درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد؟

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در مورد درج نام مادر در کارت ملی مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا قرار است هیچ نامی در کارت‌های جدید نیاید.

درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد؟

انسیه خزعلی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت این معاوت از زنان شاغل در حوزه صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خود را دارد برای اشتغال بانوان هم بحث تعاونی ها و هم مشاغل خانگی را داریم که تا جایی که بتوانیم هم در بحث تسهیلات هم در بحث مجوزها و بازارچه های فروش حمایتشان می کنیم اما متولیان خاص آنها باید اقدامات اساسی تر را انجام دهند در استان ها و اعتباراتی که برای آنها تصویب می کنیم یکی از مباحث بازارچه‌ها است که اقدامات ما در خصوص آنها برای سرپرستان خانوار و مشاغل خانگی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره درج نام مادران در کارت ملی گفت: در این خصوص مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا هیچ نامی نمی آید و فقط کد ملی روی کارت ها قرار است درج شود. گفتند اصلا در کارت‌های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی‌شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    اگه تولید ازمایشگاهی انسان جا بیفتد احتمالا تمام دختران را دوباره اینا زنده بگور کنند .

  • ناشناس
    1

    لااقل اینکه کجا متولد شده را بنویسید ، عراق ، لبنان ،افغانستان ، انگلستان ، اروپا ، اسراییل و...مردم بدانند طرف مقابلشان کجایی است و ایرانی نسیت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها