کار را 3 شب متداول تکرار کنید و در سومین شب، تاثیر معجزه آسای آن را در بدن خود مشاهده کنید!

ویتامین های میوه انار

میوه انار، سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامین ها می باشد که مصرف آن می تواند خطر بروز انواع بیماری ها را کاهش دهد. ویتامین های موجود در انار عبارت اند از:

  • ویتامین C
  • ویتامین K
  • ویتامین B
  • ویتامین A

خاصیت آنتی اکسیدان انار، آن را تبدیل به یک میوه خارق العاده و درمانی کرده است.

1

5 خواص بی نظیر انار

انار جزو پر خاصیت ترین میوه های موجود می باشد، در ادامه 5 مورد از خواص بی نظیر انار را نام میبریم:

  1. خاصیت ضد التهابی
  2. هضم آسان غذا
  3. درمان سرطان پروستات
  4. کاهش فشار خون
  5. تقویت عملکرد جنسی

خاصیت ضد التهابی انار

وجود مواد شیمیایی گیاهی، آنتی اکسیدانها و ویتامین C در انار این میوه را در گروه خوراکی هایی قرار داده که خواص درمانی آنها شناخته شده هستند. پلی‌فنول موجود در این میوه همچون آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و طبق بررسی های انجام شده، خواص ضد التهابی انار برای بیماران مبتلا به التهاب مفاصل مفید است.

هضم آسان غذا با انار

از دیگر خواص انار برای روده می‌توان به کاهش احتمال بروز بیماری «کرون» که از بیماری‌های التهابی روده است و همچنین «زخم معده» اشاره کرد. برای داشتن روده‌ی سالم، بهترین راه خوردن انار دان شده به صورت کامل است.

درمان سرطان پروستات با انار

انار یکی از میوه های زمستانی و بسیار مفید است. این میوه حاوی مخلوطی از ترکیبات شیمیایی ارزشمند است که آسیب سلولی را کاهش می دهند. انار،  بدن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین حاوی ایزوفلاون هایی است که در مرگ سلولهای سرطانی نقش دارند.

کاهش فشار خون با انار

آب انار برای فشار خون بالا خوب است. شما با کمک انار به ساده ترین روش می توانید فشارخون بالا را کاهش دهید. آب انار یک نوشیدنی فوق العاده برای کاهش فشارخون بالا است. آنزیم هایی که در آب انار وجود دارند می توانند در کاهش فشارخون به شما کمک کنند.

انار و تقویت عملکرد جنسی

مصرف یک لیوان آب انار می‌تواند باعث افزایش ترشح هورمون جنسی تستوسترون، هم در مردان و هم در زنان می شود. این حالت، به خودی‌خود میل جنسی را افزایش می‌دهد. محققان می‌گویند ترکیبات موجود در انار، شبیه هورمون‌های جنسی در بدن انسان‌ها هستند و به همین دلیل هم مصرف انار و آب انار طبیعی می‌تواند باعث افزایش میل و اشتیاق جنسی شود.

تفاوت آب انار طبیعی با کنسانتره آن

در بسیاری از آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها، کارخانجات و... از کنسانتره انار به جای میوه استفاده می کنند! آیا کنسانتره انار مضر است؟ آیا کنسانتره انار فوایدی که در بالا به آن اشاره کردیم را ندارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کنسانتره انار هیچ تفاوتی نه در طعم و نه در خواص دارویی با میوه انار ندارد!

2

چون کنسانتره از خود انار تهیه می شود و قابلیت ماندگاری بالا دارد که می توان در همه فصول از آن استفاده کرد. البته برای خرید کنسانتره انار هم باید توجه داشت و دقت کرد که آن را از شرکت های معتبر باید تهیه کرد.

شرکت ایلیا نوش آریا www.Ilianoosh.ir با تولید محصولی با کیفیت با قیمتی رقابتی بعنوان ماده اولیه در تولید انواع آبمیوه، بستنی، شربت، مغز انواع کیک و کلوچه، پاستیل، ترشک و لواشک در خدمت هم میهنان عزیز و صاحبین کسب و کار بوده است. بنیان نوشابه گازدار رنگی از نظر پارامتر های آنالیز مانند بریکس، رنگ، اسیدیته و ph و … با کنسانتره طبیعی میوه برابر است و از این جهت با توجه به بالارفتن قیمت کنسانتره میکه جات می تواند جایگزین خوبی برای این محصول باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها