اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار در پیشگیری از وقوع سرقت آثار مثبتی داشته است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: اجرای طرح پایش مجرمان سابقه دار از طریق پابند الکترونیکی اثر مثبتی در پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار در پیشگیری از وقوع سرقت آثار مثبتی داشته است

سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه اظهار داشت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی برابر تدبیر سازمانی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح در غرب استان تهران، بیش از ۳۰۰ سارق سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفته و به آنها پابند الکترونیک نصب شده است.

سردار عزیزی با بیان اینکه این افراد در صورت عدم ارتکاب جرم طی سه سال آتی با دستور مرجع قضائی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، افزود: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت در حوزه سرزمینی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های آن در پی داشته است.

وی یادآور شد: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضائی به مرحله اجرا گذاشته می شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها