توضیحات رئیس پلیس تهران در خصوص حضور اتباع بیگانه در کشور و موبایل قاپ استاد معین/ ویدئو

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که اتباع بیگانه که داخل کشور هستند، باید مجوز داشته باشند، در غیر این صورت مجرم‌ شناخته می‌شوند.

توضیحات رئیس پلیس تهران در خصوص حضور اتباع بیگانه در کشور و موبایل قاپ استاد معین/ ویدئو

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری گفت: اتباع بیگانه که داخل کشور هستند باید دارای مجوز باشند، اگر مجوز اقامت نداشته باشند یعنی حضور غیر مجاز و کسانی که این‌ها را به کار می‌گیرند جرم مرتکب شدند و مشمول جریمه‌های سنگین توسط اداره کار می‌شوند.

او گفت: ما جمع آوری و ترد را بنا به ظرفیت انتقال به مرز افزایش دادیم و ادامه خواهد داشت و اولویت اول کسانی هستند فاقد هرگونه مجوز هستند و بعد از آن شامل کسانی می‌شود که مجوزشان تمدید نشده است.

سردار محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری گفت: شیوه موبایل‌دزدی تغییر نکرده است. شیوه و شگرد سرقت موبایل همین هست که می‌بینید و گروه خاصی نیستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: آن کلیپی که از موبایل‌قاپ منتشر شد و دیدید کار پلیس را سخت کرد.

 

ببینید: گوشی‌قاپی در خیابان استاد معین/ ویدئو

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    پلیس آگاهی در مورد مالباختگان عادی (افراد غیرمشهور) ناشی از موبایل قاپی و کیف قاپی و زورگیری فقط در صورتی نسبت به دستگیری متهمین این جرائم ارتکابی اقدام می کند که فیلم صحنه جرم در فضای مجازی در سطح وسیعی منتشر شده باشد وگرنه هیچ اقدامی برای دستگیری سارقان اموال مالباختگان عادی انجام نخواهد داد مگر اینکه این نوع سارقان بطور اتفاقی در حین سرقت دیگری دستگیر و به تمام جرائم ارتکابی خود اقرار نمایند!

  • رابی
    0

    میشه دقیقا بفرمایید که چه تعداد افغانی در کشور مجوز رسمی اقامت دارند؟
    و دلیل دادن مجوز اقامت به این افراد در این شرایط اسفناک اقتصادی کشور چیست؟
    در خلال جنگ سوریه و بحران پناهجویی خیلی از کشورهای اروپایی مرزهایشان را بر روی پناهندگان جنگ‌زده سوری بستند و اعلام کردن که به خاطر مشکلات اقتصادی ظرفیت پذیرش پناهندگان را ندارند.انوقت با این وضعیت فلاکت بار و اقتصاد نابود کشور بیش از ده میلیون مهاجر افغانی وارد کشور شده اند و از یارانه های انرژی و غیره استفاده می کنند.فرصت های شغلی کارگران ایرانی را اشغال می کنند و نه تنها مالیاتی به دولت نمی پردازند بلکه سالیانه میلیاردها دلار ارز به شکل قاچاق از کشور خارج می کنند و باعث بالا رفتن قیمت ارز در کشور و افزایش تورم می شوند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هیچی! مگر اتباع خارجی قحطی است که ما به اتباع خارجی بی سواد برخی کشورهای همسایه مجوز اقامت یا مجوز اشتغال به کار در ایران بدهیم؟!

  • بسیجی وار
    0

    اینجا دیگه باید لباس شخصی ها و بسیجی ها وارد میدان شوند و بصورت ناشناس و هماهنگ و ضربتی شبها با تمام شدن ساعت کار اتباع بیگانه به پارکها و مراکز تفریحی و پرجمعیت سر بزنند و افراد فاقد مجوز را دستگیر کنند.
    مطمئنا صدی نودو نه دست پر بر می گردند وگرنه به مردم واگذار کردن یا پلیس بالباس مشخص و ماشین چراغ گردون پلیس ،هیچ موقع نمی توانند نتیجه مطلوب را بگیرند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برای یافتن اتباع خارجی غیرقانونی ساکن در ایران نیاز به مراجعه به پارکها و بوستانها و سر تقاطع های خیابانهای بزرگ شهری نیست بلکه باید این اتباع غیرمجاز ساکن در ایران را از داخل اتاق سرایداری مجتمع واحدهای آپارتمانی بیش از ۱۰ واحد و پروژه های ساختمانی و کارگاههای تولیدی و خدماتی جستجو و پیدا کرد و آنهایی که سر چهارراهها و یا در پارکها و بوستانها پرسه می زنند اتباع خارجی غیرقانونی هستند که یا بیکار هستند یا شغل ثابتی ندارند یا کارگر فصلی می باشند!

  • داریوش
    0

    من 40سالم هست از قشر ضعیف جامعه بوده و هستم از من به شما نسل جدید نصیحت.....حرف مسولان را همیشه بر عکس بشنوید این مسول که الان می گوید ما اتباع رو از کشور بیرون میکنیم الکی می گوید .این مسول کاری نیست اختیار ش دست کسی هست که مردم اصلا به حساب نمی آورد که بخواهد کاری انجام دهد....شما هم سعی کنید از این مملکت بروید تا آینده شما مثل ما سیاه نشود

  • اکبرکامرانی
    0

    بجای دستگیری سارق
    میگی شیوه موبایل دزدی تغییر نکرده
    چطور ۲ هفته پیش موبایل اون مدیرعامل شرکت تو زعفرانیه رو ۲۴ ساعتع گرفتید
    برتی مردم عادی فقط طول میکشه!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد