در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای "طرح نور"

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است/ با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد/ واکنش رسمی دولت

فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان‌سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است/ با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد/ واکنش رسمی دولت

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت : تقدیر از مسئولیت‌پذیری فراجا/ برخی مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در زمینه مطرح شدن مسائلی در خصوص اقدام فراجا در «طرح نور» گفت: بعد از انتشار اطلاعیه فراجا و روشن شدن ابعاد مسئله، جا دارد برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که متأسفانه در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند، باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مسئولیت‌پذیری فراجا در صدور اطلاعیه و پذیرش مراقبت بیشتر، نشان داد مخاطب تذکر رهبر عزیز انقلاب کجا بود. رئیس جمهور نیز در همین مدت در چند نوبت به مسئولان امر همین تذکر را داده بودند.

وی افزود: در این چند روز تا صدور اطلاعیه فراجا برخی عناصر رسانه‌ای و یا وابستگان به جریانهای سیاسی، غیرمسئولانه نوک پیکان انتقاد را متوجه دولت کرده و تلاش کردند با ایراد اتهام خط اختلاف را دنبال کنند. البته موضع دولت در این چند روز با توجه به توصیه‌ها و تبعیت از تدابیر عالی نظام در حفظ آرامش و انسجام، سکوت بود.

خلجی تاکید کرد: حالا که با اطلاعیه فراجا ابعاد مسأله روشن شد، جا دارد برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که متأسفانه در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند، باشند. ‌همه ارکان باید توجه کنند که اولویت اصلی کشور حفظ آرامش و انسجام و تلاش و کمک برای حل مشکلات مردم است.

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای "طرح نور"؛گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور"(عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه 25 فروردین 1403  اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند.

گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: 

واکنش عباس عبدی به توئیت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره برخود با بی حجابی

واکنش ها به تذکر دفتر رهبری در مورد گشت ارشاد جدید/ طرح نور تعطیل می شود؟

براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساخت عمومی جامعه و مسئولین اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی ، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.

ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر وسپاس از مامورین وظیفه شناس  پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش میکنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    2

    شيطنتهاى رسانه اى؟!بيخيال!مگر با دسته كورها طرفيد؟مردم همه چيز را مى دانند و نحوه برخورد شما را هم مى بينند!

  • ناشناس
    20

    شاید جاهایی که مأموران انتظامی مجری طرح عفاف و حجاب حضور دارند وضع حجاب بانوان نسبتاً بهتر شده باشد ولی در جاهایی که مأموران حضور ندارند وضع حجاب دختران نوجوان و جوان افتضاح است!

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    وظیفه پلیس ایجاد امنیت ملی است نه ایجاد عدم نارضایتی مردم و عدم امنیت جامعه و ایجاد رب و وحشت!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      31

      امنیت نبود جرات نمی‌کردی چنین پیامی بدی

    • ناشناس
      23

      پلیس اسنقدر داره زحمت میکشه و شهید میده از مرزبانی گرفته تا برخورد با ارازل و به نتیجه رسوندن پرونده های مختلف.
      فرهنگ غلط بدحجابی خودش ناامنی هست ، خودش ضایع کردن حقوق اجتماع هست

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    نمایندگان تندرو مجلس خود را اصلاح کنید طالبان را الگوی خود قرار ندهید!!!

  • بهرام
    1

    کاش فراجا در بقیه وظایفش هم اینگونه مقتدرانه عمل می کرد اگر سری به آمارهای ثبت سرقت های خرد و کلان در کلانتری ها بزنید مغزتان سوت می کشد ..حتما برای خیلی ها پیش آمده به کلانتری بروند به عنوان شاکی و با برخورد بد کارکنان مواجه شوند ...در هیچ خانواده ایرانی بالاخص در تهران و کلانشهر ها حتما یک نفر هدف سرقت گوشی ،منزل ,یا خوردو و لوازم خودرو قرار گرفته است کاش ابتدا امنیت اجتماعی ایجاد می کردند بعد اقتصادی اون وقت انتظار حفظ هر هنجاری از مردم را می توان داشت

    نظرات شما -
    • جعفر صادق
      0

      حرف حق، امیدوارم هیچوقت گذرتون به کلانتری و دادگاه نیفته

  • م
    1

    چقدر اطلاعیه مسخره ای، به شعور مردم توهین میکنید یا واقعا سطح فهم و شعور خودتون اینقدر پایینه؟!

  • ناشناس
    0

    سلام شعر شبها که ما میخوابیم آقای پلیسه بیداره، امیدوارم همیشه ورد زبان ما بماند و کودکان ونوجوانان ما خاطرات خوبی با آنها داشته باشند و جای قدردانی وتشکر بخاطر حفظ امنیت ما دارند اما در حال حاضر متاسفانه بچه‌ها از آقاپلیسه بدجور میترسند مواظب باشیم کودکان ونوجوانان ما نترسند به آغوش آقا پلیسه برگردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها