بیشترین آمار قبولی تیزهوشان برای کدام آموزشگاه است؟

یکی از مهم‌ترین عوامل در قبولی دانش آموزان در مدارس برتر همچون تیزهوشان، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر است که توسط موسسات، آموزشگاه‌ها و مراکز علمی مختلفی برگزار می‌‌شوند. امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی این موسسات بپردازیم و با هم ببینیم که بیشترین آمار قبولی تیزهوشان برای کدام آموزشگاه بوده است و چگونه باید بهترین آموزشگاه تیزهوشان را انتخاب کرد؛ تا انتها همراه ما باشید.

بیشترین آمار قبولی تیزهوشان برای کدام آموزشگاه است؟

ضرورت تحصیل در مدارس برتر چیست؟

متاسفانه سیستم آموزشی کشور در سال‌های اخیر به سمتی رفته است که تنها دانش آموزانی می‌توانند در آزمون سراسری کنکور موفق شوند که در مدارس برتر تحصیل داشته اند و یا در کلاس‌های کنکور شرکت کرده باشند! این موضوع باعث شده بسیاری از اولیا و دانش آموزان به فکر این باشند که حتما فرزندانشان را به مدارس برتر ببرند. از جمله مهم‌ترین مدارس برتر می‌توان به مدارس تیزهوشان و برخی از مدارس غیرانتفاعی اشاره نمود. اکثر مدارس برتر دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند و این موضوع باعث شده است تا هر کسی نتوانند در این مدارس پذیرفته شود.

از مهم‌ترین مزایای تحصیل در مدارس برتر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وجود بهترین دبیران متخصص در هر درس
  • کادر مدیریتی و اجرایی قوی
  • برنامه ریزی مدون و اصولی
  • مشاورین با تجربه برای هر پایه
  • برگزاری امتحانات متوالی برای آمادگی بیشتر دانش آموزان
  • برگزاری آزمون‌های تستی شبیه ساز برای افزایش مهارت تست زنی دانش آموزان
  • وجود فضای رقابتی
  • و ...

از چه پایه‌ای باید به سراغ مدارس برتر رفت؟

مدارس تیزهوشان

اکثر اولیا و دانش آموزان به دلیل وجود آزمون سراسری کنکور در پایان مقطع تحصیلی متوسطه دوم، ترجیح می‌دهند که در ابتدای این مقطع به سراغ مدارس برتر بروند؛ این کار به نظر کار منطقی و درستی است اما به دلیل حجم زیاد داوطلبان در این مقطع، متاسفانه بسیاری از دانش آموزان موفق به ورود به مدارس برتر نمی‌شوند. پیشنهاد ما به شما این است که از پایه متوسطه اول برای ورود به مدارس برتر اقدام نمایید.

جالب است بدانید که ظرفیت پذیرش مدارس برتر در مقطع متوسطه اول بیشتر از متوسطه دوم است و در مقابل تعداد داوطلبان کمتری نیز وجود دارد؛ بنابراین شانس قبولی شما در مقطع متوسطه اول در مقایسه با مقطع متوسطه دوم، چند برابر خواهد بود. از طرفی شما با قبولی در مقطع متوسطه اول، تنها با شرط معدل و نداشتن مشکلات انظباطی می‌توانید بدون شرکت مجدد در آزمون ورودی، در مقطع متوسطه دوم نیز تحصیل داشته باشید.

مقایسه مدارس تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی برتر!

با توجه به تغییر رویکردی که مدارس تیزهوشان داشته اند و دیگر مثل قبل سختگیری شدید و طاقت فرسایی ندارند، بسیاری از دانش آموزان و اولیای آن‌ها ترغیب به حضور در این مدارس شده اند. در مقابل مدارس غیرانتفاعی برتر نیز همواره گزینه خوبی برای تحصیل هستند. شاید بتوان گفت مهم‌ترین تفاوت مدارس تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی، شهریه آن‌ها است!

در سال گذشته، شهریه مدارس تیزهوشان در پایه دوازدهم یا همان پیش دانشگاهی که جز گران‌ترین مقاطع تحصیلی به شمار می‌رود، چیزی حدود 20 میلیون تومان بوده است؛ این در حالی است که شهریه مدارس غیرانتفاعی در این پایه در برخی از مدارس چیزی در حدود 100 میلیون تومان گزارش شده است! بنابراین اگر شما بتوانید در مدارس تیزهوشان پذیرفته شوید، به نوعی بورسیه خواهید شد و از پرداخت هزینه کمر شکن مدارس غیرانتفاعی معاف می‌شوید.

پیشنهاد اکثر مشاورین و دبیران برتر این است که دانش آموزان اولویت اول خود را برای قبولی در مدارس تیزهوشان بگذارند و در صورتی که بنا به هر دلیلی موفق به قبولی در تیزهوشان نشدند، در آن صورت به سراغ مدارس غیرانتفاعی بروید.

مباحث و سرفصل‌های آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر چیست؟

بیشترین آمار قبولی تیزهوشان برای کدام آموزشگاه است؟

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام، مباحث و سرفصل‌های آزمون ورودی، زمان دریافت کارت ورود به جلسه، تاریخ آزمون، اعلام نتایج و موارد مرتبط، بهترین راه، ورود به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه مورد نظر است. در ادامه مباحث و سرفصل‌های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همچنین تیزهوشان نهم به دهم برای شما آورده شده است.

مباحث و سرفصل‌های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم!

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نسبت به سالیان گذشته دچار تغییر شده است و دیگر هیچ سوال مستقیمی از مباحث درسی دانش آموزان مطرح نمی‌شود. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در قالب دو دفترچه هوش و استعداد تحلیلی طرح می‌شود. تفاوتی که دفترچه اول و دفترچه دوم دارند، تنها در زمان پاسخگویی به سوالات است. زمان پاسخگویی به 60 سوال دفترچه اول، 75 دقیقه و 60 سوال دفترچه دوم، 25 دقیقه است. هدف دفترچه دوم، علاوه بر سنجش هوش و استعداد دانش آموزان، سنجش سرعت عمل و دقت آن‌ها نیز می‌باشد. شرکت در دوره‌های هوش ششم برای تقویت این بخش به دانش آموزان توصیه می‌شوند.

مباحث و سرفصل‌های آزمون تیزهوشان نهم به دهم!

برخلاف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، آزمون تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر سوالات استعداد تحلیلی در دفترچه اول، شامل سوالات درسی نیز می‌باشد که در قالب سوالات استعداد تحصیلی مطرح می‌شوند. این سوالات از دروس قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم و ریاضی پایه هشتم و نهم هستند. شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان نهم به دهم، برای قبولی در این آزمون، کمک زیادی به شما خواهد نمود.

بیشترین آمار قبولی در تیزهوشان برای کدام آموزشگاه بوده است؟

بیشترین آمار قبولی تیزهوشان برای کدام آموزشگاه است؟

اگر می‌خواهید شانس بیشتری برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر داشته باشید، کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان کمک زیادی به شما خواهد کرد، البته به شرطی که یک موسسه خوب و با کیفیت بالا را انتخاب کنید. معیارها و ملاک‌های مختلفی وجود دارد که حتما باید هنگام ثبت نام آن‌ها را در نظر داشته باشید.

  • آمار قبولی سال‌های اخیر
  • مدرسین با تجربه و کاربلد
  • پشتیبان تحصیلی
  • آزمون شبیه ساز
  • امکان انتخاب کلاس حضوری و یا آنلاین
  • موقعیت مکانی مناسب
  • رضایت اکثریت اولیا و دانش آموزان
  • هزینه منطقی و مناسب در ازای خدمات ارائه شده
  •  و ...

طبق نظرسنجی‌ها و تحقیقات صورت گرفته، در سال‌های اخیر، بهترین آموزشگاه تیزهوشان در کشور، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت واقع در خیابان پاسداران شهر تهران بوده است. این موسسه با آمار قبولی واقعی 83% برای دانش آموزان پایه ششم و 81% برای دانش آموزان پایه نهم، بیشترین قبولی را در بین تمامی موسسات و آموزشگاه‌های کشور داشته است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از کلاس‌ها و جزئیات آن به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی amoozeshcenter.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی مدارس برتر از جمله تیزهوشان پرداختیم و مزایا تحصیل در این مدارس را با هم بررسی نمودیم. در ادامه نیز به مقایسه مدارس تیزهوشان و غیرانتفاعی پرداختیم و بهترین آموزشگاه تیزهوشان که بیشترین آمار قبولی را داشته است، به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد اطلاعات مفیدی را آموخته باشید. لطفا تجریبات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فقط خدا
    1

    موفقیت اینا اصلا باعث افتخار نیست برعکس موفقیت پسر روستایی که در دل طبیعت درس میخواند یابچه کارگری که باهزار بدبختی و.....ایناباعث افتخارند التماس تفکر برای خیلیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها